Mainos

Ville Mäntymaalle kenkää!

• 253 921
  • 2 234

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Myllykoski, joko kaikki kivet on käännetty? Olisiko nyt hyvä hetki miettiä Mäntymaan potkuja?
Eihän tässä vielä ole kunnolla päästy edes alkuun vahvistusten ostoissa. Toisekseen, pitäähän ensin kokeilla taas jotain uutta adjutanttia Havulle.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kunhan fudut lopulta saapuvat liian myöhään, niin se on samalla Havun viimeinen kerta Liigassa päävalmentajana.
Minä kyllä näkisin mielelläni noin mukavan miehen Liigassa valmentajana. Tarkennetaan, että missä vaan muualla paitsi Kärpissä.

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Suikkasen kaudesta oli aiemmin ketjussa puhetta - siitä anekdootti:

Kauden synkimmillä hetkillä joukkueen kapteeniston jäsenet Kukkonen ja Pyörälä menivät Junnon toimistoon ja sanoivat, että tästä ei tule vittuakaan enää, jotain pitää tehdä. Tuon jälkeen Junnon avauksesta valmennuksen vastuualueita muutettiin niin, että Mambasta tuli pelillinen päävalmentaja. Loppukauden ajanhan Kärpät oli pistekeskiarvolla liigan parhaita, vaikka kausi sääleihin päättyikin. Kaitsu sai kauden jälkeen kenkää oikeastikin.

Lähde tälle on pelaaja tuon kauden joukkueesta.

Mietityttää, että onko tuossa tämän kauden Kärpissä johtajuutta ja Kärppäsydäntä siihen, että joku oikeasti tekisi vastaavaa?

Håkanhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Mietityttää, että onko tuossa tämän kauden Kärpissä johtajuutta ja Kärppäsydäntä siihen, että joku oikeasti tekisi vastaavaa?

Joku pelaajista on huhujen mukaan kokeillut vastaavaa Marjamäen aikana. Tämän seurauksena Marjalatelle sorvattiin jatkosopimus ja joukkueelle kapinoivan paskalauman maine.

Unohtakaa ne vitun Kärppäsydämet ja muut höpöttelyt. Täällä on nyt kokeiltu viime vuosina vaihtaa koko joukkue, kapteeni,valmentaja sekä matkustusrutiinit. Mitä seuraavaksi?

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Joku pelaajista on huhujen mukaan kokeillut vastaavaa Marjamäen aikana. Tämän seurauksena Marjalatelle sorvattiin jatkosopimus ja joukkueelle kapinoivan paskalauman maine.

Unohtakaa ne vitun Kärppäsydämet ja muut höpöttelyt. Täällä on nyt kokeiltu viime vuosina vaihtaa koko joukkue, kapteeni,valmentaja sekä matkustusrutiinit. Mitä seuraavaksi?
Rehellisesti en ymmärtänyt tästä viestistä mitään. Mitä minun pitää unohtaa ja miksi?

Suosikkijoukkue
Kärpät
No ei todellakaan ole. Pelistä toiseenhan nuo pelaajatkin puhelee kuinka jatketaan vaan samalla tavalla, niin hyvä tulee. Ei noita pelaajiakaan kiinnosta vittuakaan miten menee. Seurahistorian paskin ja flegmaattisin kapteeni Ohtamaa suurimpana esimerkkinä tästä.

Håkanhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Rehellisesti en ymmärtänyt tästä viestistä mitään. Mitä minun pitää unohtaa ja miksi?

Olen kyllästynyt tähän länkytykseen Kärppäsydämestä. Silloin kun joukkue on hyvin valmennettu ja materiaalilta sarjan kärkeä Kärpät pärjää. Kertakaan ei ole mikään Kärppäsydän siivittänyt meitä mestaruuteen. Oliko muita epäselvyyksiä?

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Olen kyllästynyt tähän länkytykseen Kärppäsydämestä. Silloin kun joukkue on hyvin valmennettu ja materiaalilta sarjan kärkeä Kärpät pärjää. Kertakaan ei ole mikään Kärppäsydän siivittänyt meitä mestaruuteen. Oliko muita epäselvyyksiä?

Erikoinen tarttuminen yhteen sanaan pitkästä viestistäni, mutta samapa tuo.

Tarina kertoi pelaajien vastuunkannosta jään ulkopuolella jonka kautta pelillisesti peli parani.

Håkanhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Erikoinen tarttuminen yhteen sanaan pitkästä viestistäni, mutta samapa tuo.

Tarina kertoi pelaajien vastuunkannosta jään ulkopuolella jonka kautta pelillisesti peli parani.

Ja minä kerroin vastaavan esimerkin pelaajien vastuunkannosta jään ulkopuolella. Palkintona Marjamäelle sorvattiin jatkosopimus ja kyseiset pelaajat saivat koirankoppia sekä kapinakeisareiden maineen.

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Ja minä kerroin vastaavan esimerkin pelaajien vastuunkannosta jään ulkopuolella. Palkintona Marjamäelle sorvattiin jatkosopimus ja kyseiset pelaajat saivat koirankoppia sekä kapinakeisareiden maineen.
Noh, jos viittaat tällä Leskiseen ja Tiivolaan niin ehkä näiden pelaajien on-ice -toiminnassa oli pieni ero havaittavissa Kukkoseen ja Pyörälään.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voisitko nyt ihan viime sekunnilla painua vittuun

Håkanhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Nyt jäitä. Kerroin vain tarinan Suikkasen kaudesta ja mietin, mahtaisiko vastaavaa tapahtua tämän kauden joukkueen osalta. Ei liene niin vakavaa.

Ja minä yritin ehkä vähän epäselvästi kertoa, miksi sellaista ei tule tapahtumaan. Seura on näyttänyt mitä tapahtuu, kun pelaajat yrittävät vaikuttaa asioihin.

Eikä ole lainkaan vakavaa. Samalla asialla tässä ollaan! Voittoisaa illanjatkoa!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy