Suomen Wikipedia näyttää 191/98, mikä varmaan Eliteprospectsista poimittu. Englannin wiki 188/92, Ruotsin 187/91, jostain wikipedia kuitenkin tarjoaa suoraan googlehaussa mitaksi 185 cm. Eurohockey 185/86. Modon ja SHL:n sivuilta löytää 190/86. Swedulehdistössä 187/95. NHL-seurojenkin uutisissa mitat elävät, kun Torontossa oli pituudeltaan 191, Devilseissä 188 ja Iowassa 185, eli on vanhemmiten kutistunut pituutta.
On kyllä turhauttava pelaaja, kun tuolla luistelulla olisi eväitä vaikka mihin. Eilenkin teki melkeinpä maailmanluokan puolustajan pelejä kiekko lavassa pari kertaa, mutta sitten kun Lööv lähtee kuskaamaan, niin se kiekko myös pysyy siinä lavassa ja paras ratkaisu oikeaan aikaan jää tekemättä, tai sen suorituksen taso on kehno.
En kuitenkaan uskalla ylimieliseksi tai itsekkääksi sanoa, kun se on vähän vahva leima minun vähillä tiedoilla. Mulle on jäänyt lähinnä vähän hönö kuva. Tahaton koomikko ja pelaaja, joka viilettää kentällä laput silmillä. Ylivoimaisesti usein naputtaa mailaa jäähän vaatien syöttöä, lasken positiiviseksi.
Jos on sopimus katkolla, niin toimiston homma puntaroida arvo ja rooli joukkueelle suhteuttaen palkkalappuun - mulle käy kumpikin skenaario. Vähän saman profiilin Sklenicka on ainakin edellä ja näyttää siltä, ettei Lööv pysty ottamaan odoteltua steppiä ylöspäin hyökkäyspelissään ja omissa vanhat helmasynnit ovat edelleen läsnä. Nyt voisi olla sopiva kesä kalastella pakistoon tasaisempaa ja selkeämmät vahvuudet omaavaa korvaajaa.
Jos aattelee Lööville parin vuoden jatkoa ja miettii Lepistön, sekä Grantin ikää ja tilannetta, niin tulevaisuudessa saattaa olla kesä jolloin pitäisi kolme pakkia hankkia yhden kesän aikana. Toki samanlainen kesä saattaa tulla tänäkin vuonna, tai enemmän, jos Lööv jää vaille sopparia, Lehtonen ostettaisiin ulos NHL:ään, Lauridsen Ruotsiin ja siihen vielä Grantin tilanne.