Mainos

Ville Peltosen boikotti

• 901
  • 6

Osallistutko boikottiin?

• Äänestäjiä
    21

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääskä, Pakarinen, Liivik, Åsten, Karalahti
3,5 kautta nähty eikä peli ole kehittynyt mihinkään. Siihen kylkeen pelistä puuttuu fyysisyys ja tunne. Kuka tollaisesta paskasta haluaa enää maksaa euroakaan? Ehdotankin, että mahdollisimman moni osallistuu kanssani HIFK:n boikotointiin, jossa ei tueta HIFK:n toimintaa eurollakaan niin kauan kuin tämä narri on pilaamassa Suomen kauneinta seuraa.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Itselläni ainakin nyrjähtävät aivot vinoon Peltosen peluuttamaa kiekkoa katsellessa. Olen huomannut, että parempi vaihtoehto on heittää aivot kokonaan narikkaan ja tuijottaa ilmeettömänä, suu mutrussa ja kädet taskuissa tv:tä ilman mitään yritystäkään analysoida itse peliä. Tietynlainen masokistihan tässä on, koska edelleen seuraa tätä ihmeellistä performanssia, mutta tunnetustihan huonoista tavoista ja harrastuksista on vaikea päästä kokonaan eroon. Riippuvuuksia on monenlaisia.

Joo, ja euroakaan ei ole herunut HIFK:n suuntaan viime kauden jälkeen, eikä sitä päätöstä ole tarvinnut katua.

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vaikka muutosta väkevästi haluaisinkin, niin on myönnettävä etten minä tätä touhua kokonaan boikotoida osaa.

Jokin näyttävä mielenilmaus olisi varmaan paikallaan, mutta samaan hengenvetoon todettava että vaikea sitä on vaatia kun sen organisointikyky ja uskallus osallistua itseltäni puuttuu.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselläni ainakin nyrjähtävät aivot vinoon Peltosen peluuttamaa kiekkoa katsellessa. Olen huomannut, että parempi vaihtoehto on heittää aivot kokonaan narikkaan ja tuijottaa ilmeettömänä, suu mutrussa ja kädet taskuissa tv:tä ilman mitään yritystäkään analysoida itse peliä. Tietynlainen masokistihan tässä on, koska edelleen seuraa tätä ihmeellistä performanssia, mutta tunnetustihan huonoista tavoista ja harrastuksista on vaikea päästä kokonaan eroon. Riippuvuuksia on monenlaisia.

Joo, ja euroakaan ei ole herunut HIFK:n suuntaan viime kauden jälkeen, eikä sitä päätöstä ole tarvinnut katua.

Aika hyvin oot kyllä sitten pystynyt tähän boikottiin, jos et ole tällä kaudella Nordiksella edes matseissa käynyt. Äänestin itse tota "En"-vaihtoehtoa, sillä itse en siinä mielessä pysty boikottiin, mikäli se vaatisi täydellistä boikottia seuraa kohtaan, jossa ei edes peleissä kävisi. Itselleni tämä seura on vaan siinä mielessä liian tärkeä ja osa elämää, etten voisi edes kuvitella luopuvani kausikortista ja kotipeleissä käymisestä, vaikka sieltä onkin valitettavan usein joutunut pettyneenä lähtemään.

Kausikortin siis omistan edelleenkin, mutta kyllä mä tällä kaudella olen varsinkin nyt viime aikoina alkanut hieman tarkemmin katsoa sitä, että haluanko sinne hallille lähteä istumaan, jos joukkueen edesottamukset vaikuttavat kehnoilta ja seurajohto ei pysty, halua ja/tai välitä sitä kokoonpanoa täydentää, vaikka kirjaimellisesti puolet joukkueesta on loukkaantuneena.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy