Ville Mäntymaalle kenkää!

• 214 063
  • 1 867

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon Kärpät
Täysin munaton jengi kopista ulos kummaltakin erätauolta. Kyrpää perseeseen kakkoserässä ilman vaseliinia, ei mitään reagointia, ei tasan mitään. Ukko tuijottaa maahan ja murjottaa. Ainoa muutos peluutuksessa Kovarcikin kyykyttäminen, ikään kuin Havulla olisi jotain kiveksiä näyttää. Lopussa kun valmennus yritti vaikuttaa peliin aikalisällä, kuumat ukot jätettiin penkille. Masinin hankinnan jälkeenkin "seiskapakki" Kivistö yli 15 min peliaikaa. On tämä saatana mainio show.

Vyuola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Roki
Eiköhän tää Hessu oo nähty. Jos joulun jälkeen on vielä Mäntymuki valmennusvastuussa, niin kyseenalaistan Myllykosken ammattitaidon.
Sivusto teki tepposet ja nakkas ketjun ekalle sivulle, pomppas palstaveljen viesti heti silmään.

Tosissaan vituttaa se, että pääasiassa pelkästään vituttaa Kärpät. Ei ole kivoja juttuja sanottavavaksi ja jos on, ne menee aika äkkiä ohi. Ei pysty olemaan seuraamatta, mutta ei tämä seuraaminenkaan enää järkevältä tunnu.

Hoitakaa nyt vittuun tuo kaveri penkin takaa, mieluiten koko kaarti.

Suosikkijoukkue
Kärpät
En vittu käsitä miten tämä on niin vaikeaa.
Kyseessä on Oulun Kärpät, joka on jo vuosien ajan reagoinut näissä valmentaja-asioissa melkoisella viipeellä pitkäjänteisyyteen vedoten. Toisin sanoen siis vasta sellaisessa vaiheessa, kun suunnilleen lätkää liiemmin seuraamattomalle, kuuluisalle Pihtiputaan mummollekin on ollut jo hyvän aikaa selvillä, että reagointia tarvitaan.

Siinä mielessä tämä päävalmentajan vapauttamisen tehtävistään vaikeus ei tule varsinaisena yllätyksenä. Mistään suuremmasta tuuletuksesta valmennustiimissä en uskalla edes unelmoida.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Myllykoskeen kääntyy päät.
Eikö Mikko riitä vieläkään ?
Pitääkö odottaa joulukuulle.
Kyllä nyt hyvän kaverin vuoksi voi yhden jääkiekkoseuran upottaa. Siis Villelle voisi tulla paha mieli.

Meidän pitää odottaa maalis-huhtikuulle -26. Ei muuta kuin vaseliinia perseeseen. Sarjatasosta ei vielä tietoa tämän stintin jälkeen.

Mandrake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bayern München
Toivottavasti urheilujohto on ehtinyt uusien pelaajasopimusten laatimisen ohessa neuvotella uuden päävalmentajankin kanssa tulevaisuuden kuvioista. Aika no-brainer, että Mäntymaan tulevaisuuden kuvioissa heiluu ainoastaan kenkä.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Myllykoskeen kääntyy päät.
Eikö Mikko riitä vieläkään ?
Pitääkö odottaa joulukuulle.
Jaa.

Minun päät kääntyy valmennukseen ja pakistoon.

Heitetään vastapalloon että millä tavalla Kärppien peli parantuisi parin päivän aikana jos Myli heitettäisiin pihalle? Vai onko tämä sitä että Myli ei potki Mäntymaata pihalle? Silloinkin heitän kysymyksen että kuka _realistinen_ vaihtoehto tulee tilalle? Tällä hetkellä se on Toni Sihvonen ja siinä vaiheessa kun Toni Sihvonen on Kärppien päävalmentaja niin minun seuraaminen loppuu seinään.

Käppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos katseet kääntyy Myliin niin Mylin katseet kääntyy varmaankin hallitukseen ja Junnoon jotka sen viimeisen päätöksen todennäköisesti tekevät.

Tässä pitää sanoa se yleinen, että kun koko joukkuetta ei voi vaihtaa niin silloin pitää vaihtaa valmennus.

Tuonne on ihan turha tuoda vahvistuksia jos mennään samalla valmennuksella.

TOP4:seen on matkaa 9 pistettä ja toiseen suuntaan sitten karsintarajaan jumalauta 7 pistettä....

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Kyllähän se on hyvin surullista, kuinka alas Kärppien vaatimustaso on mennyt. Puheita ja selityksiä riittää hamaan tappiin saakka, mutta tekoja ei näy missään. Oisko aika keittää jo ne legendaariset kähäveet?

Tää on jo todella häpeällistä toimintaa. SaiPa oli tänään todella hyvä, ei ihme, että ovat sarjataulukossa neljäntenä. Siellä on tehty Haban ja Raipen toimesta hienoa työtä. Olisipa Myllykoskellakin samanlaiset ballssit, kuin Harri Aholla. Harri Aho laittoi itsensä peliin irtisanoutuessaan, kun Marjamäkeä ei potkittu pellolle aiemmin.

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montreal Canadiens
Myllykoski ei kaveriansa potki pihalle ihan helpolla. Voisi jopa sanoa, että keltanokka-utj on maalannut itsensä nurkkaan. Olen samaa mieltä monen muun kanssa siitä, että tälle nykyiselle päävalmentajalle on turha hommata lisää kalliita vahvistuksia. Näyttää siltä, että osaaminen ei vain riitä.

Overdoze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tää on jo todella häpeällistä toimintaa. SaiPa oli tänään todella hyvä, ei ihme, että ovat sarjataulukossa neljäntenä. Siellä on tehty Haban ja Raipen toimesta hienoa työtä. Olisipa Myllykoskellakin samanlaiset ballssit, kuin Harri Aholla. Harri Aho laittoi itsensä peliin irtisanoutuessaan, kun Marjamäkeä ei potkittu pellolle aiemmin.
Kieltämättä tämä tarina alkaa kääntyä tälle kantille. Eli jos Late olisi potkittu Ahon sijaan 2023, meillä olisi voinut olla Raipe valmentamassa jo viime kauden alusta saakka. Mutta jälkiviisaus on aina helpointa.

Myli on kalastellut isoja kaloja siltikin. Nyt vaan lähestyy hetki kun pitäisi hyvä kaveri potkia palliltaan alas, kuten Aho teki aikoinaan Haapakoskelle. Varmasti melkoinen myllerrys tuolla organisaation sisällä.

Eemil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Myli on kalastellut isoja kaloja siltikin. Nyt vaan lähestyy hetki kun pitäisi hyvä kaveri potkia palliltaan alas, kuten Aho teki aikoinaan Haapakoskelle. Varmasti melkoinen myllerrys tuolla organisaation sisällä.
Nii onkin, mutta onko kalastellut pienten kalojen kustannuksella, niin että joukkueen kokonaislaajuuus ei riitä kärkeen?

Micol

Jäsen
Sattui sieluun kuulla kun Virta sanoi haastattelussa, että mitään ei ole tauon aikana muutettu. Valittuun linjaan uskotaan. Kovaa treenattu kyllä.
Kyllä se mielestäni alkaa näkymään pelaajista aika selvästi, ettei "valittuun linjaan" nimenomaan enää uskota. Kurittomuus kasvaa koko ajan, eikä tilanteita jakseta pelata aina täysillä loppuun asti. Sellainen "90%:n keskittyminen ja tekeminen" näkyy jo peliotteissa ja tuloksissa karulla tavalla. Jos Gardiner ja Kovarcik menettävät tässä vielä pelihuumorinsa pahemman kerran, niin Kärpät ei tule kyllä pelejä enää voittamaan kuin max. Jukureita, JYP:ä ja KooKoota vastaan häntäpäästä.

Edellisessä SaiPa-pelissä näytti siltä, että pelaajat olisivat heittäneet hanskat tiskiin Havun osalta ja pelanneet jo miestä ulos. Tänään näytti puolestaan siltä, että Havu olisi jo heittänyt itse hanskat tiskiin, kun voittamisen eteen ei tehty aidosti elettäkään ja mies keskittyi jo lähes tahallaan aivan vääriin asioihin (ei mitään reaktioita 2. erän totaaliseen sulamiseen ja peluutussekoilut 3. erän loppuun). Kaikki elekieli kertoi jo siitä, että ollaan oikeasti jo aika syvissä vesissä, vaikka jargoniautomaatti suoltaisi suusta vielä vaikka mitä hienon kuuloista tarinaa.

Kyllä tässä on nyt käymässä se toteen, että ote on jo lähestulkoon menetetty joukkueesta ja voittamisesta. Eihän tämä näin voi tietenkään jatkua, eikä asiaan ole luonnollisesti kuin yksi ratkaisu. Myllykoski saa nyt kartoittaa nopealla aikataululla uuden päävalmentajan, sillä alkaa olla jo tässä kohtaa jumalaton kiire, mikäli kausi voitaisiin vielä jollain tapaa pelastaa paremman päävalmentajan voimin.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä elän jotenkin siinä käsityksessä että Havulle on annettu nyt hetki vielä aikaa siirtyä tuosta "hallitusta kaaoksesta" (vittu mikä termi) "normaaliin" pelitapaan ja jos tulosta ei tule niin lähtö tulee. Mitään tietoa tai syytä tämmöiseen ei minulla ole uskoa, muuta kun että edes Myllykoskella olisi se ammattitaito. Kyllä Kärpät on organisaationa lopulta tehnyt kovinkin kipeitä päätöksiä, viime kausina esim. Mikkolan ja Marjamäen potkut, niin ei sen siitäkään pitäisi kiinni jäädä. Ainoa ehto itsellä tuohon tilanteeseen on se, että siellä on oikeasti seuraaja tiedossa. Joko loppukauden sopimuksella ennen uuden tuloa tai sen uuden tulo jo tässä vaiheessa.

Mikään Toni Sihvosen nostaminen päävalmentajaksi ei ole ratkaisu mihinkään suuntaan. Se kun se lopputulos olisi jos nyt potkittaisiin Havu vaan potkimisen ilosta.

Overdoze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikään Toni Sihvosen nostaminen päävalmentajaksi ei ole ratkaisu mihinkään suuntaan. Se kun se lopputulos olisi jos nyt potkittaisiin Havu vaan potkimisen ilosta.
Itse olen alkanut miettiä, että pitäiskö Sihvosen rooliakin miettiä. Hän on kuitenkin myös yhteinen tekijä kaikkien edellisten epäonnistuneiden päävalmentajien taustalla. Ja en yhtään ymmärrä esimerkiksi noita ylivoimakoostumuksia ja -kuvioita. Ehkä hänenkin aikansa ja parhaat vuodet alkaa olla nähty.

Voisihan tuo olla aika hyvä läppä nähdä mitä mies saisi päävalmentajana aikaan tämän loppukauden ajan. Mutta tuskin haluaa edes sitä roolia.

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Heitetään vastapalloon että millä tavalla Kärppien peli parantuisi parin päivän aikana jos Myli heitettäisiin pihalle? Vai onko tämä sitä että Myli ei potki Mäntymaata pihalle? Silloinkin heitän kysymyksen että kuka _realistinen_ vaihtoehto tulee tilalle? Tällä hetkellä se on Toni Sihvonen ja siinä vaiheessa kun Toni Sihvonen on Kärppien päävalmentaja niin minun seuraaminen loppuu seinään.

En minä Myllykoskea kenkisi, tarkoitan että nappi jolla Mäntymaa painetaan pihalle on Myllykoskella. Nyt pitäisi painaa ja täräyttää Mäntymaa pois.

Ja kaikki kääntää katseensa Myllykoskeen.
Ei ole oikein mitään perustetta miksi Ville voisi jatkaa.. Se mitä nähdään kentällä ei vakuuta. Tilastot eivät vakuuta. En keksi ainuttakaan syytä tilastoista joka tukisi edes auttavasti sitä, että Mäntymaalla kurssi käännettäisiin.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt pitäisi painaa ja täräyttää Mäntymaa pois.
Tästä voin vielä jatkaa mielelläni.

Olen täysin samaa mieltä. Sillä ehdolla että siellä on tulossa tilalle uskottava nimi. Jos siellä ei ole, niin Havun potkujen seurauksena meidän päävalmentaja on Toni Sihvonen. Ei ikinä.

Olkoon kuka vaan muu, joka osaa valmentaa, niin olen valmis antamaan mahdollisuuden. Mutta jos siellä ei ole ketään tulossa tilalle niin näillä potkuilla vedetään itsemme vaan ojasta allikkoon.

Sanoin samaa viime kaudella kun Latea huudettiin pihalle, ja vaikka vihaan kun ihmiset kehuskelevat "mitä minä sanoin" tyylillä, niin missä me ollaan nyt kun tämä tehtiin vaan sen takia että saatiin joku muutos?

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse olen alkanut miettiä, että pitäiskö Sihvosen rooliakin miettiä. Hän on kuitenkin myös yhteinen tekijä kaikkien edellisten epäonnistuneiden päävalmentajien taustalla. Ja en yhtään ymmärrä esimerkiksi noita ylivoimakoostumuksia ja -kuvioita. Ehkä hänenkin aikansa ja parhaat vuodet alkaa olla nähty.

Voisihan tuo olla aika hyvä läppä nähdä mitä mies saisi päävalmentajana aikaan tämän loppukauden ajan. Mutta tuskin haluaa edes sitä roolia.
Olen täysin samaa mieltä, kaikesta muusta kuin että olisi hyvä läppä nähdä mies päävalmentajana. Minusta se olisi kohtuu iso tragedia.

Onhan tuo muutaman mestaruuden apuvalmentajana ottanut, mutta kuinka monen pois potkitun kaverin apuvalmentajana hän on toiminut? Oikeasti jopa se yksi on liikaa.

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Tästä voin vielä jatkaa mielelläni.

Olen täysin samaa mieltä. Sillä ehdolla että siellä on tulossa tilalle uskottava nimi. Jos siellä ei ole, niin Havun potkujen seurauksena meidän päävalmentaja on Toni Sihvonen. Ei ikinä.

Pekka Virran sanoin,
Siellä on ammattivalmentajia jonossa asti jos Kärpät haluaa vaihtaa.

Projektivalmentaja kauden loppuun ja ensikauden valmentaja täytyy olla Petri Karjalainen.

Eemil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät ei ole kertaakaan voittanut varsinaisella peliajalla tällä hetkellä runkosarjassa Kärppien yläpuolella olevia joukkueita. Esitys on aivan luokaton tällä joukkueella. Työharjoittelija hankki toisen työharjoittelijan! On arvoja, Kärppäsydäntä, muttei oo pelikirjaa, reagointia/osaamista

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virran sanoin,
Siellä on ammattivalmentajia jonossa asti jos Kärpät haluaa vaihtaa.

Projektivalmentaja kauden loppuun ja ensikauden valmentaja täytyy olla Petri Karjalainen.
Mutta nämä ovat niitä asioita, joita on helppo sanoa, mutta vaikea toteuttaa. Montako suomalaista huippuvalmentajaa keksit jotka ovat tällä hetkellä ilman paikkaa?

Karjalaisesta samaa mieltä, toivoin itse jo täksi kaudeksi mutta näytöt eivät olleet vielä ihan riittävät. Toivon että ensi kaudella Karjalainen pääsee Mylin kanssa kasaamaan näköisensä jengin.

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Kärpät ei ole kertaakaan voittanut varsinaisella peliajalla tällä hetkellä runkosarjassa Kärppien yläpuolella olevia joukkueita. Esitys on aivan luokaton tällä joukkueella. Työharjoittelija hankki toisen työharjoittelijan! On arvoja, Kärppäsydäntä, muttei oo pelikirjaa, reagointia/osaamista

Olen jättänyt seuraamisen kokonaan, käytännössä jo syyskuussa.

Eihän tuo mikään ihme ole, pelikirjaa ja pelitapaa ei ole. Kärpillä on liigan huonoin valmentaja. Toisessa ketjussa ollut kuntopuntari oli aika traagista katsottavaa. Viimeiset 10 matsia ja joukkue on sijalla 14.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy