[
wilco kirjoitti:
Tuossakin tapauksessa ilmeni tuttu tapaus Jatkoajasta, kun kritisoin toisen mielipidettä Leinosta, hyökkäsi heti muutama kirjoittaja kimppuuni lyhyillä ja ytimekkäillä viesteillä ilman sanaakaan Leinosta perusteeksi tahi vastaväitteeksi.
Viittaat käsittääkseni meikäläiseen. Minun on pakko todeta, että (Tampereella kun asun) olen nähnyt tällä kaudella ainoastaan yhden pelin HPK:lta. Kyseessä oli Ilves-ottelu, joka päättyi muistaakseni HPK:n voittoon rankkareilla. Sen verran tylsä peli se oli, ettei siitä jälkipolville riitä kerrottavaa. Leino oli ainakin siinä pelissä melko näkymätön, erottui oikeastaan vain valkoisista luistimistaan.
Riittääkö alustukseksi? Koska minulla ei maantieteellisestä sijainnistani johtuen ole aikaa ja halukkuuttakaan lähteä seuraamaan jokaista Kerhon peliä, on minun käsitykseni Leinosta muodostettu pitkälti otteluraporttien, Radio Jannen selostusten, viime vuoden finaalien ja Jatkoajan foorumilta bongattujen viestien perusteella. Mielipiteeni on, että Leino on taitava kaveri, tätä tuskin kukaan voi kiistääkään. En vain koe, että minulla olisi tästä johtuen riittävästi kompetenssia alkaa kommentoida Leinon tekemisiä. Tämän vuoksi en ottanut asiaa esiin mitenkään viestissäni, kommentoin vain mielestäni lapsellista tapaasi vastata sinällään asialliseen viestiin. Tuntui siltä, että suivaannuit, kun viestissä tiedusteltiin vähän negatiivisempaa asiaa sinulle pyhästä asiasta, eli HPK:sta ja Ville Leinosta.
Minä olen myös kuullut huhuja Leinon "taiteilijaluonteesta". Ja täälläkin on asiasta mainittu mielestäni ihan pätevien kirjoittajien toimesta. Ihmettelen sitä, että asiaa ei eräiden muiden kirjoittajien mielestä saa edes nostaa pöydälle.
Eli tällaista täältä Tampereen suunnalta. Pahoittelen, että aikani ja maantieteellinen asemani eivät mahdollista parempaa ja intensiivisempää suosikkijoukkueeni otteiden seuraamista.
P.S. Jos asuisin Hämeenlinnassa, seuraisin varmasti Kerhon otteita tarkemmin.
P.S.2. Voisin asuakin Hämeenlinnassa, mutta siellä ei ole tarjolla alani töitä.
P.S.3. Tampere on myös hyvä paikka asua, ja viihdyn täällä hyvin.