Ville Mäntymaalle kenkää!

• 213 422
  • 1 867

Käppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Karjalainen tai Raipe ensi kaudella penkin taakse ja joku hoitamaan tämän kauden loppuun.

Kivi kävi viime kaudella valmentamassa puoli vuotta Slovakiassa joten ei nuo pätkäpestit mikään mahdottomuus ole. Toki en tiedä tuosta pestistä tarkemmin, että oliko alunperinkin sovittu vain loppukauden pestistä.

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Jos se ei kaikille ole jo ollut selvää niin nyt viimeistään lienee, että ei Mäntymaalla ole yhtään mitään eväitä jatkaa Oulun Kärppien päävalmentajana. Samalla oven avauksella poistukoot koko valmennus ja uusi remmi sisään. Mestaruus on jo tämän kauden osalta luultavasti mennyttä mutta liigakarsinnat alkaa vaikuttaa välierää todennäköisemmiltä.

Warrior13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En jaksa enää edes vaatia mäntymaalle potkuja, kun toimisto ei halua niitä antaa. Annoin itse potkut kanavapaketille niin ei tarvitse enää katsoa tätä helvetin sekoilua pelistä toiseen.

Paradym

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät (#20 Joenväärä)
En jaksa enää edes vaatia mäntymaalle potkuja, kun toimisto ei halua niitä antaa. Annoin itse potkut kanavapaketille niin ei tarvitse enää katsoa tätä helvetin sekoilua pelistä toiseen.
Harmi kun meni sitoutumaan Elisan tarjoukseen 6kk. Täytyy vielä neljä kuukautta kärsiä.

e: ja mitä tulee itse ketjun aiheeseen, niin usko potkuihin loppui jo jokunen viikko sitten. Kärsitään näillä kauden loppuun ja ehkä Karjalainen saadaan leivottua ensi kaudeksi penkin taakse.

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Kyllä sen täytyy olla nyt tässä ihan aikuisten oikeasti. Pitkää siimaa olen itsekin antanut Havulle kevään jäljiltä ja tällä kaudella pari hyvää voittoa ovat antaneet vähän happea, mutta kyllä tämä tekohengitys alkaa nyt riittää. Siinä vaiheessa kun kaadetaan sarjajumbo vain nippanappa ja otetaan käkättimeen näiltä alemman kastin sakeilta, selitykset alkavat olla vähissä. Kautta ei olla vielä menetetty pudotuspelien suhteen, mutta tällä trendillä sekin heti alkaa pikkuhiljaa lähestyä.

Pelillinen jänne ei tunnu kestävän erää-kahta pidempään, matseihin tullaan valmistautumattomana, pelin sisällä reagointi on ihan nollissa, ja mikä tärkeintä: Itse pelaaminen hakee edelleen uomiaan vaikka joitain isoja aukkoja ollaankin saatu paikkailtua. Pelaajat jaksavat taistella, mutta minkäänlaista punaista lankaa touhun suhteen ei tunnu löytyvän. Nämä ovat niitä asioita joita valmennuksen kuuluu laittaa kuntoon, mutta tällä hetkellä penkin takaa ei tunnu lyötyvän tuohon minkäänlaista osaamista ja kykyä.

Nyt riittää.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eväät on syöty! Havu ja tehtaan takuu. Havu ja puolustus on helppo laittaa kuntoon. Havu ja paskanpuhuminen ovat synonyymejä keskenään. Ei tuo muutu mihinkään. Peli-ilokin viety eikä mitään näkymää paremmasta!

Terpppp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse en myös jaksa tähän ketjuun mitään enää kirjoitella, kun ei se mitään hyödytä.

Toivon sydämeni pohjasta, että ensi viikolla Kärppien toimistolla herätään ja tälle paskalle tehdään loppu.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nyt on kenkää annettava. Ei yhtään mitään muuta mahdollisuutta. Niin mukava herrasmies kuin Mäntymaa onkin. Uskon, että potkut ovat hänelle itselleenkin helpotus, kunhan hieman aikaa kuluu. Tai ehkä ei tarvitse kulua paljoakaan.

Prophet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
ei ne anna Havulle kenkää. Eivät uskalla. Peliura loppui aivotärähdykseen ja kärpät antoi suojatyöpaikan siitä hyvästä. Mutta nyt vittu pitäisi jo jotain tehdä. Ihan sama onko suojatyöpaikka.

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Pelillinen jänne ei tunnu kestävän erää-kahta pidempään, matseihin tullaan valmistautumattomana, pelin sisällä reagointi on ihan nollissa, ja mikä tärkeintä: Itse pelaaminen hakee edelleen uomiaan vaikka joitain isoja aukkoja ollaankin saatu paikkailtua. Pelaajat jaksavat taistella, mutta minkäänlaista punaista lankaa touhun suhteen ei tunnu löytyvän.
Toimiva pelitapa nitoo pelin yhteen, jolla päästään vaikeiden vaiheiden yli. Kun pelitapaa ei ole, niin se näyttää juuri tuolta. Vähän aikaa pystytään pysymään pelin päällä hyvien yksilöiden puristuksella, mutta ehjästä 60 minuuttisesta on turha haaveilla.

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon Kärpät
ei ne anna Havulle kenkää. Eivät uskalla. Peliura loppui aivotärähdykseen ja kärpät antoi suojatyöpaikan siitä hyvästä. Mutta nyt vittu pitäisi jo jotain tehdä. Ihan sama onko suojatyöpaikka.
Kyllä ne jostain kaivaa jonkun nuhaisen hessun päävalmentajaksi joka suostuu ottamaan apuvalmentajiksi Havun ja tietysti Soosin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy