Berglund ja Olkkonen ovat yhä palkkalistoilla. Kyllä se peli kuulemma paranee kunhan pääsevät eroon.Myllykoski, joko kaikki kivet on käännetty? Olisiko nyt hyvä hetki miettiä Mäntymaan potkuja?
Berglund ja Olkkonen ovat yhä palkkalistoilla. Kyllä se peli kuulemma paranee kunhan pääsevät eroon.Myllykoski, joko kaikki kivet on käännetty? Olisiko nyt hyvä hetki miettiä Mäntymaan potkuja?
Eihän tässä vielä ole kunnolla päästy edes alkuun vahvistusten ostoissa. Toisekseen, pitäähän ensin kokeilla taas jotain uutta adjutanttia Havulle.Myllykoski, joko kaikki kivet on käännetty? Olisiko nyt hyvä hetki miettiä Mäntymaan potkuja?
Minä kyllä näkisin mielelläni noin mukavan miehen Liigassa valmentajana. Tarkennetaan, että missä vaan muualla paitsi Kärpissä.Kunhan fudut lopulta saapuvat liian myöhään, niin se on samalla Havun viimeinen kerta Liigassa päävalmentajana.
Mietityttää, että onko tuossa tämän kauden Kärpissä johtajuutta ja Kärppäsydäntä siihen, että joku oikeasti tekisi vastaavaa?
Rehellisesti en ymmärtänyt tästä viestistä mitään. Mitä minun pitää unohtaa ja miksi?Joku pelaajista on huhujen mukaan kokeillut vastaavaa Marjamäen aikana. Tämän seurauksena Marjalatelle sorvattiin jatkosopimus ja joukkueelle kapinoivan paskalauman maine.
Unohtakaa ne vitun Kärppäsydämet ja muut höpöttelyt. Täällä on nyt kokeiltu viime vuosina vaihtaa koko joukkue, kapteeni,valmentaja sekä matkustusrutiinit. Mitä seuraavaksi?
No ei todellakaan ole. Pelistä toiseenhan nuo pelaajatkin puhelee kuinka jatketaan vaan samalla tavalla, niin hyvä tulee. Ei noita pelaajiakaan kiinnosta vittuakaan miten menee. Seurahistorian paskin ja flegmaattisin kapteeni Ohtamaa suurimpana esimerkkinä tästä.Mietityttää, että onko tuossa tämän kauden Kärpissä johtajuutta ja Kärppäsydäntä siihen, että joku oikeasti tekisi vastaavaa?
Rehellisesti en ymmärtänyt tästä viestistä mitään. Mitä minun pitää unohtaa ja miksi?
Olen kyllästynyt tähän länkytykseen Kärppäsydämestä. Silloin kun joukkue on hyvin valmennettu ja materiaalilta sarjan kärkeä Kärpät pärjää. Kertakaan ei ole mikään Kärppäsydän siivittänyt meitä mestaruuteen. Oliko muita epäselvyyksiä?
Erikoinen tarttuminen yhteen sanaan pitkästä viestistäni, mutta samapa tuo.
Tarina kertoi pelaajien vastuunkannosta jään ulkopuolella jonka kautta pelillisesti peli parani.
Noh, jos viittaat tällä Leskiseen ja Tiivolaan niin ehkä näiden pelaajien on-ice -toiminnassa oli pieni ero havaittavissa Kukkoseen ja Pyörälään.Ja minä kerroin vastaavan esimerkin pelaajien vastuunkannosta jään ulkopuolella. Palkintona Marjamäelle sorvattiin jatkosopimus ja kyseiset pelaajat saivat koirankoppia sekä kapinakeisareiden maineen.
Noh, jos viittaat tällä Leskiseen ja Tiivolaan niin ehkä näiden pelaajien on-ice -toiminnassa oli pieni ero havaittavissa Kukkoseen ja Pyörälään.
Kuka/ketä ikinä olivatkaan, niin ainakin heillä oli sitä sinun vaatimaa Kärppäsydäntä.
Myllykosken nostamisesta pisteet.Hengailen täällä mummojen kanssa, ja me kaikki tiedetään.
Myllykoski ja Havu ulos.
Nyt jäitä. Kerroin vain tarinan Suikkasen kaudesta ja mietin, mahtaisiko vastaavaa tapahtua tämän kauden joukkueen osalta. Ei liene niin vakavaa.