Kendofutari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin IFK ja Chicago Blackhawks
Iiro Pakariselta heti seuraavaksi hatullinen
No näin, kiva jännätä kakskymppinen kourassa 60 kierrosta, että ratkeeko vai raukeeko! :DHattutemppuja tulee liikaa. Pitäisi vaihtaa tää veto neljän maalin vetoon.
Taisi HPK:n Rautiainen olla se, joka ratkaisi tämän kauden ensimmäisen vedon tekemälllä neljä maalia.Onko Lundell edellinen joka on tehnyt liigassa neljä maalia, oliskohan ollut 20-21 kaudella?
Tässä mitään jutun paikkaa ole. Jokainen joka vetoon osallistuu valitsee itse pelaajansa, ja oletettavasti on tietoinen myös otteluohjelmasta. Riskihän se on ottaa pelaaja joukkueesta (tässä tapauksessa olisi ollut Ilves) joka ei pelaa heti ensimmäisellä kierroksella vedon alettua, mutta se puolestaan on täysin henkilökohtainen valinta.Tässä oli periaatteessa jutun paikka kun Ilves pelasi vasta kisan ensimmäisen kierroksen tasoituspelinsä myöhemmin ja Päkkilä teki 3. Vaikka Helenius teki maalinsa aiemmin niin reiluuden nimissä pelaajille jotka pelaavat kierroksen ottelunsa myöhemmin pitäisi saada 'tasoittava vuoro'. Nyt kuitenkaan kukaan ei ollut veikannut Ilveksen yllättäjää joten dilemmaa ei päässyt tulemaan.
Myös Derek Barach paukutti neljä Kalpaa vastaan 15.9.2021Taisi HPK:n Rautiainen olla se, joka ratkaisi tämän kauden ensimmäisen vedon tekemälllä neljä maalia.
Jep. Tämän vuoksi en jaksa enää itse osallistua. Turhan paljon palstapoliiseja ja muita sääntöjen tulkitsijoita.Tässä mitään jutun paikkaa ole. Jokainen joka vetoon osallistuu valitsee itse pelaajansa, ja oletettavasti on tietoinen myös otteluohjelmasta. Riskihän se on ottaa pelaaja joukkueesta (tässä tapauksessa olisi ollut Ilves) joka ei pelaa heti ensimmäisellä kierroksella vedon alettua, mutta se puolestaan on täysin henkilökohtainen valinta.
Tässä mitään jutun paikkaa ole. Jokainen joka vetoon osallistuu valitsee itse pelaajansa, ja oletettavasti on tietoinen myös otteluohjelmasta. Riskihän se on ottaa pelaaja joukkueesta (tässä tapauksessa olisi ollut Ilves) joka ei pelaa heti ensimmäisellä kierroksella vedon alettua, mutta se puolestaan on täysin henkilökohtainen valinta.
Jep, säännöt on selkeitä tuon osalta. Itse otin myös tietoisen riskin valitsemalla Ilveksen pelaajan ja nyt kävi näin. Jos olisin ollut fiksu, olisin valinnut Konsta Heleniuksen ;)Tässä mitään jutun paikkaa ole. Jokainen joka vetoon osallistuu valitsee itse pelaajansa, ja oletettavasti on tietoinen myös otteluohjelmasta. Riskihän se on ottaa pelaaja joukkueesta (tässä tapauksessa olisi ollut Ilves) joka ei pelaa heti ensimmäisellä kierroksella vedon alettua, mutta se puolestaan on täysin henkilökohtainen valinta.
- voittajalta toivotaan, että hän ilmoittaa yhden viikon kuluttua yv:n lähetyksen jälkeen tähän ketjuun ne nimimerkit, jotka eivät ole maksaneet siihen mennessä vetoaan.
Kiitos tästä listasta. Nimimerkki Pukki vapautuu saamastaan viikon pelikiellosta 17.2.24. Laitan kuudennen vedon ilmoittautumiset käyntiin tulevana sunnuntaina, koska hattutemppuja on tullut viime aikoina paljon.Viikko yksityisviestien lähettämisestä on vierähtänyt, joten tässä katsaus tämänhetkisestä tilanteesta.
Maksuja on tullut hyvin - 38/43 onkin jo hoitanut osuutensa.
@Powerplayer :n kanssa maksupäivä sovittiin 13.2. tiistaiksi. Maksu ei vielä ole kirjautunut tililleni.
@Zohan :n kanssa sovittu maksupäivä on tänään.
@Surtr :n ja @SJK10 :n kanssa sovittu maksupäivä on huomenna.
Lisäksi @Pukki ei vielä ole suorittanut maksua tai sopinut erikseen maksupäivää.
Nopeaan tahtiin tuli maksut tai sopimiset maksupäivistä. Paljon kiitoksia teille kaikille!
Edit. Päivitys maksaneista.
Hoidettu tänään!Viikko yksityisviestien lähettämisestä on vierähtänyt, joten tässä katsaus tämänhetkisestä tilanteesta.
Maksuja on tullut hyvin - 38/43 onkin jo hoitanut osuutensa.
@Powerplayer :n kanssa maksupäivä sovittiin 13.2. tiistaiksi. Maksu ei vielä ole kirjautunut tililleni.
@Zohan :n kanssa sovittu maksupäivä on tänään.
@Surtr :n ja @SJK10 :n kanssa sovittu maksupäivä on huomenna.
Lisäksi @Pukki ei vielä ole suorittanut maksua tai sopinut erikseen maksupäivää.
Nopeaan tahtiin tuli maksut tai sopimiset maksupäivistä. Paljon kiitoksia teille kaikille!
Edit. Päivitys maksaneista.