Ville Peltoselle kenkää!

• 562 430
  • 4 292

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Mä olen sitä mieltä, että koko saatanan poppoo ulos Tilkasineen, Kuhtineen ja Lundelleineen ja hankitaan ammattilaisia tilalle. Ei tämä millään yhden ukon vaihtamisella muutu miksikään, vaan koko homehtunut höpöhöpö-piiri saa lähteä samalla ovenavauksella, olkoot kuinka seuralegendoja tahansa.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen sitä mieltä, että koko saatanan poppoo ulos Tilkasineen, Kuhtineen ja Lundelleineen ja hankitaan ammattilaisia tilalle. Ei tämä millään yhden ukon vaihtamisella muutu miksikään, vaan koko homehtunut höpöhöpö-piiri saa lähteä samalla ovenavauksella, olkoot kuinka seuralegendoja tahansa.
Ja nimetön rekry käyntiin, niin jää tet-miehet ulos. Saattaisi tulla menestystä, kun palkataan oikeita osaajia eikä omia poikia.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tämäkin olisi hyvä erätauko näyttää Peltoselle ovea. Monsteri-Monni vie toteemipaalua kuin litran mittaa.

Maajohtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Auttaa aluksi, mutta ellei johtajien ja hallitusten paskantärkeät pahviukot ryhdistäydy sama paska jatkuu eri paketissa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Auttaa aluksi, mutta ellei johtajien ja hallitusten paskantärkeät pahviukot ryhdistäydy sama paska jatkuu eri paketissa.
Niinhän se on ja kun ne samat pöhöt jatkavat johdossa, on turha odotella mitään radikaaleja muutoksia alempiinkaan rekryihin. Todennäköisintähän on, että koko kööri jatkaa Peltosen johdolla. Kauden jälkeen tulee jo ne tutut liirumlaarumit virheistä opiksi ottamisesta, kaikkien kivien kääntelyistä ja luvataan tehdä kaikki paremmin kuin kukaan, ikinä, koskaan, missään. Koko organisaatio on täysin kieroon kasvanut.

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Yu
Tämäkin olisi hyvä erätauko näyttää Peltoselle ovea. Monsteri-Monni vie toteemipaalua kuin litran mittaa.
Tämä on sellainen skenaario jota en olisi ikinä halunnut nähdä, vaikka tästä jo toiseen ketjuun leikilläni hassuttelin ennen peliä. Sen vielä ymmärrän jotenkin, että Lämsä vie Peltosta, mutta monsteri-Monni on vaan jo liikaa.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ääh, lähde nyt oikeasti menee. Ajattele edes seuraa sen verran, koska sitä kuulemma arvostat. Tästä ei tule hevon vittuakaan.

F#21

Jäsen
Koko tuo pukurivistö vaihtopenkiltä pitäisi siirtää uusiin toimiin. Ja se, ettei toimisto ole jo tätä tehnyt, kertoo toimiston osaamisesta. Vaihtoon nekin.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Liigan surkein valmentaja. Piste.

Marino

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Aina välillä hämmentää kun tajuntaan iskee ajatus että tätä vedetään nyt oikeasti neljättä kautta. Ei intohimoa, ei pelitapaa, ei järkeä, ei menestystä. Siis mitä vittua? Onko tämä joku ihmiskoe?

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Muutama heikko buuaus katsomosta, aika moni silti läpsytteli käsiä yhteen. Ehkä tää sit osalle riittää hyvin

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kipinät pystyyn. Ulos ja saatana vähän äkkiä. Tuo lopun joukkuerangaistussekoilu kruunasi koko shown. Ei mitään annettavaa päävalmentajana. Mitähän lie Lehterä kuittasi Peltoselle tuossa tilanteessa kun näkyi tv-kameroissa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy