Ville Hämäläiselle kenkää – HETI!

  • 163 027
  • 1 044

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tämä on muute jännä kuvio kun joku helsinki-/tamperelainen tulee kertomaan faktoja, niin vittuilut yleensä tarjotaan ensimmäisenä vastapalloon. Turha se on ruveta päätä aukomaan vaikka tilanne on mikä on.
No joo, ei pitäisi kuunaan ampua viestintuojaa. On vain vitutus maximus tattimus otsamus tällä hetkellä, niin yksi sun toinen pelaa varmaan vähän herkillä täällä, minä ainakin. Pahoittelut @peterra
 

Bacon

Jäsen
Tämä on muute jännä kuvio kun joku helsinki-/tamperelainen tulee kertomaan faktoja, niin vittuilut yleensä tarjotaan ensimmäisenä vastapalloon. Turha se on ruveta päätä aukomaan vaikka tilanne on mikä on.
Minä taas ymmärrän ihan hyvin. Tässä on niin monta vuotta otettu parrua kakkoseen, että tuollaiset tsempit lähinnä vituttaa. Varsinkin kun näiden seurojen kannattajilla ei ole vittuakaan hajua, mitä on rämpiä vuodesta toiseen pohjalla ja toivoa, että pääsisi edes kerran viiteen vuoteen pudotuspeleihin.
 

Tuburbia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Luulen että syy SaiPan jatkuviin ongelmiin on suurimmalla osalla tiedossa, mutta jostakin syystä asia on tabu, jota ei haluta tai uskalleta sanoa ääneen puhumattakaan että ongelma yritettäisiin ratkaista.

Heikkohin peliesityksiin syy löytyy päävalmentajasta, jolla on menossa jo kolmas yritys toimia päävalmentajana ja joka kerta homma ei ole toiminut.
 

Idänkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa / Ketterä
Minä taas ymmärrän ihan hyvin. Tässä on niin monta vuotta otettu parrua kakkoseen, että tuollaiset tsempit lähinnä vituttaa. Varsinkin kun näiden seurojen kannattajilla ei ole vittuakaan hajua, mitä on rämpiä vuodesta toiseen pohjalla ja toivoa, että pääsisi edes kerran viiteen vuoteen pudotuspeleihin.
Väitän että 99%:ia palstalaisista on vituttanut vuosikaupalla kuin pientä oravaa. Kuitenkin vähän lämmittää että isolla kirkolla tajutaan että missä mennään. Eli että ei sentään olla mikään heittopussi ja se miten Markkanen ja kumppanit ryssivät osaltaan ja tuuletus on käynnissä. Ei varmasti nopealla aikataululla mikään ole muuttumassa, mutta suotavaa olisi että ensi kaudella (mikäli ei olla konkursissa) niin kurssi olisi jo kääntymässä.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En minä ainakaan niin hirveästi rehellisyyden nimissä välitä, jos joku nyt palauttelee vastapalloon jotakin. Tykkään keskustella jääkiekkoaiheista ylitse tämän foorumin rajojen. Melko harvalukuiset kerrat oon itse asiassa kirjoittanut SaiPan puolelle yhtään mitään. Sama tarkoitushan näillä "potkut sille ja tälle" on jokaisen joukkueen omassa osiossa. Puretaan sitä *itutusta ja toivotaan parempaa huomista.

Ainakaan minua se ei ota mitenkään erityisesti luonnon päälle, jos ne vähäisetkin kerrat, kun olen jotain SaiPan osioon kirjoittanut jätän kokonaan välistä. Tsemppi kun ärsyttää niin hajotkaa vaikka aamuihinne Lappeenrannassa.
 

Bacon

Jäsen
Tsemppi kun ärsyttää niin hajotkaa vaikka aamuihinne Lappeenrannassa.
Paljon parempi. Tekisi vertauskuvannollisesti mieli sanoa, että Tapparan, HIFK:n ja vastaavien seurojen kannattajat kun alkaa tsemppaamaan meitä, niin se on ihan sama kuin joku miljonääri menee kodittomalle kertomaan, että kyllä se siitä. Mutta en sano sitä, koska tuo pitää paikkaansa.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Tällä kaudella joukkueessa on paljon nuoria, mutta syömähampaat puuttuvat kokonaan. Valmentaja tekee mielestäni sen mitä voi, mutta hirmuisen vaikea tuosta on positiivinen tilanne kääntää. SaiPahan on kyllä roikkunut tuloksessa kiinni alkukaudella, mutta toistaiseksi kääntynyt hurjalla prosentilla pelit vastaan. HPK:n tilanne lienee vielä kertaluokkaa huonompi kuin SaiPan.
Mie oon kyllä aika eri mieltä tästä. SaiPalla on kyllä maalien tekemiseen kykenevä joukkue, mutta omissa soi aivan liian helposti, koska puolustuksessa ei korvattu ollenkaan ykkösparin ukkoja. Nyt tuolla pakistossa vähän jokainen on kokoa tai kahta liian suurissa saappaissa, varsinkin nyt kun erittäin hyvin kauden aloittanut Airola ja Viitsalo ovat poissa kokoonpanosta muutaman viikon. SaiPan pakisto on Airolan tippumisen jälkeen ollut tuollainen missä 2./3. pariin ok miehet pelaa ykkösparin minuutteja, kolmosparin miehet pelaa kakkosparin minuutteja ja useampi ehkä seiskapakiksi sopiva pelaaja pelaa 2./3. parissa. Liikaa vastuuta ja virheitä tapahtuu liukuhihnalta. Kun Viitasalo ja Airola saadaan takaisin pelaavaan kokoonpanoon tilanne helpottuu edes hieman, mutta silti tuonne tarvitsisi vähintään yhden kokeneemman isojen minuuttien pakin.
 

Tupaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa ja Saimaan Kurra.
Maso Lehtonen vs Ville Hämäläinen pisteet 10-6 huomisen jälkeen se voi olla jo 13-6
Puhukaa veljet...
 
Suosikkijoukkue
SaiPa
Luulen, että joitakin muutoksia tulee mikäli SaiPa onnistuu häviämään Kerholle.
Kenen mielestä tällaiset sopimuspurut olisi huono ratkaisu? Voisihan pelaajia myös lainata tai tehdä vaihtokauppaa. Miksi pitäisi olla tekemättä mitään siirtoja?

Moro >> Moro
Trejbal >> Moro
Hämäläinen >> Moro
Oden (41 peliin SaiPassa 2 maalia) >> Moro
 
Viimeksi muokattu:

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Kenen mielestä tällaiset sopimuspurut olisi huono ratkaisu? Voisihan pelaajia myös lainata tai tehdä vaihtokauppaa. Miksi pitäisi olla tekemättä mitään siirtoja?

Moro >> Moro
Trejbal >> Moro
Hämäläinen >> Moro
Oden (41 peliin SaiPassa 2 maalia) >> Moro
Mistä rahat korvaajiin? Mitä SaiPa hyötyisi sopimuksen purkamisesta? Se on eri asia sitten jos pelaajan saisi kaupattua ja hankittua jonkun toisen tilalle. Suomessa ei vaan palkanmaksuvelvoite pääty jos sanot määräaikaiselle työntekijälle ettei enää tarvitse tulla työpaikalle.

Mikä järki Trejbalin sopimus olisi purkaa, kun sitä on jäljellä muutama viikko?
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Kuka tilalle ja ennekaikkea millä rahalla?
Myrrä on vapaana, samoin Tirkkonen. Mutta onko halua, jos kassa kestää välivuoden? Mikään varsinainen ponnahduslauta isoihin liigoihinhan SaiPa ei ole.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tappio tänään, niin kausi ohi. Tappio tänään, niin Hämäläisen Villen valmennusura, ainakin sen uskottavuus on ohi, vaikkei kenkää saisikaan. Ei paineita. Lokakuinen jumbolfinaali syyssateisessa illassa, peli kuin mikä tahansa muukin, mutta suuret panokset. Lisäänkö loppuun, että tässä pelataan myös Liiga-SaiPa Oy:n olemassaolosta, hallihankkeesta, Lappeenrannan vetovoimasta, ihmisten tsemppaamisesta taantumassa maailmanpoliittisten mannerlaattojen myös liikkuessa holtittomasti. Kyse elämästä. Ei paineita.
 
Viimeksi muokattu:

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Tappio tänään, niin kausi ohi. Tappio tänään, niin Hämäläisen Villen valmennusura, ainakin sen uskottavuus on ohi, vaikkei kenkää saisikaan. Ei paineita. Lokakuinen jumbolfinaali syyssateisessa illassa, peli kuin mikä tahansa muukin, mutta suuret panokset. Lisäänkö loppuun, että tässä pelataan myös Liiga-SaiPa Oy:n olemassaolosta, hallihankkeesta, Lappeenrannan vetovoimasta, ihmisten tsemppaamisesta taantumassa maailmanpoliittisten mannerlaattojen myös liikkuessa holtittomasti. Kyse elämästä. Ei paineita.
Kyl mie sanoisin, että tänään häviävä joukkue kerää veitset ja ilmoittaa siirtymisestä alempiin sarjoihin vapaaehtoisesti.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Siis 8min ylivoimaa ja saldo on yksi omiin käytännössä tämän seurauksena. Onko tällä vitun uuvatilla mitään annettavaa tälle seuralle? Mielestäni ei.

Jos vielä löytyy selkärankaa työharjoittelijalta, niin nostaa itse kytkintä tänään. Peposta voipi vaikka aloitella harjoittelun, jos ei lähde kulumallakaan hallilta vittuun.
 

Allu79

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa & HPK
Vili se vaan rikkoo ennätyksiä kausi toisensa perään. Montakos häviötä se viime kauden ennätysputki olikaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös