Ville Peltoselle kenkää!

• 577 168
  • 4 388

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua alkaa tosissaan vituttamaan tää jokeripelle penkin takana. HIFK on ollut 4 vuotta yleinen naurunaihe peltosen johdolla. Mua ei lämmitä ei sitten yhtään lauantain kaltaiset "60min bussi maalin edessä" kaltaiset räpiköintivoitot 10 laukauksella keskikastin Kookoota vastaan. Siis oikeasti? Miten Peltosen IFK:lla tulee näitä ohipelejäkin näin helvetisti? Onko se vaatimustason puutetta vai eikö joukkue pelaa enää valmentajallensa? Jokatapauksessa katsokaa nyt muita joukkueita ympärillä, mitä heille kävi, kun he pääsivät Peltosen kaltaisesta sketsipellestä eroon ja saivat tilalle oikean päävalmentajan kuten HPK. Nytkin taas aivan ala-arvoinen, mutta peltosen standardein sellainen ihan solidi perusesitys käynnissä. Uskomatonta paskaa eikä tällä pelillä edes pelata mistään menestymisestä vaikka aika-ajoin näitä räkävoittoja tuleekin. Kuka tahansa laadukas koutsi pistää peltosen povariinsa playoffeissa vaikka vastaan tulisi millainen materiaali. Ei mitään jännitettävää tänäkään keväänä. Mistään tunteesta tai fyysisestä pelistä puhumattakaan.

Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Joku ilveksen pelaaja kiteytti pelitavan merkityksen varsin hyvin:

”– Niemelän aikana meillä on ollut koko ajan selvä suunnitelma, miten pelataan ja peliä kehitetään. Pikkuhiljaa homma on kehittynyt koko ajan tasaisemmaksi ja pelillisesti paremmaksi.

– Tällä hetkellä meillä on vahva pelillinen selkänoja, joka takaa, että tasomme ei suuresti heittele pelien välillä

– Se antaa luottoa, että taso pysyy, vaikka joitakin pelaajia olisi poissa. Meillä on niin hyviä pelaajia kokoonpanon ulkopuolellakin. Kevättä ajatellen on erinomainen juttu, että leveyttä riittää”

Ilta Sanomissa tuo juttu. En laita linkkiä kun osin off topic. Mutta tänäänkin on hyvä hetki kenkiä Ville kun pelitapaa ei vieläkään ole.

tomechkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Virheitä tulee kuin kesän ekoissa harjoituspeleissä (4 vuotta tullut) Pelissä on myös yhtä vähän rakennetta, kuin noissa harjoituspeleissä, omista ei meinata päästä pelaamalla. Kun hyökkäämään päästään, pyöritään kulmissa.
Neljä vuotta ja kehitystä on tapahtunut ehkä sen verran mitä normaalisti yhden kauden aikana oikealla valmentajalla.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää ketju pitäisi olla aivan jatkuvalla volyymilla tulessa. Kauanko villen annetaan vielä tuhota seuraa?

Jokerikapteeni, ei mikään seuraikoni.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ainoa toimiva kuvio ylivoimassa Marleaun onetimer. Mitä tekee tämä visionääri, jättää Marleaun penkille. Surkea, surkeampi, Peltonen.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peltosen aivopieru maksoi 1-2 pistettä Porissa tänään. Huippuvalmentaja ottaisi tämän omiin nimiinsä, Peltonen ei varmasti. Syväjäässä on Peltonen

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Lähtekää menee.

Liitteet

• Ville.jpg
    Ville.jpg
    154,6 KB · kertaa luettu: 48

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voiko joku masokisti referoida mitä Peltonen tällä kertaa mumisi pressissä? Itse en pysty.

Lähe menee Ville, sut on niin nähty.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
VAIN mestaruus voisi minun silmissäni pelastaa Peltosen potkuilta ja jatkot jäisi silti tekemättä. Peltonen on ollut kaikinpuolin askel taaksepäin jälkeen Törmäsen, SELININ(KIN) ja Piken. En usko, että vain huonot pelit ovat minulle sattuneet osumaan tällä kaudella. Kyllä tämä on samaa hmv-paskaa mitä kolme aiempaa kauttakin ovat jo olleet.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
VAIN mestaruus voisi minun silmissäni pelastaa Peltosen potkuilta ja jatkot jäisi silti tekemättä. Peltonen on ollut kaikinpuolin askel taaksepäin jälkeen Törmäsen, SELININ(KIN) ja Piken. En usko, että vain huonot pelit ovat minulle sattuneet osumaan tällä kaudella. Kyllä tämä on samaa hmv-paskaa mitä kolme aiempaa kauttakin ovat jo olleet.
Kummalla IFKssa olisi munaa kengittää päävalmentaja kesken sopimuskauden, UTJllä vai TJllä, jonka vahvuus ei ole "kiekosta-mitään-ymmärtäminen"? Hallituksessa on pelkkiä suolapatsaita.

Saupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voiko joku masokisti referoida mitä Peltonen tällä kertaa mumisi pressissä? Itse en pysty.

Lähe menee Ville, sut on niin nähty.

Tulkkia apuna käyttäen kuuntelin mitä Ville kertoi meille eli
- Meiltä rikkonaiset 2 erää, kaivettiin niissä verta nenästä, tasapaino ja kiekosta huolehtiminen siihen pääsyynä.
-5v3 yvllä hyvä mahdollisuus ratkaista mutta vedot painui ohi maalin.
- ei ollut tyytyväinen pelaamiseen mutta löydettiin takaisin polulle ja sitä kautta voittoon.

Itse ainakin kuuntelen tällä hetkellä varmaan ensimmäistä kertaa elämässäni neon 2 kappaletta polku ja toivon myös Villen sen kuuntelevan ja ottavan vinkistä vaarin.

"Ei polku tää vie mihinkään
nyt sen nään
kun vihdoin silmät aukaisen
niin usein pettää itseään
ei edes tahdo ymmärtää
et joskus HIFKin kuolee itsestään"

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy