Ville Leskinen, Oulun Kärpät

  • 127 516
  • 518

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Surkea jäbä. Pallit pitäs kaverin jostain löytää. Huhhuh, mikä kiukutteleva penikka.
Nyt ei Kärpillä mene hyvin, kun Torsolta tulee tälläistä tekstiä!

Ei siinä, oikeassa olet. Jos homma ei kiinnosta, niin silloin ei tarvitse pelata. Oli pelitapa sitten mitä tahansa.
 

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.
Nyt ei Kärpillä mene hyvin, kun Torsolta tulee tälläistä tekstiä!

Ei siinä, oikeassa olet. Jos homma ei kiinnosta, niin silloin ei tarvitse pelata. Oli pelitapa sitten mitä tahansa.
Nyt ei Humlilla mene hyvin, kun näkee että Torsolla on objektiivisiakin näkemyksiä.!

Samaa mieltä molempien kanssa tosin.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt ei Humlilla mene hyvin, kun näkee että Torsolla on objektiivisiakin näkemyksiä.!
Ihmeellinen väite. Minulla menee ihan hyvin, kiitos vain!

Koko palsta sen tietää, että objektiiviset näkemykset ovat harvinaisia kyseiseltä nimimerkiltä. Minä olen vain iloinen, että niitäkin nähdään!
 

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.
Ihmeellinen väite. Minulla menee ihan hyvin, kiitos vain!

Koko palsta sen tietää, että objektiiviset näkemykset ovat harvinaisia kyseiseltä nimimerkiltä. Minä olen vain iloinen, että niitäkin nähdään!
Joo, totta. Ootte molemmat hyviä ukkoja. Jin ja Jang. Itte oon siinä välissä.
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Leskinen tehnyt edelliseen kymmeneen peliin tehot 0+5 (-6) ja jos otetaan tuo yksi 17.2 ollut HPK peli pois laskuista, niin 9 ottelua on mennyt tehoin 0+2 (-7).

Eilinen esitys oli Leseltä muun joukkueen tavoin täysin luokaton ja puoliesitti olevansa pelissä mukana. Muutama potku omiin ja selkäsuorana tilanteiden ulkopuolella pysymistä. Taitaa olla Leskinen myynyt jo omat osakkeensa tämän kauden osalta.
Ja tosiaan viimeiseen 20 otteluun 1 maali.

Leskisellä on potentiaalia olla halutessaan yksi liigan tähdistä. Nykyinen suoritustaso on jotenkin todella ala-arvoista ja epäammattilaista toimintaa. Se, että kiukuttaa ja on huono olla, ei saisi näkyä näin selvästi.

Edelleen sanon sen täällä, on aika monta pelaajaa juuri tällä hetkellä Liigassa, jonka ottaisin ennen Leseä. Saa tulla kivittämään, taas. Mutta ei Lesen puolestapuhujia ja tukijoita enää hirveesti ole.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Koko palsta sen tietää, että objektiiviset näkemykset ovat harvinaisia kyseiseltä nimimerkiltä. Minä olen vain iloinen, että niitäkin nähdään!
Ei se nyt ihan noin ole. Toki ymmärrän, että sinä koet niin, koska omat näkemyksesi ovat toiselta äärilaidalta. Tällöin objektiivisuuden havaitseminen on täysin subjektiivista, kuten äskeisestä voimme havaita. Koet objektiivisena sellaisen näkemyksen, jossa suhtaudutaan Kärppiin tai Kärppien pelaajaan erittäin kritiiseksi. Koet siis näkemyksen objektiivisena silloin, kun se on sama kuin oma subjektiivinen näkemyksesi. Tällaisia me ihmiset olemme.
 
Viimeksi muokattu:

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ja tosiaan viimeiseen 20 otteluun 1 maali.

Leskisellä on potentiaalia olla halutessaan yksi liigan tähdistä. Nykyinen suoritustaso on jotenkin todella ala-arvoista ja epäammattilaista toimintaa. Se, että kiukuttaa ja on huono olla, ei saisi näkyä näin selvästi.

Edelleen sanon sen täällä, on aika monta pelaajaa juuri tällä hetkellä Liigassa, jonka ottaisin ennen Leseä. Saa tulla kivittämään, taas. Mutta ei Lesen puolestapuhujia ja tukijoita enää hirveesti ole.

Ei kivitetä.

Oikeastaan melkein koko joukkue sietäisi mennä vaihtoon mukaan lukien valmennustiimi. Leskisellä on asennevamma kuten monella muullakin. Syytän siitä pelitapaa sekä pelaajia.

Ohtamaalta, Junttilalta ja Kemppaiselta, kokeneilta Kärppäpelaajilta odotettiin logolle pelaamista mutta vitut. Aivan turisteja kaikki. Sen sijaan Oulun ulkopuolelta tulleet Turunen ja Anttila ovat antaneet Kärpille paljon enemmän.

Todennäköisesti tuo suolaamani kolmikko jatkaa Kärpissä (toivon kuitenkin paljon pienempää palkkaa- sekä roolia mikäli pelaavat Kärpissä).

Väitän kuitenkin että kapteenina Ohtamaa ei tule nostamaan Kanadamaljaa ylös. Nostaisin Anttilan kapteeniksi.
 

Henkka40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut
Mistä mää löydän sen täälläkin eilen pyörineen Twitter klipin Leskisen puolustamisesta?

Koitin selailla kaikki vitutusketjut ym. läpi, mutta ei satu silmiin.

Help me.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

maalisieppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tiivola & Jakobsson -kaksikko myös aivan pihalla, ja jopa enemmänkin vastuussa tuosta maalista, kuin Leskinen.

Löysäilijät lyöty kaikki samaan ketjuun. Jännä homma, kun mikään ei toimi.
Tiivola ois ees yrittänyt voinu peittää laukausta. Näyttää siltä et tekee vaa muodon vuoksi ton
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Tiivola & Jakobsson -kaksikko myös aivan pihalla, ja jopa enemmänkin vastuussa tuosta maalista, kuin Leskinen.

Löysäilijät lyöty kaikki samaan ketjuun. Jännä homma, kun mikään ei toimi.
Just piti kirjoittaa samaa. Kaikki seisoo ja kaivaa nenää.

Ei paljoa puhalleta yhteen hiileen ja yhteistä tavoitetta kohti.

Surullista nähdä, kun omat kasvatit perseilee ja pyllistää logolle. Ei Lese seurauskollinen olekaan ollut, mutta täytys kunnioittaa palkanmaksajaa ja tietysti sitä, mistä "kaikki" on lähtenyt.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Tiivola ois ees yrittänyt voinu peittää laukausta. Näyttää siltä et tekee vaa muodon vuoksi ton
Näin ulkopuolisena enemmän Tiivolan touhut omissa ovat aiheuttaneet mulle ”mitä helvettiä?” reaktioita kuin Leskisen. Tiivola luistaa aivan järjettömän paljon sentterin puolustusvelvotteista. Tai ainakin on luistanut niissä harvoissa peleissä joita Kärpiltä olen tällä kaudella nähnyt.
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Näin ulkopuolisena enemmän Tiivolan touhut omissa ovat aiheuttaneet mulle ”mitä helvettiä?” reaktioita kuin Leskisen. Tiivola luistaa aivan järjettömän paljon sentterin puolustusvelvotteista. Tai ainakin on luistanut niissä harvoissa peleissä joita Kärpiltä olen tällä kaudella nähnyt.
Tiivola on pelannut paljon Lesen kanssa. Ei voi olla näkymättä.
 

Weber80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Muistelen, että tuo klippi olisi voinut olla pidempikin Lesen touhuista. Kiekollinen pelaaja pyörii Lesen edessä laidassa ja ei aiheuta mitään toimenpiteitä. Näennäistä pyörimistä koko vaihto. Tuossa näkyy vain loppu.
 

Mandrake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bayern München
Muistelen, että tuo klippi olisi voinut olla pidempikin Lesen touhuista. Kiekollinen pelaaja pyörii Lesen edessä laidassa ja ei aiheuta mitään toimenpiteitä. Näennäistä pyörimistä koko vaihto. Tuossa näkyy vain loppu.
Juu tuo kyseinen pelitapahtuma sisälsi huomattavasti pidemmän pätkän Lesen liukua edes takaisin kuin mitä klipissä näkyy. Lese piti erittäin tarkasti huolen siitä, että pysyi riittävän etäällä IFK:n pelaajasta, ettei vahingossakaan riistäisi hyökkääjältä kiekkoa pois.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No ei se nyt tuosta ole kiinni. Samaa löysäilyä nähtiin mm. Lukossa. @Via Dolorosa voi tämän varmasti vahvistaa.

Ässissä taasen Tiivolan vahvuus oli vahva kahdensuunnan peli. Sitä kautta nousi majuun saakka.

Tuossa klipissä nähdään kyllä liigan laadukkainta puolustamista tällä kaudella. :D
 

Petrov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät , Carolina Hurricanes
On tuossa hyökkääjien puolustuspelissä jotain aivan kummallista. Seisotaan toteemipaaluina kuten klipissä tai vain maskataan liian kaukana. Jos verrataan peliin toisessa päässä niin pakit ei tahdo pysyä hyökkäysalueella millään koska paine on niin kova ja tila vähissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös