Mainos

Viimeinen kausi NHL:ssä vai?

• 483 591
  • 1 024

ipaz

Jäsen
DeAngelon lisäksi myös Chris Tierneyn ura jatkuu samassa liigassa, todennäköisesti hänenkin kohdallaan NHL-pelit tämän myötä pelattuna.

Dynamo Minskissä on jo yhdeksän p-amerikkalaista pelaajaa. Venäläisiä on neljä ja loput Valko-Venäjältä.
Yhteensä KHL:ssä on ainakin 66 kanukkia ja 31 jenkkiä. Muita länkkäreitä slovakialaisia 9, ruotsalaisia 4, tsekkejä 3 ja yksi slovenialainen.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Dynamo Minskissä on jo yhdeksän p-amerikkalaista pelaajaa. Venäläisiä on neljä ja loput Valko-Venäjältä.
Yhteensä KHL:ssä on ainakin 66 kanukkia ja 31 jenkkiä. Muita länkkäreitä slovakialaisia 9, ruotsalaisia 4, tsekkejä 3 ja yksi slovenialainen.
Ja yksi ranskalainen (Stephane Da Costa).

Heahhira

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Kasperi Kapanen, 3 ekaa matsia kiikarit ja -3, nyt ilmeisesti healthy scratch viime yönä. Nämä toki siis vain tilastojen valossa, matsejaan en tältä kaudelta ole nähnyt, mutta oliskohan se nyt se vika kausi, vai muita näkemyksiä...?

Kasperi Kapanen, 3 ekaa matsia kiikarit ja -3, nyt ilmeisesti healthy scratch viime yönä. Nämä toki siis vain tilastojen valossa, matsejaan en tältä kaudelta ole nähnyt, mutta oliskohan se nyt se vika kausi, vai muita näkemyksiä...?

Ei tuohon oikein ole vastaan sanomista. Paitsi tietysti ne kliseet siitä, miten kausi on vielä nuori jne.

ipaz

Jäsen
Lopettaako vieläkin paskemmin pelannut Jake Neighbours kanssa?

Heahhira

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Lopettaako vieläkin paskemmin pelannut Jake Neighbours kanssa?
En minä tiedä kuka lopettaa mitäkin. Kuitenkin Kapasen viime kaudet (ja kauden ulkopuoliset sekoilutkin) huomioiden ei tämä nyt kovin hyvin näytä lähteneen käyntiin tilastojen valossa. Lähinnä hain kysymyksellä sitä, että onko jollain Bluesin pelejä alkaneella kaudella nähneellä kertoa Kapasen pelaamisesta jotain positiivisia signaaleja, mitä nuo tilastot eivät tue…

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
En minä tiedä kuka lopettaa mitäkin. Kuitenkin Kapasen viime kaudet (ja kauden ulkopuoliset sekoilutkin) huomioiden ei tämä nyt kovin hyvin näytä lähteneen käyntiin tilastojen valossa. Lähinnä hain kysymyksellä sitä, että onko jollain Bluesin pelejä alkaneella kaudella nähneellä kertoa Kapasen pelaamisesta jotain positiivisia signaaleja, mitä nuo tilastot eivät tue…

Siellä on kolme ottelua pelattuna. Kolme. Muuan Auston Matthews on pelannut samat kolme ottelua samanlaisella pistemäärällä kuin Kasperi. Pointtina siis, että ehkä ei kannata alkaa spekuloimaan kolmen ottelun perusteella, kun itse kukin saattaa olla vielä kesäterässä ja joukkueenkin pelit ja muodot hakee vielä sitä parastaan.

Heahhira

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Siellä on kolme ottelua pelattuna. Kolme. Muuan Auston Matthews on pelannut samat kolme ottelua samanlaisella pistemäärällä kuin Kasperi. Pointtina siis, että ehkä ei kannata alkaa spekuloimaan kolmen ottelun perusteella, kun itse kukin saattaa olla vielä kesäterässä ja joukkueenkin pelit ja muodot hakee vielä sitä parastaan.
Näetkö Kasperi Kapasen, jolla sopimus katkolla, muun muassa omien sanojensakin mukaan yksi huonoimmista kausista allaan (6+16) ja nyt 3 peliä 0+0 / -3 ja viimeisimpänä healthy scratch, NHL-uran jatkon yhtä todennäköisenä kuin muuan Auston Matthewsin? Edelleen kysymys kuuluu, vaikkapa sinulle, että oletko nähnyt tällä kaudella Bluesin pelejä ja jos olet, onko Kapasen pelaamisessa näkynyt jotain positiivisia signaaleja (esimerkiksi joukkuetta muuten edistäviä tekoja kuin suoraan pisteistä on luettavissa), joita nuo 0+0 / -3 -tilastot eivät tue?

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Näetkö Kasperi Kapasen, jolla sopimus katkolla, muun muassa omien sanojensakin mukaan yksi huonoimmista kausista allaan (6+16) ja nyt 3 peliä 0+0 / -3 ja viimeisimpänä healthy scratch, NHL-uran jatkon yhtä todennäköisenä kuin muuan Auston Matthewsin? Edelleen kysymys kuuluu, vaikkapa sinulle, että oletko nähnyt tällä kaudella Bluesin pelejä ja jos olet, onko Kapasen pelaamisessa näkynyt jotain positiivisia signaaleja (esimerkiksi joukkuetta muuten edistäviä tekoja kuin suoraan pisteistä on luettavissa), joita nuo 0+0 / -3 -tilastot eivät tue?

No jos noista kahdesta haluat minun vertailun, niin kyllä, näen Matthewsin uran jatkon huomattavasti todennäköisempänä.

Se pointti oli edelleenkin se, että kolmen pelin perusteella on turha tehdä mitään johtopäätöksiä Kapasen NHL-urasta. Ihan yhtä todennäköistä, kuin kolme peliä tai kuukausi sitten.

Bluesin peleistä olen highlightsit katsonut, ja Kapasen peli on ollut sitä samaa mitä aina; sinänsä riittää, mutta ei ihan. Klassinen väliinputoaja, kun taidot riittäisi ylempiin kenttiin, mutta muu tekeminen ei. On tuolla samanlaisia hiihtäjiä tehnyt ihan kiitettäviä NHL-uria, niin en näe estettä myöskään Kassun kohdalla. Vaatii vain sitä oikeassa paikassa (organisaatiossa) olemista oikeaan aikaan.

Se pointti oli edelleenkin se, että kolmen pelin perusteella on turha tehdä mitään johtopäätöksiä Kapasen NHL-urasta. Ihan yhtä todennäköistä, kuin kolme peliä tai kuukausi sitten.

En usko, että monikaan tekee johtopäätöksiä edellisen kolmen pelin perusteella. Voidaan ottaa otokseen edelliset kolme kautta ja todeta, että todennäköisesti viimeistä kautta mennään.

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
En usko, että monikaan tekee johtopäätöksiä edellisen kolmen pelin perusteella. Voidaan ottaa otokseen edelliset kolme kautta ja todeta, että todennäköisesti viimeistä kautta mennään.

Niin, minä ymmärsin tuon lainaamani kirjoittajan nimenomaan tehneen tämän johtopäätöksen (?) noiden kolmen kiikaripelin jälkeen..

Itse olen edelleenkin sitä mieltä, että tilanne on sama kuin kesällä. Silloin Kapanen sai vuoden jatkon, mielestäni kolmen pelin otannalla ei sitä oikein ole järkeä kyseenalaistaa. Jos mennään lähemmäs 20 matsia kiikareilla ja miinuksellla, voidaan tilannetta tarkastella uudestaan..

Heahhira

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
No jos noista kahdesta haluat minun vertailun, niin kyllä, näen Matthewsin uran jatkon huomattavasti todennäköisempänä.

Bluesin peleistä olen highlightsit katsonut, ja Kapasen peli on ollut sitä samaa mitä aina; sinänsä riittää, mutta ei ihan. Klassinen väliinputoaja, kun taidot riittäisi ylempiin kenttiin, mutta muu tekeminen ei. On tuolla samanlaisia hiihtäjiä tehnyt ihan kiitettäviä NHL-uria, niin en näe estettä myöskään Kassun kohdalla. Vaatii vain sitä oikeassa paikassa (organisaatiossa) olemista oikeaa
Tuon itse näen ongelmana, että potentiaalia nopeuden ja taitojen puolesta periaatteessa olisi tuoda pöytään middle six tason esitystä, mutta jotenkin ammattimaisuus ja asenne vaikuttavat laahaavan hieman tuosta perässä (siis menneinä kausina näkemäni perusteella, kun en niitä pelejä ole tällä kaudella nähnyt). Ja onko käyttöä alakenttiin "hänen asenteellaan"? Tietenkään nämä 3 peliä yksinään eivät mitään ratkaise, ja näyttöpaikkoja tulee varmasti vielä kauden aikana, tuollainen pisteiden valossa huono alku vaan voi jumittaa pääkoppaa ja ruokkia negatiivista kierrettä, jos/kun se muu tekeminen ei oikein riitä... Itselleni välittyy kuva pikkaisen puolivaloilla treenaavasta ja pelaavasta kaverista, Kassun kannalta toivottavasti GM:t näkevät asian toisin. On toki ihan mahdollista että joku hänelle sen 1M$ lapun vielä tarjoaa, mutta oma pessimistinen (ja ennenaikainen) veikkaukseni on, että ei...

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Kyllä Kapasen nosto tähän ketjuun on mielestäni ihan aiheellinen siitä huolimatta että kausi on juuri alkanut. NHL-uran trendi on laskeva, kaveri jää vähän väliinputoajaksi ja ei se nyt ihan hirveän hyvää lupaa jos jo neljännessä ottelussa on viltissä. Ei se tilanne ainakaan lyhyellä tähtäimellä Kapasen kannalta paremmalta vaikuta ottaen huomioon että Texier on palaamassa kokoonpanoon tällä (?) viikolla ja Sundqvist reilun viikon päästä. Vertailut Neighboursiin lasken huumoriksi mutta jotta sekä Texier että Sundqvist mahtuvat pelaamaan, täytyy ainakin yhden hyökkääjän lähteä farmiin. Bolduc on tietysti yksi vaihtoehto mutta hän edustaa kuitenkin seuralle tulevaisuutta ihan eri lailla kuin Kapanen.

Suosikkijoukkue
JYP
Schultzin lisäksi myös Pierre-Edouard Bellemaren pelit jatkuvat Sveitsissä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy