Astuuko se Peltosen 2-vuotinen jatkosoppari vasta ensi kaudella voimaan vai lusitaanko sitä jo?
Nyt on jo menossa. Keväällä monojen kustannus on jo niin inhimillinen, ettei toimi enää tekosyynä.
Astuuko se Peltosen 2-vuotinen jatkosoppari vasta ensi kaudella voimaan vai lusitaanko sitä jo?
Kaikkeen HIFK:ssa. Kaikkeen!
Hyvää viikonloppua sinulle.
Ja nimetön rekry käyntiin, niin jää tet-miehet ulos. Saattaisi tulla menestystä, kun palkataan oikeita osaajia eikä omia poikia.Mä olen sitä mieltä, että koko saatanan poppoo ulos Tilkasineen, Kuhtineen ja Lundelleineen ja hankitaan ammattilaisia tilalle. Ei tämä millään yhden ukon vaihtamisella muutu miksikään, vaan koko homehtunut höpöhöpö-piiri saa lähteä samalla ovenavauksella, olkoot kuinka seuralegendoja tahansa.
Niin pitkään kun palkkaajat on ns. omia poikia niin vähän pahaa pelkään tämän osalta.Ja nimetön rekry käyntiin, niin jää tet-miehet ulos. Saattaisi tulla menestystä, kun palkataan oikeita osaajia eikä omia poikia.
Auttaa aluksi, mutta ellei johtajien ja hallitusten paskantärkeät pahviukot ryhdistäydy sama paska jatkuu eri paketissa.Mä olen sitä mieltä, että koko saatanan poppoo ulos Tilkasineen, Kuhtineen ja Lundelleineen ja hankitaan ammattilaisia tilalle. Ei tämä millään yhden ukon vaihtamisella muutu miksikään, vaan koko homehtunut höpöhöpö-piiri saa lähteä samalla ovenavauksella, olkoot kuinka seuralegendoja tahansa.
Niinhän se on ja kun ne samat pöhöt jatkavat johdossa, on turha odotella mitään radikaaleja muutoksia alempiinkaan rekryihin. Todennäköisintähän on, että koko kööri jatkaa Peltosen johdolla. Kauden jälkeen tulee jo ne tutut liirumlaarumit virheistä opiksi ottamisesta, kaikkien kivien kääntelyistä ja luvataan tehdä kaikki paremmin kuin kukaan, ikinä, koskaan, missään. Koko organisaatio on täysin kieroon kasvanut.Auttaa aluksi, mutta ellei johtajien ja hallitusten paskantärkeät pahviukot ryhdistäydy sama paska jatkuu eri paketissa.
Tämä on sellainen skenaario jota en olisi ikinä halunnut nähdä, vaikka tästä jo toiseen ketjuun leikilläni hassuttelin ennen peliä. Sen vielä ymmärrän jotenkin, että Lämsä vie Peltosta, mutta monsteri-Monni on vaan jo liikaa.Tämäkin olisi hyvä erätauko näyttää Peltoselle ovea. Monsteri-Monni vie toteemipaalua kuin litran mittaa.
Tänään.ULOS!