En edelleenkään ymmärrä itse miksi Vahalahden peleistä ja otteista ei saisi iloita? Minä ainakin olen aidon iloinen ja onnellinen, että Vahalahden peli kulkee kuin unelma ja että hän pelaa tällä hetkellä elämänsä kiekkoa. Jos TPS ei voita mestaruutta niin kyllähän sen toivon tuonne Rauman suuntaan matkaavan ihan vain Villen vuoksi vaikka tuolla jo noita mestaruuksia tilillä onkin. Ei kai niitä kuitenkaan voi koskaan liikaa olla?
Itselläni on juuri päinvastainen näkemys, Lukko nyt on viime vuosina varsinkin Jokereiden lähdön jälkeen noussut selkeäksi viholliseksi numero 2 Liigassa HIFK:n jälkeen. Lähinnä paikallisvastustajaa niin kauan kun TuTo höntsäilee Mestiksessä. Muutenkin Lukon mestaruus pistäisi vituttamaan, vielä enemmän jos Vahalahti voittaa mestaruuden Lukossa. Se, että Vahalahti voittaa jotain tai pelaa hyvin muualla (Suomessa siis) kuin Turun Palloseurassa on vain väärin. Mitä kauemmin/menestyneemmin Vahalahti Lukossa pelaa, sitä enemmän se aiheuttaa vitutusta ja satuttaa sitä kuvaa, joka minulla on Villestä yhtenä Turun Palloseuran kaikkien aikojen pelaajana.
Muutenkin harmittaa tämä nykypäivän meno jossa seurauskollisuus ei tunnu enää merkitsevän yhtään mitään, ainakaan Liigassa. Seuraikoneita muihin seuroihin, jopa paikallisvastustajien riveihin. Mulla ei ole kaikkea tietoa siitä, miten Vahalahti Raumalle kustiin eikä kiinnostakkaan. Kyllä mä ymmärrän halun siirtyä muualle, jos seurajohto antaa signaalia ettei kaivata. Vastaavasti toivoisin myös sitä, että Vahalahti osaa myös antaa anteeksi/näkee sen ettei seuraorganisaatio ole kuin pieni osa asiaa nimeltä Turun Palloseura. Vuosi sitten tehty jatkosoppari Lukkoon ei ainakaan tällaista osoittanut.
TL;DR: Mä en ainakaan saa nautintoa siitä että Vahalahti paiskoo maaleja jonkun muun joukkueen puolesta kuin Tepsin, vielä kun tämä joukkue on Turun Palloseuran vastustaja, yksi niistä Liigan pahimmista.