Viisi pelaajaa, joilta odotan paljon...

  • 2 963
  • 28

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Jaahas elikkä viisi pelaajaa joilta odotan paljon. Pitää nyt huomauttaa vielä ennen listaa että voi olla aika suomalais voittoinen.

1.Saku Koivu
Ihailen Sakua pelaajana ja ihmisenä. Niinkun varmaan moni muukin. Sakun taidot edellyttää paljon suurempiin piste saaliisiin kun mitä on nähty. Mutta vaikeahan sitä on pelata enemmän tai vähemmän paketissa.
Uskon että tästä kaudesta tulee Koivun tämän hetkisen NHL uran paras.

2.Teemu Selänne
Vähän sama juttu kun Sakustakin. Kunnioita Teemua pelaajana ja etenkin ihmisenä erittäin paljon. "Huonosti" mennyt viime kausi varmaan painaa myös Teemun mielessä. Vaikka mies sanoo että ei niillä pisteillä niin väliä. Mutta kyllähän maalintekijä elää maaleista. Tällä kaudella Teemulla on mahdollisuus näyttää mistä mies on oikeasti tehty. Kuherruskuukausi San Josen kanssa on vietetty ja oikeat ketjukaverit on löytynyt. Kaikki mahdollisuudet vaikka mestaruuteen asti.

3.Niklas Hagman

Pikku hakki teki onnistuneen läpimurron nhl:ään, nyt on edessä joillekkin vaikeampi toinen kausi. Hagmanin täytyy jatkaa siitä mihin harjotuspeleissä on jäänyt. Kaikki odottaa mieheltä maaleja. Ehkä saamme tällä kaudella todistaa uuden suomalaisen supertähden syntyä.

4.Olli Jokinen

Jokinen oli minulle muutamia vuosia sitten kun punainen vaate härälle. Vitutti puhua koko pelaajasta. Siihen oli kyllä syynä minun mielestä miehen taivaisiin kohonnut EGO. Nyt Olli tuntuu olevan tajunnut sen tosi asian että ei hän niin hyvä olekkaan kun mitä on kuvitellut. Jo viime vuonna Jokinen sai paljon peliaikaa. Jos sama tahti jatkuu tämän vuoden alussa on pisteitä pakko alkaa tulla. Muuten voi Jokista kutsua taas kolmos ja neloskentät. Toki Jokinen voi pelata puolustavaa roolia keskellä ja antaa näin laitureille enemmän vapauksia hyökkäyksessä. Joka tapauksessa tämä on viimeistään se kausi kun Jokisen pitää näyttää mihinkä hän pystyy. Vai onko hän vain ikuinen lupaus.

5. Nhl liiga

On kovasti puhuttu ennen kauden alkua että kiekottoman pelaajan estämiset pyritään poistamaan ja päähänkohdistuvat taklaukset karsimaan. On toki oikein tiukentaa sääntöjä ja muuta semmoista. Mutta kyllä se toisen pelaajaan kunnioittaminen lähtee pelaajasta itsestään. Toivon että Nhl pystyy taas tänäkin vuonna tarjoamaan pikkuisen parempaa viihdettä. Mutta tosiasia on se että vielä moneen vuoteen suurimpia koiruuksia ei saada kitkettyä lajista. Ainahan sitä tapahtuu ylilyöntejä. Mutta kun vahingoittamisesta tulee tahallista niin silloin ollaan menty jo liian pitkälle. Kaikesta tästä huolimatta jääkiekko on mielenkiintoisin ja tapahtumarikkain laji jonka minä tiedän. Ei ole mitään muuta lajia joka nostaa tunteet minulla yhtä hyvin pintaan. Joten taas alkava kausi sopii minulle kun nyrkki silmään.
Ei kait tähän voi todeta muutakin että LET`S PLAY HOCKEY!!!
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
1. Jaroslav Svoboda - hienot pudotuspelit, nyt vakoikokoonpanoossa.. Lyö itsensä läpi tai sitten ei. Ymmärtääkseni hän myös täyttää Calder-palkinnon kriteerit?

2. Scott Hartnell - Nashvillen ykkösketjuun - kokoa on, taitoa on, halua on.. Lyö varmasti itsensä läpi.

3. Sandis Ozolinsh - uudet kuviot, uudet puolustajat.. Yushkevich voisi hoitaa puolustamisen.. Viime kaudella Ozo voitti Floridan pistepörssin, mutta odotan vielä parempaa saavutusta.

4. Radim Vrbata - hienot otteet viime kaudella, kenties tulevalla vielä paremmat?!

5. Olli Jokinen - Kozlov ei ole Floridan ykkössentteri. Nyt olisi Ollin vuoro ottaa Kozlovin paikan ja iskeä yli 20 maalia..
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
1. Ilya Kovalchuk

Liigan lupaavin pelaaja minun mielestäni. Odotan piste-, ja etenkin maalipörssissä ihan kärkisijoja.

2. Dany Heatley

Vuoden tulokas viime kaudella, omaa kaikki edellytykset jatkaa uraansa nousujohteisesti.

3. Niclas Hagman

Pelasi itsensä varmaksi aloituskokoonpanomieheksi. Omaa potentiaalia vielä kovempiin tekoihin, joita voi odottaa jo tällä kaudella.

4. Niko Kapanen

Hienot harjoituspelit saivat jatkoa kauden avausottelussa. Kapasella on paljon hyviä ominaisuuksia vakuuttamaan paikka kovassa Dallasissa. Arnott:in poissaolo lisännee vastuuta.

5. Eric Lindros

Ärsyttävä pelaaja on saanut jo riittävästi paskaa niskaansa. Toivon todellakin hyvää ja ehjää kautta.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Viestin lähetti ozo
5. Olli Jokinen - Kozlov ei ole Floridan ykkössentteri. Nyt olisi Ollin vuoro ottaa Kozlovin paikan ja iskeä yli 20 maalia..

Menipäs arvaus oikein! Nyt ei muuta kun 20 maalia...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös