Viisasten kerho – kysymyksiä ja vastauksia Lukosta

  • 594 761
  • 3 067

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikä siinä mitään, saahan sitä huudella. Kotona sitä joutuu jopa oikein rukoilemaan.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Miksi häpeäisi? Voisikohan olla kuitenkin kyseessä joidenkin kannattajien epärealistiset odotukset…
Koska ensimmäisiä asioita joista Pekka sanoi, mikä on Raumalla estänyt menestymisen, on se negatiivinen ilmapiiri joka velloo. Siitä päästiin hetkeksi eroon, niin ei nyt viitsisi heti siihen palata.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sikäli mikäli täällä palstalla vaikutta joku herroista, jotka huutavat vittusaatanaa koko pelin, saatteko te siitä jotain irti?

Olen meinannut jo aikaisemmin kirjoittaa, mutta itseäni on alkanut vituttamaan ja hävettämään ne seisomakatsomon jonnet, jotka viskelevät tavaraa sinne kentälle. Tänään ei lähtenyt sieltä jäälle tavaraa, mutta ainakin kahdesti alkukaudella on joku vitun idiootti heittänyt muikkuverkkoihin jotain.

Koskisi tämä viesti varmaan enemmän RB:tä, mutta joku saatanan roti sinne pitäisi saada niille ipanoille. Suhteellisen noloa, kun 10-12 vuotiaat pojat ovat keskarit pystössä ja taitavat itse kuvitella, että ovat tosi cooleja.

Ei näin.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Olen meinannut jo aikaisemmin kirjoittaa, mutta itseäni on alkanut vituttamaan ja hävettämään ne seisomakatsomon jonnet, jotka viskelevät tavaraa sinne kentälle. Tänään ei lähtenyt sieltä jäälle tavaraa, mutta ainakin kahdesti alkukaudella on joku vitun idiootti heittänyt muikkuverkkoihin jotain.

Koskisi tämä viesti varmaan enemmän RB:tä, mutta joku saatanan roti sinne pitäisi saada niille ipanoille. Suhteellisen noloa, kun 10-12 vuotiaat pojat ovat keskarit pystössä ja taitavat itse kuvitella, että ovat tosi cooleja.

Ei näin.
Juu. Sama tähän. Lisäksi vitutti Lukko-Tappara pelin alussa, kun kunnioitettiin Kuuselan komeaa uraa, niin nämä samat esiteinit huutelee jotain homoa ja buuaa siellä, kun muu yleisö taputtaa. Jotain käytöstapoja pitäis olla.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Koska ensimmäisiä asioita joista Pekka sanoi, mikä on Raumalla estänyt menestymisen, on se negatiivinen ilmapiiri joka velloo. Siitä päästiin hetkeksi eroon, niin ei nyt viitsisi heti siihen palata.
Siis mitä? Olen tismalleen Pekan linjoilla. Ilmeisesti myös sinun, sillä negatiivisen ilmapiirin luo pääsääntöisesti kannattajat. Annetaan nyt perkele tuolle uudelle joukkueelle ja sen valmentajalle työrauha, eikä vedetä ranteita auki kymmenen kierroksen jälkeen. Sillä se negatiivinen ilmapiiri vältetään…
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Koskas Lukko on viimeksi ollut top 10 ulkopuolella? Taisi koko viime kauden kuitenkin play-off paikassa olla kiinni.
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Tuli tällainen mieleen, enkä viitsi alkaa kvg-manetelmää käyttää, koska täältä saan varmasti vastauksen. Lukko voitti 2020-21 sekä liigamestaruuden että U20-mestrauuden. Onko vastaavia tuplia muilla seuroilla?
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Tuli tällainen mieleen, enkä viitsi alkaa kvg-manetelmää käyttää, koska täältä saan varmasti vastauksen. Lukko voitti 2020-21 sekä liigamestaruuden että U20-mestrauuden. Onko vastaavia tuplia muilla seuroilla?
On. Mutta ei niitä ollut kun tyyliin kaksi ennen Lukkoa, toinen oli Jokerit.

Tämä ulkomuistista.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
En keksinyt tälle parempaakan ketjua, mutta tossa Pospisilin langassa mainittiin peli- (ja fani-)paidat ja tuli mieleen kuinka monta Lukon paitaa palstaveljillä on?

Iteltä löytyy Rolosonin gameworn pelipaita nimmarilla sekä Danforthin, Koivistoisen ja Pressin fanipaidat eli yhteensä 4 paitaa. Jokainen huoneen seinällä tällä hetkellä. Mites teillä muilla?
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En keksinyt tälle parempaakan ketjua, mutta tossa Pospisilin langassa mainittiin peli- (ja fani-)paidat ja tuli mieleen kuinka monta Lukon paitaa palstaveljillä on?

Oli Arkiomaan paita (keltainen) kaudelta 1993-94, mutta jossain välissä jäi kaverille lainaan, kun en itse enää sitä peleissä pitänyt. Nykyään on pojalla Heinolan paita (sininen) kaudelta 2019-20.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Mulla oli Joni Yli-Torkon GW sekä Vahalahden GW. Molemmat oon myynyt eteenpäin. Pojan käytössä on Measuresin fanipaita ja itellä Juha Riihijärven fanipaita.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Mulla onkin Myllyksen maila nimmarilla. Kupittaalla ottelun jälkeen käveltiin laidan viereen. Isä huusi Eepille et pyydä Myllys tänne. Myllys tuli ja isä kehui hyvästä ottelusta. Myllys ojensi mailan mulle. Myöhemmin oli Hondan mainostempaus ja Myllys ja kump. jakoi nimmareita autokaupassa. Mä menin paikalle ja Jamo veti nimmarin mailan kylkeen.

Isä kiersi kaikki Lukon ottelut. Mä olin mukana vaan kerran jokaisella vieraspaikkakunnalla. Silloin taidettiin pelata jokaista vastaan kaksi kotona ja kaksi vieraissa.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Pojan (13-vee) ensimmäinen fanipaita oli Ville Niemisen, seuraava Lassi Lehtisen. Lupasin viime keväänä hankkia Gregoiren paidan hänelle, jos Lukko voittaa mestaruuden. No, voitto tuli, mutta paidan osto jäi, kun "suosikki" vaihtui. Katsotaan, mitä joulupukin säkistä hänelle tänä vuonna löytyy.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En keksinyt tälle parempaakan ketjua, mutta tossa Pospisilin langassa mainittiin peli- (ja fani-)paidat ja tuli mieleen kuinka monta Lukon paitaa palstaveljillä on?

Iteltä löytyy Rolosonin gameworn pelipaita nimmarilla sekä Danforthin, Koivistoisen ja Pressin fanipaidat eli yhteensä 4 paitaa. Jokainen huoneen seinällä tällä hetkellä. Mites teillä muilla?
Mulla oli joskus Klaus Savolaisen gameworn kaudelta 89-90, mutta se on ollut matkoilla jo varmasti 20-25 vuotta. Tuon lisäksi löytyy 30-v. lahjaksi saamani valkoinen kettulogolla varustettu fanipaita allekijoittaneen tuon hetken ikänumerolla ja lempinimellä varustettuna. Ja pojalta löytyy kohta Lehtisen fanipaita. Pitäs varmaan itsellenikin uusi jossain kohtaa hankkia...
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Parhaillaan yli 30 paitaa oli. Osa on lahjoitettu eteenpäin tai myyty.

Seinältä löytyy mm. Perttu Lindgrenin ensimmäisen Lukko pelin paita, Danfortin ensimmäinen huutokaupattu paita, McLeanin paita jolla voitettiin pronssia Jyväskylässä ja Saarelan viime kauden paitaa.

Nykyään niitä paitoja on muistaakseni 12. KukkosMiskan paita varmaan seuraava ja Koivistoisen Eetulle lupasin, että ostan hänen Game worn paidan Hifkistä joka olisi eka Ei Lugu gw.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Multa löytyy Dwayne Rolosonin GW nimmarilla, Tomi Pettisen pitsiturnauspaita, Justin Azevedon GW nimmarilla, Niklas Ylitalon ensimmäisessä pitsiturnauksessaan käyttämä pelipaita numerolla 20. Parin viimekauden jälkeen tahti onkin kiihtynyt oikein kunnolla kun on tullut hankittua Justin Danforthin GW nimmarilla, Lukas Klokin liigan finaaleissa käyttämä kotipelipaita nimmarilla, Lassi Lehtisen Golden edition GW nimmarilla ja vielä nyt viimeisenä Kristian Pospisilin GW. Näistä ainoastaan Klokin finaalipaita on seinällä kehyksissä ja muita tulee pidettyä hallilla päällä.

Mailoja löytyy muutama, joista ehkä hienoimpana Aleksi Saarelan maila tältä keväältä koko joukkueen nimmareilla.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Väittäisin, että mulla on paita, jota ei kellään muulla ole
"Nokitan" Kamil Kastakilla (#12) . Peräti 19 peliä syksyllä -93 ennen siirtoa takaisin kotimaahansa. Kenellä muuten lie fanipaita, jonka selkämyksen nimi pelannut Lukossa vähiten pelejä? Nollakin käy, jos sellaisia on.

Olipas @nexustron ilta piristävä aihe tähän ketjuun!
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaapista löytyy Petruzalekin paita nimikirjoituksella sekä Marko Toivosen signeerama maila (vanha kunnon harmaa Koho XXX-stiff) minulle.

Ainakaan tietääkseni ei muuta vastaavaa löydy.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
  • Pasi Määttänen
  • Matti Kaipainen
  • Shayne Toporowski
  • Pasi Saarela
  • Eepi 1000-paita
  • Janne Niskala + Niskalan viimeisen kauden maila
  • Florida Panthersin paita Miamista tuotuna
  • Alexander Ovetshkin
  • Patrik Laine
  • Teemu Selänne maajoukkuepaita
  • Uusin maajoukkue paita omalla painatuksella ja numerolla
GW paitoja ei ole. Aina jäänyt huutokaupoissa jalkoihin.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Kenellä muuten lie fanipaita, jonka selkämyksen nimi pelannut Lukossa vähiten pelejä? Nollakin käy, jos sellaisia on.
Fanipaidoista en voi sanoa, mutta GW-paidoista väittäisin, että minulta löytyy vähiten pelattu. Täällä jo aikanaan esittelemäni Miko Malkamäen paita.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Fanipaidoista en voi sanoa, mutta GW-paidoista väittäisin, että minulta löytyy vähiten pelattu. Täällä jo aikanaan esittelemäni Miko Malkamäen paita.
Voiko Malkamäen paitaa tituleerata GW:ksi? Miten tää juttu muuten meni? Oli loukkaantuneena, pelasi harjoitusottelun ja kausi siinä...oliko vielä tryout ja sopimuksen jälkeen luistimet naulaan.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Voiko Malkamäen paitaa tituleerata GW:ksi? Miten tää juttu muuten meni? Oli loukkaantuneena, pelasi harjoitusottelun ja kausi siinä...oliko vielä tryout ja sopimuksen jälkeen luistimet naulaan.
Oli loukkaantuneena, ja ensimmäisessä harjoituspelissään loukkaantui ensimmäisessä erässä, ja siihen loppui ura.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: carr
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös