Mikä kone sinulla on?Lentokoneeni ilma vaihtuu noin 5 minuutin välein ja virus jää koneen HEPA-suodattimeen.
Mitä itse olen lukenut asiasta kun se on ollut tapetilla jo vuoden, niin puhutaan kahdesta minuutista kun koko ilmamäärä on vaihtunut.
Mikä kone sinulla on?Lentokoneeni ilma vaihtuu noin 5 minuutin välein ja virus jää koneen HEPA-suodattimeen.
Finnairin tekniikan antama tieto on 3-7 minuuttia, oletettavasti Finnairin kalustolle, mutta voi se olla ylipäätään nykyisillä matkustajakoneilla laajemminkin.Mikä kone sinulla on?
Mitä itse olen lukenut asiasta kun se on ollut tapetilla jo vuoden, niin puhutaan kahdesta minuutista kun koko ilmamäärä on vaihtunut.
Satakuntalaisten tuurilla tämähän menee näin.Suoraan sanottuna vi**ttaa tämä touhu. Tällä hetkellä Lukon pakisto huutaisi Viliä, mutta ei kun mies on karanteenissa ja huonolla tuurilla vielä sairastunut. Kiitos jonku per***keleen hönö turnauksen joita on pakko vetää läpi. Ei vaaaan jaksa
Lentokoneessa tartunnan saamisen todennäköisyys on samaa luokkaa kuin joutua salamaniskun kohteeksi eli ei likimainkaan promilleluokkaa. Lentokoneeni ilma vaihtuu noin 5 minuutin välein ja virus jää koneen HEPA-suodattimeen.
Vili liittynyt tänään armeijan harmaisiin, toisen Vilin eli Laitisen kanssa. Mitenhän siellä onnistuu eristäytyminen. Toki tuskin siellä paljoa aikaa viettävät vielä kun kausi kesken.
Vili liittynyt tänään armeijan harmaisiin, toisen Vilin eli Laitisen kanssa. Mitenhän siellä onnistuu eristäytyminen.
Varmaan vain hoidettu jonkinäköinen ilmoittautuminen palvelukseen. Monella muullakin joukkueella sama tilanne. Ainakin pleijarijoukkueista Lundell, Jääskä, Winberg, Oden, Leevi Aaltonen, Patrikainen, Riekkinen ja Viro myös aloittivat tänään palveluksensa.Vili liittynyt tänään armeijan harmaisiin, toisen Vilin eli Laitisen kanssa. Mitenhän siellä onnistuu eristäytyminen. Toki tuskin siellä paljoa aikaa viettävät vielä kun kausi kesken.
Vai lähetetty vaimo armeijaan?Jojo Kuosmanen varmisti asian eli peleissä mukana olevat pelaajat ovat urheilukomennuksella pelien loppumiseen asti.
Eli siellä menty Turhapuromaisesti ilmottautumaan ja anottu kärkeen lomaa.
Pääasia, että sieltä ei tule riskiä.
Eikä kukaan huomaa eroa, ei edes saunassa.Vai lähetetty vaimo armeijaan?
Ettei nyt vaan kävis mitään. Näen jo Saarijärven Uunona vääpelin edessä...
Vääpeli: "Mikäs tämä on? Loma-anomus?! Mies ei ole vielä ehtinyt edes varusteitaan vaihtamaan, kun anoo jo lomaa?!"
Saarijärvi: "Niin, herra vääpeli, kun Pekka Virta sanoi, että armeijasta just niinku myönnetään siis lomaa tällaista niinku urheilua ja koulutusta varten. Minä ajattelin pyytää sellaisen kuukauden loman, kun on nuo playoffit pahasti kesken."
Vääpeli: "Playoffit, mitkä playoffit?"
Saarijärvi: "Jääkiekon playoffit, meidän jengi kun juuri voitti runkosarjan."
Vääpeli: "EI TÄSMÄÄ! Playoffit te kerkiätte kyllä pelaaman ensi vuonnakin. Anomus hylätty!"
Kysymys kuuluukin nyt, että tarjoaako oikeudet omaava Arizona Saarijärvelle sopimusta. Tämän tason pelimiehille niitä sopimuksia yleensä tarjotaan. Ainakin muistan lukeneeni kauden ajalta jonkun Vilin haastattelun, jossa hän mainitsi tavoitteen olevan yhä Pohjois-Amerikassa.
Eikös kaikissa soppareissa ole aina NHL-optio?Voi olla, mutta Lukko saa hyvät rahat sitten, koska soppari löytyy ensi kaudelle.
Voi olla, mutta Lukko saa hyvät rahat sitten, koska soppari löytyy ensi kaudelle.