En saanut itse asiassa kiinni. Tarkoitatko nyt oikeasti etteibsaisi kritisoida? Toivottavasti et.Äpäräfanit räksyttää ja tietäjät tietää. Vai miten ne oikein kannattavat kommentoikaan.
Avautu että on annettu kriitiikkiä ulkopuolelta häiritty ja kiusattu. Omia faneja ja mediaa tarkoitti. Te ansaitte parempaa kun ton suolapatsaan. IFK on hieno seura ja 99% hienoja faneja.En pystynyt katsomaan tappion jälkeen eli mitä siis sanoi?
Ei ainakaan jalkojen välissä.Missä kivet?
Tottakai on. Suomessa on sananvapaus eikä siitä joku Ville Peltonen päätä onko kritiikin antaminen soveliasta vai ei, vaikka se olisi kovaakin. Uskomattoman vieraantunut on Ville todellisuudesta.Siis mitä helvettiä Peltonen teki. Heitti omat fanit bussin alle. Minusta teillä on täysi oikeus kriitiikiin.
No tämäpä! Edelleen olen sitä mieltä, että päävalmentaja kantaa vastuunsa tai sitten latoo faktat pyöytään kaunistelematta.En pressiä katsonut, mutta viittaako Peltonen siinä nyt varmasti tähän lakanaan vai olisiko kyseessä tämä HBL:n juttu, jonka mukaan Salmelainen olisi halunnut vaihtaa Peltosen Jokiseen, mutta hallitus käveli yli?
ÄHV olkoon uusi kryptinen lyhenne.Älkää häiritkö Villeä! :(
Mulla meni kyllä totaalisesti vati nurin tuon haastattelun aikana. Tämä on ihan ennenkuulumatonta, että kolme kautta alisuorittanut päävalmentaja heittää tappion hetkellä peliesityksiä kritisoineet fanit bussin alle.Käsittämätön ulostulo villeltä pressissä. Nyt pitäisi kantaa vastuu. Kolme kautta on saanut yrittää. Tulosurheiluahan tämä vaan on, ei mitään henkilökohtaista.
Kaikki vastustajat haluaa pitää Peltosen HIFKin ruorissa.Hölökin tuomitsi kritiikin. Olis helpompi olla kaivamatta paskaa, jos peli olisi 3 vuodessa mennyt jotenkin eteenpäin. Mutta kun ei ole.
Vieläkö olette sitä mieltä että Tomek Valtonen ja Ben-Amor ei kelpaa HIFK:n valmentajiksi ensi kaudella?
Hyvää kesälomaa!Mitä paskaa sä nyt suollat? Näiden kusipäiden nimiä ei pitäisi mainita tällä hiekkalaatikolla missään yhteydessä
Hyvin IFK -henkinen valmentaja. Itse ei koskaan tehnyt mitään väärää, syy aina kaikissa muissa. Onkohan Villen potkutkin jotenkin Jykän syytä sitten?Mulla meni kyllä totaalisesti vati nurin tuon haastattelun aikana. Tämä on ihan ennenkuulumatonta, että kolme kautta alisuorittanut päävalmentaja heittää tappion hetkellä peliesityksiä kritisoineet fanit bussin alle.
Hei, homma on kesken. Eikös siellä ole Villella pari kautta jäljellä?Käsittämätön ulostulo villeltä pressissä. Nyt pitäisi kantaa vastuu. Kolme kautta on saanut yrittää. Tulosurheiluahan tämä vaan on, ei mitään henkilökohtaista.
Häirintä se vaan jatkuu.Kommentti: Nöyryytetyllä HIFK:lla on kaksi vaihtoehtoa – väärä valinta vie jättiseuran syvälle
Siitä ei ole pienintäkään merkkiä, että kolmen kauden taapertamisen jälkeen päävalmentaja Ville Peltonen pystyisi yhtäkkiä kääntämään HIFK:n kurssin, kirjoittaa Teemu Suvinen.www.is.fi
Erinomainen kirjoitus!
Nyt olisi aika lopettaa itselleen valehtelu ja hyväksyä tosiasiat tässä seurassa