Pottakameli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Näin on. Tilanne säilyy samana, mutta enemmän muista tuloksista kiinni nyt.JYP ei voi päästä Sportin kanssa tasatilanteeseen enää.
Näin on. Tilanne säilyy samana, mutta enemmän muista tuloksista kiinni nyt.JYP ei voi päästä Sportin kanssa tasatilanteeseen enää.
Kyllä, 3p voittojen turvin säilytään tuon viivan päällä silloin.Jos Pelicans voittaa huomenna varsinaisella ja JYP saa pisteen, niin kolmen joukkueen ollessa tasapisteissä TPS putoaisi playoutteihin?
Kyllä, koska vähiten 3p voittoja heillä.Jos Pelicans voittaa huomenna varsinaisella ja JYP saa pisteen, niin kolmen joukkueen ollessa tasapisteissä TPS putoaisi playoutteihin?
Juuri näin.Jos Pelicans voittaa huomenna varsinaisella ja JYP saa pisteen, niin kolmen joukkueen ollessa tasapisteissä TPS putoaisi playoutteihin?
Kelpais. Millon viimeks runkosarja ollut näin tiukka vikalle kierrokselle asti?Jos Pelicans voittaa huomenna varsinaisella ja JYP saa pisteen, niin kolmen joukkueen ollessa tasapisteissä TPS putoaisi playoutteihin?
Juu, oikeassa oletKärpät saa saada tänään ja huomenna maksimissaan 2 pistettä. Sama huomenna Tepsille. Oletuksena siis, että JYP ottaa. 3 pistettä.
Samaa katsoin. Oli aika vapautunutta ja rennon oloista menoa muutenkin. Vahva usko Pelsujen voittoon huomenna, Kärppien munaamiseen en tosin usko, enkä Jypin voittoon.Katselin tuon Tappara-Pelicans pelin ja Pelicans pelaa hyvää ja fiksua lätkää. Ei TPS:n hermot pitä tuota vastaan huomenna.
Luke Martin on ihana pelaaja.
Nimenomaan, yhtä helvettiähän tämä on. Hetken aikaa olin henkeen ja vereen K-Espoon fani, nyt HIFK:n. Tämä on kuin pahaa unta.Voi helvetti tätä JYP- fanin elämää :).
IFKn nimittäin pitänee voittaa tänään ja huomenna, SaiPa pelaa KooKoota vastaan jolla ei mitään panosta ja KalPalla peli Ilvestä vastaan jossa Ilves voi varmistaa runkosarjan voiton.Aika lähellä muuten se, että jos päästään pudotuspeleihin niin on KalPa vastassa.
Onneksi tosiaan kummassakin pelissä panosta myös HIFK:llä ja Pelicansilla, niin ei oo pelkkää läpsyttelyä.Siellä on huomenna sitten tosissaan panosta melkoisesti tätä tahtia. Mikään ei takaa Kärpille ja TPS:lle kolmea pojoa, jolloin itse kolme ottamalla ollaan sisässä. Tämän sanottuani Kärpät tasoissa 5 min sisään.
Syytän sitten sinua jos tämän takia betsi kusee.. :DSiellä on huomenna sitten tosissaan panosta melkoisesti tätä tahtia. Mikään ei takaa Kärpille ja TPS:lle kolmea pojoa, jolloin itse kolme ottamalla ollaan sisässä. Tämän sanottuani Kärpät tasoissa 5 min sisään.
Just näin, just näin.Nimenomaan, yhtä helvettiähän tämä on. Hetken aikaa olin henkeen ja vereen K-Espoon fani, nyt HIFK:n. Tämä on kuin pahaa unta.