Nyt täytyy ihmetellä, että miten helvetissä eilisen perusteella täällä voidaan dissata Varakasta? Koko ottelussa yksi maininnan arvoinen virhe, josta ei päässyt syntymään edes vaarallista tilannetta. Eilinen peli oli Varakkaalta jopa hyvä ja jos hän suoriutuu jatkossa vastaavalla tavalla, olen itse ainakin oikein tyytyväinen. Useampi hyvä blokkaus, joilla paikkasi muiden virheitä, ja hyvin puolustettu 2-1 tilanne, jonka jälkeisestä toiminnasta olisi ehkä pitänyt viheltää rangaistuslaukaus. Siinä toinenkin virhe eiliseltä. Muuten ehkä varminta tekemistä omassa päässä kiekottomassa pelissä. Nyt loukkaantumisen jälkeisistä neljästä ottelusta kaksi viimeistä on ollut jo vähintään kelvollisia, eli parempaan suuntaan on tällä lyhyellä otannalla menty. Taklausinto on hieman laskenut, mikä on varmasti myös vähentänyt virheiden määrää. Yksi asia josta olen hieman huolissani on Varakkaan liike. Jos rännikiekko pomppaa lavan yli, sen perään lähteminen näyttää todella tahmealta. Saa nähdä miten se tulee näkymään kovia joukkueita vastaan, kun täytyy pysyä vikkelien hyökkääjien perässä.