Erittäin miehekkäät taistelut eilen ja tänään. Miettikää oikeasti millä rosterilla. Eilen paikan päällä "Nokialla". Oikein itketti kapteenin ja Leksan aivopierut 50 minuutin uskomattoman taistelun jälkeen!
Mikä siinä eniten itketti?
Mulle tuo kertoo vain turhautumisesta ja siitä että joukkue on kuriton. Viikonlopun kruunasi yhden pelaajan neitimäinen keskarin näyttö ja toisen pelaajan potkiminen pelin päätyttyä. Yksittäisenä tapauksena menisi yhden pelaajan aivopieruna.
@Stratman nosti tuossa esiin samoja juttuja, joita itse olen tasaisesti nostanut esille vuosien aikana.
-Miten joukkue harjoittelee
-Miten ja millä tavoin joukkue pelaa kenttätasolla
-Millainen ja mitä on se saakelin laadukas ja työteliäs arki
Se että yksittäin joku pelaaja on kipeänä on ihan normaalia, mutta sitten kun vuosi toisensa jälkeen pelaajia tippuu pois älytön määrä kerralla, se ei ole enää sattumaa.
Loukkaantumisia voi myös tarkastella siitä suunnasta miten joukkuetta liikutetaan kentällä ja miten tätä lajia halutaan pelata. Jotkin tavat pelata luovat suuremman riskin loukkaantua, kuin toiset.
HIFK suorittaa joka vuosi omalla tasollaan. Typeryydellään ja ammattitaidottomuudellaan. Silti tulos on sama, eli sijoitus keväällä ynnämuut.