Oho. Näköjään :D Kerkesin jo manaamaan oman hevoseni, kun ei edes yhtä saa tehtyä.Ensi viikon Keskiviikkona 15.1 vasta aloitellaan tämä. Toki hyvä lämmittely.
Grattis!Sebastian Repo
Grattis!
Mä olin tosiaan lähellä lähteä ostallistumaan tähän Revolla kun mies oli vielä vapaana tutkailtuani hänen viime aikojen maalivirettä.Pitäisiköhän vaihtaa kun tuskin se toista heti tekee perään... No olkoon
Aika puskista tuli tämä hattu kyl. Jätkä quadruplasi koko liigauransa maalimäärän yhdessä pelissä.Kuinka moni sai Sisu Yliniemen kiinni?
Aika puskista tuli tämä hattu kyl. Jätkä quadruplasi koko liigauransa maalimäärän yhdessä pelissä.
Nyt on Kangasniemi vaihtunut Leppäseen, jolle maali niin ikään illan kolmas, mutta ei taida olla kellään kiinni?Eilen Yliniemi, tänään Kangasniemi.
Eikä kellekään ole nämä maaliruiskut kelvanneet..
Leppänenkin vaatimattomat 2+4 tähän iltaan. Ainekset oli ns. olemassa.Nyt on Kangasniemi vaihtunut Leppäseen, jolle maali niin ikään illan kolmas, mutta ei taida olla kellään kiinni?
3+3 iski Leppänen.Leppänenkin vaatimattomat 2+4 tähän iltaan. Ainekset oli ns. olemassa.
Minulla oli viime vedossa Leppänen ja ajattelin että otanko uudestaan, mutta oli vähän tahti hidastunut niin päätin vaihtaa.. Harmittaa vähänNyt on Kangasniemi vaihtunut Leppäseen, jolle maali niin ikään illan kolmas, mutta ei taida olla kellään kiinni?
Täällä vanhentunutta tilastoa, Kangasniemen kolmas maali poistettu ja menny siis Leppäselle. Kova silti.3+3 iski Leppänen.