Viimeisin karaoke-veto/vedot?

  • 1 236
  • 6

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Kotikaraokea ollut tässä, elikkäs:

Tom Petty - Free fallin'
John Fogerty - Down on the corner
Eric Clapton - Forever man
Aerosmith - Cryin'
Pearl Jam - Even flow
Pearl Jam - Alive

Suht paskasti menee kyllä tän tason kappaleet mutta hyvä kotona reenailla.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Lauantaina paikallisessa räkälässä:

Jope Ruonansuu - Enkeleitä toisillemme
Marko Haavisto&Poutahaukat - Paha Vaanii
Janne Tulkki - Tulvii Pohjanmaa
Äijäenergiaa - Elän Vieläkin

Mulla on joku 15 kappaleen lista mitä veivailen, pääasiassa iskelmää. Pitäisi harjoitella enemmän englannikielisiä biisejä, niin voi ulkomaillakin hypätä lauteille.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Oiskohan Jänöjussin Mäenlasku viime talvena jossain. Se on toki yksi omia bravuureita. Pienessä sievässä saa ihan kivasti kapakan syttymään. Voi toki olla, että esimerkiksi Päivänsäde ja Menninkäinen on tullut lurautettua tämän vuoden puolella ensinmainitun jälkeen, mutta niin on vähän tullut vierailtua kuppiloissa, joista löytyisi sen kummempaa laulettavaa. Iskelmä ei oikein nappaa ja sitähän ne listat yleensä on täynnänsä. Vielä Jyväskylässä asuessa tuli jonkun verran käytyä Freetimessa ja sitä ennen Wankkurissa. Nyt on niistäkin hetkistä jo jonkin verran aikaa vierähtänyt.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Vielä Jyväskylässä asuessa tuli jonkun verran käytyä Freetimessa ja sitä ennen Wankkurissa. Nyt on niistäkin hetkistä jo jonkin verran aikaa vierähtänyt.

Kyseisten paikkojen taso on kyllä hieman turhan kova minulle. En itsekkään ole aikoihin Jyväskylän yössä ollut, onkohan tietoa onko siellä nykyään jotain ei-niin-tasokasta karaoke-kuppilaa? Ensi viikonloppuna olisi tarkoitus lähteä pitkästä aikaa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Kyseisten paikkojen taso on kyllä hieman turhan kova minulle. En itsekkään ole aikoihin Jyväskylän yössä ollut, onkohan tietoa onko siellä nykyään jotain ei-niin-tasokasta karaoke-kuppilaa? Ensi viikonloppuna olisi tarkoitus lähteä pitkästä aikaa.

Korvaa laulutaito meiningillä, niin ketään ei kiinnosta. Joskus käytiin myös Damascuksessa, mutta sitten päättivät lopettaa ammattilaisten kanssa ja rupesivat pyörittämään Karaoken itse. Siihen loppui siellä käyminen. Siellä kyllä oli hyvä laulaa silloin joskus. Ja sai laulaa sitten ihan riittävästi. Hyviä muistoja niistäkin illoista. Nykyään en edes tarkkaan tiedä mitkä paikat siellä tarjoavat mahdollisuuden luritteluun, kun olen muualla asunut liian kauan. Reippaasti vaan laulamaan turhaan nöyristelemättä, niin varmasti menet mukana. Olen minäkin Freetimessa joskus vetänyt illan viimeisessä Stam1nalla kielen solmuun. Sen jälkeen en ole kovin karmeassa kännissä viitsinyt sitä vedellä.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Damascus... Sinne suoraan JYPin pelistä, pizzaa naamaan ja laulamaan. Mikä lyömätön yhdistelmä tuo olikaan! Harmi kun ei tuollaista pizzeria-karaokepaikkaa enää ole. Mutta kyllä, koitan ottaa neuvostasi vaarin. Ainut ongelma että nykyään tykkään enemmän laulaa englanniksi. Siksi ehkä mieluummin paikka missä ei tarvitse niin panostaa meininkiin, vaan ihan että suunnilleen osaa vetää biisin sinne päin. En ole muutenkaan englannissa järin hyvä. Ehkä Timessä sitten jotain helppoa mikäli sinne päätyy.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
En ole koskaan laulanut karaokea, ja vakaana tavoitteenani on, etten koskaan tule sitä myöskään laulamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös