Mainos

Viisi kierrosta ihanaa tuskaa

• 1 818
  • 10

Ahtiala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Rangers
Eipä olisi muutama viikko sitten arvannut, että tässä kuitenkin taistellaan vielä ihan realistisesti paremmista jatkopaikoista. Itse ainakin ollut jo varsin luottavainen meidän playoff paikkaan, johtuen piristyneistä otteista, ja sanalla myös kavereiden vaikeuksista.
Mutta sitten ajattelin laskeskella kuinka selvästi tässä mennäänkään jatkoon, ja arvailin kaikkien meidän sijoitukseen vaikuttavien otteluiden lopputulokset, ja tulos olikin hämmentävä. Meidän kausihan loppuu ensi viikolla.

KE 05.03
Jukurit-Sport 2
K-Espoo-TPS 1
Kärpät-JYP 1
Pelicans-Ässät 1

PE 07.03
Kookoo-JYP 1
Sport-TPS 1 ja

LA 08.03
JYP-K-Espoo 1 ja
Pelicans-Saipa 1 ja
TPS-Sport 1
Kärpät-Tappara 1

TI 11.03
Ilves-Pelicans 1

KE 12.03
Kalpa-TPS 1
Lukko-JYP 1
Tappara-Kärpät 1

PE 14.03
HIFK-Kärpät 1
Sport-K-Espoo 1
Tappara-Pelicans 1
TPS-Lukko 1 ja

La 15.03
JYP-Sport 2 ja
Kärpät-HIFK 1
Pelicans-TPS 1

Sport. 3+2+0+3+2
Kärpät 3+3+0+0+3
Pelicans. 3+2+0+0+3
JYP 0+0+2+0+1
TPS 0+1+3+0+2+0

11. Sport 74+10 =84
12. Kärpät 71+ 9 =80

13. Pelicans 71+ 8 =79
14. TPS. 71+ 6 =77

15. JYP. 69+3 =72

Toivon todella, että tälläkään kertaa ei arvailut osu kohdalleen, ja olen väärässä, vaikkapa jo keskiviikkona

Ahtiala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Rangers
Tarviiko tän takia kuitenkaan erillistä ketjua avata kysynpähän vaan
Hyvin kysytty.
Lähinnä ajattelin, että en sotkisi hyviä ketjuja jonninjoutavilla arvailuilla. Mutta ensi kerralla kysyn sulta luvan

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Pelicans
Toivon todella, että tälläkään kertaa ei arvailut osu kohdalleen, ja olen väärässä, vaikkapa jo keskiviikkona
Ei tuo nyt ihan utopiaa ole, mutta TPS tulee olemaan kyllä korkeammalla ihan jo vastustajien perusteella. Itse olen ajatellut, että tuolla olisi 3 pistettä tarjolla Sportille (vs. Jukurit) ja JYP:lle (vs. Sport). Tuskin paljoa enempää keräävät. Tämän luulisi olevan meilläkin kotipelien vähimmäissaldo, jolloin keskinäiset sijoitukset JYP:n ja Sportin kanssa pysyisi vähintäänkin nykyisellään. Pleijarit tulee olemaan kilpajuoksu Kärppiä vastaan, joka on täysi arpa. Sport ja JYP todennäköisimmin ulkona.

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itse en lähde sen enempää vielä arvailemaan lopputulemaa, mutta kyllä tässä on monia vaihtoehtoja vielä. Pahimmassa tapauksessa ollaan huomisen jälkeen todella pahassa kiipelissä, mutta toisaalta suotuisilla tuloksilla hyvinkin kiinni playoff-paikassa.

Positiivista on se, että kaikki on taas omissa käsissä. Ja jos ei itse pystytä voittamaan tässä kohtaa riittävästi, niin silloin ei mitään enempää ansaitakaan.

Hoitamalla Ässät, SaiPa ja TPS kolmen pisteen arvoisesti oltaisiin kuitenkin jo hyvissä asemissa.

Suosikkijoukkue
Pelicans
Sen jälkeen, millaisessa syöksykierteessä tässä oltiin ennen Kapasen tuloa niin mä olisin kyllä enemmän kuin tyytyväinen siihenkin, jos pelit päättyisivät runkosarjaan. Play off -paikka olisi sitten iso bonus.
Kyllä se pleijaripaikka on ihan pakko tulla, kun siirtorajalla ei myyty tuon enempää pelaajia pois.

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sen jälkeen, millaisessa syöksykierteessä tässä oltiin ennen Kapasen tuloa niin mä olisin kyllä enemmän kuin tyytyväinen siihenkin, jos pelit päättyisivät runkosarjaan. Play off -paikka olisi sitten iso bonus.
En ymmärrä yhtään, että miten kukaan voi ikinä olla tyytyväinen, jos kalkkiviivoilla hyydytään ulos pudotuspeleistä. Itseäni ainakin vituttaisi todella paljon. Voittamisesta tässä pelataan, eikä mistään runkosarjaan jäämisestä. Jokainen pelaamatta jäänyt pudotuspeliottelu syö myös tulevien kausien menestysmahdollisuuksia.

Suosikkijoukkue
Pelicans
En ymmärrä yhtään, että miten kukaan voi ikinä olla tyytyväinen, jos kalkkiviivoilla hyydytään ulos pudotuspeleistä. Itseäni ainakin vituttaisi todella paljon. Voittamisesta tässä pelataan, eikä mistään runkosarjaan jäämisestä. Jokainen pelaamatta jäänyt pudotuspeliottelu syö myös tulevien kausien menestysmahdollisuuksia.
Ottaen vielä huomioon historiallisen kovat satsaukset, jotka joukkueeseen on tehty. Tässä ei kuitenkaan olla osallistumassa millään 1,5 miljoonan joukkueella.

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Playoffeihin pääsyn todennäköisyys on edelleen todella pieni, mutta se oli Kapasen juuri saavuttua täysin olematon. Sen takia samaan aikaan vituttaisi ulos jääminen, mutta realiteetit huomioon ottaen voisi olla tyytyväinen siihen, miten suunta muuttui loppukaudeksi.

Mutta kaikki on vielä kuitenkin omissa käsissä, vaikka loppuohjelma onkin vaikea. Heti huomenna pakkovoitto.

Viimeksi muokattu:

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
En tiedä, tässä tilanteessa itseäni vituttaisi ehkä enemmän jos mentäisiin pleijareihin ja sitten hävittäisiin ensimmäisellä kierroksella täysin pystyyn jollekin KalPalle kuin jos rehdin ja reilun taistelun jälkeen jäätäisiin lopulta pleijareiden ulkopuolelle. Realistisesti kun tuo pakisto ja puolustuspelaaminen ei nyt ole sellaisella tasolla, millä mestaruuksia voitetaan.

Se nyt on se ja sama miten paljon tähän kauteen on panostettu tai miten paljon jätettiin myymättä siirtorajalla, se oli seurajohdolta tietoinen riski ja se syksyn katastrofin lasku tulee maksettavaksi joka tapauksessa, mentiin sitten vaikka ihan finaaleihin asti tai päätettiin kausi runkosarjaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy