Ville Mäntymaalle kenkää!

• 564 276
  • 4 608

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja minä kun luulin ,että pohjakosketus oli saavutettu..... Virheistä oppii, paitsi Kärpät. Mutta pääasia että mennnään eteenpäin. Ja v...t. No, jos ja kun ei kenkää tule, niin vois sinne lehdistötilaisuuksiin laittaa jonkun jota ei tarvi hävetä.

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jotenkin minä en usko, että on hyökkääjien omaa halua tai niskurointia seisoskella keskiviivan ja vastustajan sinisen välissä silloin kun kiekko on omissa. Jotenkin minä en usko myöskään, että on puolustajien omaa halua tai niskurointia heitellä omasta kulmasta polvenkorkuisia syöttöjä keskialueelle, kun olisi mahdollista lähteä kontrolloidusti nostamaan hyökkäystä viisikkona.

Jostain syystä minä uskon, että valmennuksella on näppinsä pelissä tuossa pelitapahirviössä.

Siinä valossa en ymmärrä yhtään Havun mahdollista kiukuttelua, jos ei tosiaan koppiin mennyt suoraan ja tuo jostain vihasta/kiukusta/protestoinnista kertoo. Pelaajathan kuitenkin vain toteuttavat hänen pelitapaansa.

Uskomattoman kujalla tuo ukko. Oman mielenterveyteni takia on pakko pitää nyt taukoa ja ottaa etäisyyttä Kärppiin.

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Vaikka valmentajan vaihdolla tuskin mitään merkittävää saadaan enää aikaan, niin kyllä mä silti haluaisin nähdä ihan oikean valmentajan tuon nimeltämainitsemattoman harjoittelijan tilalla jo loppukaudesta. Sais edes henkilökohtaisesti vähän kipinää taas jääkiekkoon ja vois aidosti alkaa taas toivomaan Kärppien voittoa.

Nyt on niin massiivinen kestovitutus päällä Kärppiä kohtaan, että en pysty toivomaan yhtään pistettä Kärpille, niin kauan ku toi feikkivalmentaja on vastuussa.

Kärppä#75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kaikkien aikojen vitsi Kärppävalmentajana! Ja tällä touhulla kuvitellaan pelastaa Mäntypään valmennusura! Kohta kupla puhkeaa!!

Suosikkijoukkue
ACO Hockey
Jos toimistolla on edelleen luottoa päävalmentajaan, niin siellä taitaa olla seurannassa Liigakausi 2014-15. Eli kuplassa on käytössä myös aikakone, todellisuusmuuntimen lisäksi.

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Se ei taida tuo " c'moon jätkät" enää riittää. Tai oikeastaan se ei ole koskaan riittänytkään, vaan kyllähän sitä valkun pitäis muutakin keksiä saadakseen joukkueen pelaamaan. Mutta kun ei riitä, niin ei riitä. .

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Kun aikanaan Mäntymaa lähtee niin torijuhlissa Jore Marjaranta laulaa 'Havut kaatuu'.

Terpppp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Junno pääsee heittämällä mukaan. "En ehtinyt vaikuttaa". Mitä helvettiä? Koko kausi on ollut aikaa käydä näitä asioita läpi.
Pitää myös muistaa, että Junnon takia käytännössä ollaan edes täälä asti. Joten pientä arvosta myös sinne kuuluisi antaa.

Toki tässä voi olla myös Junnon märät unet siitä, että Mäntymaa onnistuu. Kaksipiippuinen juttu.

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pitää myös muistaa, että Junnon takia käytännössä ollaan edes täälä asti. Joten pientä arvosta myös sinne kuuluisi antaa.

Toki tässä voi olla myös Junnon märät unet siitä, että Mäntymaa onnistuu. Kaksipiippuinen juttu.
Tietysti Junnolle pitää antaa kunniaa menneisyydestä. Nykyisyydestä ei niinkään. Heikki Kontsas ehti kyllä päsmäröidä joka suuntaan, mutta Junno "ei ehdi"?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy