Mulla on hyvät fiilikset tänä sarjan suhteen. En todellakaan usko, että menee 2-0 HPK:lle vaan uskon tosissani Ilveksen voittoon. Toki runkosarjan loppu sujui Ilvekseltä huonosti, mutta joukkue on jo niin monesti osoittanut, että siitä löytyy paljon piileviä voimavaroja. Tämä joukkue ei varmasti lähde kaukalosta ennen kuin ne peräsuoletkin on jääneet sinne. Lisäksi HPK:kaan ei ole ollut viime aikoina ihan parhaassa vireessä, joten uskon, että Ilveksellä on hyvä paikka iskeä.
Hyökkäysmateriaalit menevät mun mielestä ainakin tasan ja uskon Ilveksen pystyvän parhaimmillaan laittamaan HPK:lle painetta neljän kentän voimin. Siinä on ehdottomasti Ilveksen ase. Mulla on varmasti Ilves-lasit päässä, mutta näen, että HPK:lla ei ole ihan yhtä leveää hyökkäysarsenaalia. Puolustuksen ja maalivahtipelin osalta vaaka taas kääntyy HPK:n puolelle. Maalivahtipeli varsinkin on HPK:n heiniä ja Wiikmanin pitää pelata kauden parhaat ottelunsa, jotta Ilves pystyisi menemään tästä sarjasta jatkoon. Ensimmäinen tämän sarjan taisto käydään siis maalinsuulla ja jos siinä ei anneta pahasti HPK:lle tasoitusta niin voitto tulee, siitä olen varma!
Oma veikkaus siis on, että Ilves nappaa heti voiton Hämeenlinnasta ja hakee jatkoajalla voiton myös Hakametsästä, joten Ilves jatkoon voitoin 2-0.