Ville Heikkala – vieläkö kehittyy liigapelaajaksi?

  • 15 496
  • 79

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Jos sais pistettyä sitä limppua maaliin 20 kertaa kaudessa niin ehkä joo menee siellä alaketjuissa, mutta kun ei saa edes tehtyä niitä tehojakaan.
Aika kovat on kriteerit jos nelosketjun pelaajalta odotetaan 20 maalia. Moneltakohan Liiga-seuralta tällaisia onnistujia löytyy tuolta tontilta?

Esim. finaalikaksikon eli Tapparan ja Pelicansin riveistä löytyi runkosarjan osalta yhteensä yksi pelaaja joka sai 20 maalia rikki, eli jälkimmäisen Lars Bryggman.

Yhteensä 20 maaliin yltäneitä pelaajia oli viime kaudella kuusitoista kappaletta. En tiedä varmaksi, mutta veikkaan että yksikään ei tehnyt tätä nelosketjusta käsin.
 

Redimor

Jäsen
Aika kovat on kriteerit jos nelosketjun pelaajalta odotetaan 20 maalia. Moneltakohan Liiga-seuralta tällaisia onnistujia löytyy tuolta tontilta?

Esim. finaalikaksikon eli Tapparan ja Pelicansin riveistä löytyi runkosarjan osalta yhteensä yksi pelaaja joka sai 20 maalia rikki, eli jälkimmäisen Lars Bryggman.

Yhteensä 20 maaliin yltäneitä pelaajia oli viime kaudella kuusitoista kappaletta. En tiedä varmaksi, mutta veikkaan että yksikään ei tehnyt tätä nelosketjusta käsin.

Jos halutaan olla heidän tasollaan niin sitten sillai, mutta itse näkisin että puolen suomen joukkue jolla on talous näin tikissä, pitäisi tähdätä siihen ettei tarvi miettiä miten pärjätään liigassa ja miten pärjätään euroopassa.

Tottahan toki jos riittää että räpistellään Tapparaa ja Pelicansia vastaan niin sittenhän mennään sillä tähtäimellä.
Mutta joukkueella jossa olisi varaa pistää vaikka 8 miljoonaa pelaajabudjettiin, ei pitäisi kärvistellä ja toivoa. Pitäisi johtaa edestä ja esimerkillä, kyykyttää muut seurat jos he eivät kykene samaan.
 

Itäpuu

Jäsen
Joo varmasti näin, että noin pienellä kaverilla nämä ovat tietysti hyvää luokkaa, mutta kun puhutaan ihan suorasta luistelusta, niin se ei ole edes liigatasolle keskivertoa parempaa.
Täällä kun toisteltiin, että Heikkala on hidas, niin ihan vartavasten kiinnitin asiaan huomiota. Ei todellakaan ole hidas, vaan liigavauhtia menee, ja pienessä tilassa on nopea eli ketterä, kuten @Overdoze mainitsi. Peloton aktiivinen taklaaja ja karvaaja. Näitä varmoja ja kohtuu edullisia liigatasonsa todistaneita kavereita vaan tarvitaan leveyspelaajina. Mielestäni Heikkalalla oli jotain vaivaa playoffeissa, sen verran arempi oli runkosarjaan verrattuna.
Jos pelaa pronssijoukkueessa ja saa jatkosopimuksen, niin jotain on tehnyt oikein. Nyt Kun Ahokaan ei ole tekemässä paskoja sopimuksia. Vai miten se meni...?
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mielestäni Heikkalalla oli jotain vaivaa playoffeissa, sen verran arempi oli runkosarjaan verrattuna.
Saiko tällin päähän KooKoo-ottelussa? Vai aiemmin Hihfkiä vastaan? En jaksa alkaa nauhoja kelaamaan, mutta jotain tällaista sattui. Sen jälkeen ei Heikkala ihan samalle tasolle päässyt. KooKoo-pelin jälkeen oli kuitenkin kolmen viikon tauko peleistä.

Mua ei sinällään haittaa, että Bänksille jatkot sorvattiin. Se hieman mietityttää, että jäikö jotain muistin syövereihin tuosta taklauksesta? Jos jäi, niin sitten miehestä ei ole samanlaista hyötyä kuin tällä kaudella.

Vaikka yleinen mielipide on, että Heikkala on hidas ja muuta, niin en pysty allekirjoittamaan tuota väitettä ihan kokonaan. Oliko jossain matsissa nyt tämän vuoden puolella jopa kaukalon nopein luistelija pelin jälkeen? En osaa nyt etsiä dataa väitteeni tueksi, mutta jossain pelissä olin näkevinäni moisen faktan? Totta tai tarua, niin kyllä Heikkalalle rooli löytyy ensi kaudellakin. Ei pelaa kaikkia otteluita, mutta tuo energiaa neloseen, kun pääsee kaukaloon. Riittää minulle.
 

Etra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vaikka yleinen mielipide on, että Heikkala on hidas ja muuta, niin en pysty allekirjoittamaan tuota väitettä ihan kokonaan. Oliko jossain matsissa nyt tämän vuoden puolella jopa kaukalon nopein luistelija pelin jälkeen? En osaa nyt etsiä dataa väitteeni tueksi, mutta jossain pelissä olin näkevinäni moisen faktan? Totta tai tarua, niin kyllä Heikkalalle rooli löytyy ensi kaudellakin. Ei pelaa kaikkia otteluita, mutta tuo energiaa neloseen, kun pääsee kaukaloon. Riittää minulle.
Nopealla katsauksella Liigan sivujen mukaan runkosarjassa Kärppien neljänneksi paras huippunopeus.
Top 4:
1. Anttila
2. Hyry
3. Hermonen
4. Heikkala

Sivuhuomiona, että Junttila "vasta" kuudes.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös