Ei välttämättä olisi ensimmäinen kerta kun kävisi näin. Valitettavasti olen sitä mieltä, että Blues onnistuu jotenkin tuhoamaan näitä potentiaalisia pelaajia. Voin olla väärässäkin, jota tapahtuu tuskin koskaan. Toivon silti, että Bluesilla ja Villellä loppukausi sujuu hyvin....snoukka kirjoitti:Toivon, että Ville keskittyy perusasioihin eikä uppoa yliyrittämisen suohon.
Peggis kirjoitti:Ei välttämättä olisi ensimmäinen kerta kun kävisi näin. Valitettavasti olen sitä mieltä, että Blues onnistuu jotenkin tuhoamaan näitä potentiaalisia pelaajia. Voin olla väärässäkin, jota tapahtuu tuskin koskaan. Toivon silti, että Bluesilla ja Villellä loppukausi sujuu hyvin....
Jos otteet eivät parane, niin vaihdetaan siihen yhteen Immoseen. Kai se ViliVilperikin Lappeenrannassa sitten syttyy?Bandana kirjoitti:Mitä mieltä?
Bandana kirjoitti:Mitä mieltä?
Onhan siellä myös Uhlbäck. Harvoin olen sitä mieltä että nämä ovat hyviä juttuja mutta esim Uhlbäck saanee lisää otteluita alle loukkaantumisen jälkeen. Hyvä homma. Toivotaan että kaikki kolme tulevat ehjinä takaisin.Dhearted kirjoitti:Blues pelureista myös Lada on joukkueessa. Mielestäni se on positiivisempi asia kuin Viitaluoman joukkueessa oleminen.
No voihan helvetti! Mitä ne sitä Viitaluomaa menee valitsemaan. Kundi tarvitsee nyt lepoa kevään pelejä varten.Onnea maajoukkuevalinnasta
Tasapuolisuuden vuoksi. Santala ja Leinokin tarvitsisivat lepoa. Mahtaa Sheddeniä vituttaa, ettei voi vaikuttaa Tshekin maajoukkuevalintoihin. Otti kuitenkin kostoksi Kärpistä pari laituria.No voihan helvetti! Mitä ne sitä Viitaluomaa menee valitsemaan. Kundi tarvitsee nyt lepoa kevään pelejä varten.
Onko kellään tietoa Villen sopimustilanteesta? Onko tarjottu jatkoa vai onko Ville se huhuiltu paluumuuttaja uudistuvan brändin joukkoihin?
Tuota nyt tuskin kukaan uskoo. Varmasti erittäin hinnoissaan taas tämän kauden jälkeen.tuskin hirveän kallis.
Tuota nyt tuskin kukaan uskoo. Varmasti erittäin hinnoissaan taas tämän kauden jälkeen.
Niin, jos toi huhu siitä että sm-liigassa siirrytään kolmen ulkomaalaisen pelaajan kiintiöön, tulee käytännössä tarkoittamaan sitä että juuri Viitaluoman kaltaisten/tasoisten pelaajien hinnat nousee mukavasti.No ei tietty "halpakaan", mutta eiköhöhän kuitenkin järkihinnoissa verrattuna moneen kotimaisiin, ulkkareista puhumattakaan.
Ois kyllä voinu Shedden jättää aijän valitsematta. Ois se lepokin varmaan hyvää tehnyt…
No, kalleutta jo kommentoitiinkin. Totuus on kuitenkin se aikanaan kaikki 3 pk-seudun joukkuetta olivat rumbassa mukana joten kyllä Villen palkka on kaikkea muuta kuin halpa. Viitaluoman ongelma on se ettei hän ainakaan mun silmissä ole ottanut sitä todellisen ykkössentterin roolia. Se joka oikeasti omalla panoksella saattaa kääntää ottelun meille tyyliin Ville Leino. Myönnän, Leinoon vertaaminen ei ole reilua, sen verran suvereeni pelimies Leino on tällä hetkellä.Vaikkei Ville nyt mikään varsinainen tähti ole SM-liigassakaan, kuitenkin hemmetin hyvä ja monipuolinen kaveri ja tuskin hirveän kallis. Jatkoa puoltaisi myös se, että kotimaisia saman tason kaverit suht kiven alla ellei aleta liksan suuruudella kilpailemaan.