Sanottakoon aluksi, etten lukenut yhtäkään kommenttia koko ketjusta. Niin pahoittelut jos tulee jotain jo läpikäytyä...
Minulle Ville Vahalahti on yhtä kuin TPS. Eli olen vajaa kolmekymmpinen. Äijä jäi jo monesti "tähtien" varjoon, mutta sillon kun oltiin pohjamudissa (oltiin siellä jo ennen noita surullisia kausia jos se yks mestaruus unohdetaan), vaha oli aivan mahtava kapteeni ja johtaja. Tän lisäks myös pistemies. Kävin stadissa tepsin pelejä kattomassa about vaan sen takia, että vaha on siellä, vaikka turpaan tulisikin kunnolla...
Nyt myönnän, että hylkäsin tepsin ja koko liigan seuraamisen täydestä vihasta lukko-treidin tapahtuessa. Sillon nyt oli kaikki muukin aivan vituillaan tepsissä, mutta en edelleenkään pysty sitä antamaan anteeksi, vaikka organisaatiossa muutoksia tapahtunut. Tohon samaan aikaan vielä petu lukkoon, niin mulle riitti.
Kyl mää nyt jostain teksti-tv:stä katoin tuloksia (ja kun petu tekee hattutempun ja vaha 50 pinnaa lukkopaidassa). Saatana!
Numppa nyt oli maailmam mies, mutta vahan olis pitäny pelata saatana koko uransa täällä turussa!
Aloin seuraamaan uudestaan ihan paikan päällä ja ruudusta, kun tallen ja kallio julkistettiin. (Vaik kyl mä nyt kävin RR55 pelei kahtoonuseemmanki). Ja sen surullisen ottelun, missä 17-18v #96 oli kapteenina ku ei muut halunu...
Noh, nyt vois sanoa et se "kunnia" on viittävaille palautettu ja tepsin omistaa melko rahakkaat miehet, jotka ilmeisesti ovat myös nostalgista porukkaa (tallen,kallio). Vaikka tappiota tuleekin, niin se on heille taskurahaa.
Kertokaa mulle miten saamme vahan tänne takasin ja päättämään uransa. Melkeen tuun ku ajattelen kalliota, tallinderia ja vahaa samassa jengissä...
Vahalahden paita siis kuuluu artukaisten kattoon. Äijä ei kuitenkaa oo mikää jääveistos niiku numppa oli lopussa. Vois hyvinki vetää täällä sen 2-3 kautta vielä 30+ pinnaa kausia jonku lindstenin ruokkimana...
Eli mikä se lukko-soppari on? Kuinka aikasin voidaan odottaa paraisten kuningasta kotiin? Voiko sitä sopparia mitenkään kiertää jos lyö tarpeeksi rahaa tiskiin?
Loppuun sanottakoon, että tän hetkiseen joukkueeseen ei nyt välttämättä tarvita enempää kokemusta tai ketjumuutoksia, eli hyvin menee nyt, mutta tää mies kuuluu turkuun!!