Älä stna jinxaa hyvä mies!Jos mää olisin liigapellaaja ilman mittään sen kummempia seurauskollisuus ajatuksia, niin totta helevetissä menisin hifkiin pellaamaan. Hyvät liksat ja pitkät kesälomat, niin mikäs siinä pellaillessa.
Kyllä minä sen huomasin, että IFK:llakin on kovia ukkoja laidoilla. Mutta ei ne ole tasoltaan sen kummempia kuin Leskinenkään ja Lese on siinä porukassa samalla viivalla muiden kanssa.
Kaikki ovat IFK:ssa muualta tulleita palkkasotureita (vs. omat kasvatit).
Puljujärvi on liigan paras pelaaja ja tullut änäristä Kärppiin hakemaan vastuuta.
Lisäksi löytyy Jokinen, joka on ensinnäkin seurassa merkittävä omistaja, nauttii legendan mainetta jopa Mamban silmissä ja omaa ex-NHL-pelaajan statuksen.
Kyllä minä olen ihan vakavissani sitä mieltä, että tämän kauden IFK:sta Leskisen on helpompi ottaa kahden ensimmäisen ketjun pelipaikka. Ja uskon, että Lese itsekin ajatteli näin seuravalintaa tehdessään.
Täällä ei työkaverit, ei edes entiset tulisi koskaan haukkumaan. Kulttuurierot on suuria, myös työelämässä ja urheilussakin. Olen kuullut kyllä vastaavaa sieltä eteläsuomesta (lähde: linkedin). Taitaa nyt mennä se vesisade päähän siellä tsadissa? Täällä on sentään lunta ja pakkasta, valkeaa ja valoisaa niin kuin joulukuussa pitääkin olla eikä mikään syksyn kaamos vesisateineen. Laskettelupaikat tunnin päässä. Moottorikelkalla omasta pihasta, nasulia. Mitähän virikkeitä siellä teillä on eurooppalaisittan kytyisessä pikkukaupungissa? Täältä pääsee sentään omalta lentokentältä maailmalle toisin kuin teidän pitää siinäkin käyttää naapurikunnan palveluita.Puoli suomea on kovin pikkumainen ja pahansuopa.
Ajatelkaa nyt, kun itse vaihtaisitte työpaikkanne (selvästi parempaan työnantajaan), niin vanhan työnantajan röökipaikan jengi tulisi huutamaan huoraksi ja juudakseksi ties miksi.
Ja ollaanpa rehellisiä: kuka helvetti haluaisi asua Oulussa, jos voi asua ja harjoittaa ammattiaan täällä, missä ihmisellä on muitakin virikkeitä, kuin vain pimeää ja jatkuvaa vitutusta?
Mun vessa on viistoista neliötä ja asun omakotitalossa.
Ja ollaanpa rehellisiä: kuka helvetti haluaisi asua Oulussa, jos voi asua ja harjoittaa ammattiaan täällä, missä ihmisellä on muitakin virikkeitä, kuin vain pimeää ja jatkuvaa vitutusta?
Minä ainakin. Tässä taas kolmisen viikkoa on omaa ammattia harjoitettu pääkaupungissa ja luojan kiitos tunnin päästä lähtee lento takaisin Ouluun. Helsinki on ihan kiva kaupunki ja taas tällä visiitillä muisti miksi täällä oli mukava asua viitisen vuotta mutta muisti myös miksi mielummin haluaa asua ja lapset kasvattaa jossain muualla.
Leskisen valinnan taustoista hankala sanoa. Aika selvää on, että odotteli Puljun tilanteen ratkeamista ja Puljun jäädessä valitsi HIFK:n. Leskinen on hyvä pelaaja Liigaan mutta ei mikään sateentekijä. Jos olisi valittava kolmikosta Pulju, Junttila ja Leskinen kaksi Kärppiin niin ottaisin kaksi ensin mainittua. Tervetullut Leskinen toki on jatkossakin jos intressit kohtaavat seuran kanssa. Toivotan Leskiselle hyvää loppukautta Helsingissä ja ensi kaudella uusi yritys ulkomailla.
Ps. Tämä Helsinki on se pimeä ja kurja kaupunki. Ei ihme, että ihmisiä vituttaa. Joulukuu ja vettä sataa.
ennemmin Junttila kuin Leskinen? Nyt kuulostaa melko paksulta ja katkeralta :D
Että mitä? Katkeralta? Valoja päälle saatana! Lähes kaikki kärppäfanit valitsisivat Junttilan ennen leskistä - riippumatta mitenkään leskisen tuoreesta valinnasta. Erikoisia aivoituksia näköjään hifkin faneilla. Piti saada vielä joku naurettava katkeruus -kortti mukaan tähän päivänselvään valintakysymykseen.ennemmin Junttila kuin Leskinen? Nyt kuulostaa melko paksulta ja katkeralta :D
ennemmin Junttila kuin Leskinen? Nyt kuulostaa melko paksulta ja katkeralta :D
Huomaan, ettet juurikaan ole Kärppiä viime kausilla seuraillut. Uskon, että lähes kaikki Kärppä-fanit ottaisivat joukkueeseensa aina ennemmin Junttilan kuin Leskisen, huolimatta Leskisen seurasiirrosta HIFK:iin. Leskinen on hyvä pelaaja ja varmasti aina tervetullut takaisin Kärppiin, mutta Junttila on kuitenkin kokonaisvaltaisempi kuin Leskinen.ennemmin Junttila kuin Leskinen? Nyt kuulostaa melko paksulta ja katkeralta :D
Ihmettelen tätä Raksilan buuausmyrskyä Leskiselle. En ole vastaavaa kokenut Nordiksella entisille hifkiläisille. Mikä ottaa niin koville jos pelaaja palaa ulkomailta toiseen jengiin?
Ja en siis todellakaan väitä Nordiksen yleisön olevan mitään liigan hienotunteisinta, mutta tätä ilmiötä en ole kohdannut...
Ihmettelen tätä Raksilan buuausmyrskyä Leskiselle. En ole vastaavaa kokenut Nordiksella entisille hifkiläisille.
Niin ja Karalahti. Valikoiva muisti on valikoiva.IFK:n miehet ihmettelemässä reaktiota, kun oma kasvatti pettää kotijoukkueensa. Muistatteko edes, kun Ville Peltonen palasi Suomeen ja valitsi Jokerit? Ei mennyt tunteisiin?
Edit: Hirso?
IFK:n miehet ihmettelemässä reaktiota, kun oma kasvatti pettää kotijoukkueensa. Muistatteko edes, kun Ville Peltonen palasi Suomeen ja valitsi Jokerit? Ei mennyt tunteisiin?
Edit: Hirso?
Pitääkö minun nyt esittää tähän ne kaikki virikkeet, joita Oulussa ei ole? Ei minulla tai kenelläkään ole sellaiseen aikaa. Täällä on suunnilleen kaikki sama, mitä jossain Berliinissäkin on.Täällä ei työkaverit, ei edes entiset tulisi koskaan haukkumaan. Kulttuurierot on suuria, myös työelämässä ja urheilussakin. Olen kuullut kyllä vastaavaa sieltä eteläsuomesta (lähde: linkedin). Taitaa nyt mennä se vesisade päähän siellä tsadissa? Täällä on sentään lunta ja pakkasta, valkeaa ja valoisaa niin kuin joulukuussa pitääkin olla eikä mikään syksyn kaamos vesisateineen. Mitähän virikkeitä siellä teillä on eurooppalaisittan kytyisessä pikkukaupungissa? Täältä pääsee sentään omalta lentokentältä maailmalle toisin kuin teidän pitää siinäkin käyttää naapurikunnan palveluita.
Vuosituhannen vitsi! Ei lähellekään, ei edes sinne päinkään. Ei kultuurillisesti eikä kaupallisesti eikä mitään siltä väliltä. Kyläpahanen, Helsinki, Lapin pääkaupunki (jostain keskieuroopasta katsottuna).Täällä on suunnilleen kaikki sama, mitä jossain Berliinissäkin on.
Älä viitsi, anna kaverin fiilistellä kun ajattelee asuvansa jossain isossakin metropolissa. Berliini, heh.Vuosituhannen vitsi! Ei lähellekään, ei edes sinne päinkään. Ei kultuurillisesti eikä kaupallisesti eikä mitään siltä väliltä. Kyläpahanen, Helsinki, Lapin pääkaupunki (jostain keskieuroopasta katsottuna).
Pitääkö minun nyt esittää tähän ne kaikki virikkeet, joita Oulussa ei ole? Ei minulla tai kenelläkään ole sellaiseen aikaa. Täällä on suunnilleen kaikki sama, mitä jossain Berliinissäkin on.
Noin yksitoista kertaa kymmenestä Junttila ennen Leskistä. Perusteet tälle löytyy katsomalla peliä.
Että mitä? Katkeralta? Valoja päälle saatana! Lähes kaikki kärppäfanit valitsisivat Junttilan ennen leskistä - riippumatta mitenkään leskisen tuoreesta valinnasta. Erikoisia aivoituksia näköjään hifkin faneilla. Piti saada vielä joku naurettava katkeruus -kortti mukaan tähän päivänselvään valintakysymykseen.
Sellaiset kolmetoista kertaa kymmenestä ennemmin Junttila. Moninkertaisesti käyttökelpoisempi pelaaja, alivoimalla Liigan eliittiä. Molemmat about yhtä hyviä hyökkäyspäähän. Muutenkin voisit mennä takaisin omalle hiekkalaatikolle tekemään linnoja jos tänne puolelle ei mitään järkevää annettavaa ole.
Huomaan, ettet juurikaan ole Kärppiä viime kausilla seuraillut. Uskon, että lähes kaikki Kärppä-fanit ottaisivat joukkueeseensa aina ennemmin Junttilan kuin Leskisen, huolimatta Leskisen seurasiirrosta HIFK:iin. Leskinen on hyvä pelaaja ja varmasti aina tervetullut takaisin Kärppiin, mutta Junttila on kuitenkin kokonaisvaltaisempi kuin Leskinen.
Katkeruuden kanssa tällä asialla ei ole mitään tekemistä.
Onko unohtunut Peltoselle piirretyt petturi plakaakit ja buuaus ja vittuilu?
täällähän polttaa koko osasto aivan täysin hihansa, kun uskaltaa kritisoida Junttilaa :D hyvä pelaaja, mutta yliarvostettu.
edit: lipsahti ylimääräinen lainaus alkuun.