Omalta osalta taisi tulla kaikkien (minulla on kyllä jossain ylhäällä omat aiempien visojen tulokset, mutta en niitä tähän hetkeen löydä) aikojen pohjanoteeraus, eikä siitä käy syyttäminen edes sitä, että en muistanut kahdella ensimmäisellä vastauskierroksella vastata ollenkaan.
Muutamassa kysymyksessä (Bulgaria, Porvoo ja ruskea) olisin voinut olla vähän rohkeampi, kun oikea vastaus kävi mielessä jo paljon aiemmin ennen kuin vastasin ko. kysymyksiin. Ja toisaalta itsevarmuutta oli sitten liikaa Berliinin muuri-kysymyksessä, olin siinäkin ihan satavarma, että Panaman Kanavalla on mittaa suurin piirtein saman verran kuin Kouvostoliitosta Lappeenrantaan. Yllätti, että Berliinin muuri oli noinkin pitkä.
Liikaa sattui tällä kertaa kysymyksiä omilta heikoilta alueilta (kirjallisuus, elokuvat). Ja sarjakuvahahmosta olin ihan pomminvarma, että se on Pelle Peloton, mutta eihän se ollutkaan, se kyllä tuli selväksi, kun vihjeet menivät kohti loppua. Enpä ole kyllä moisesta Hakki Hamsterista koskaan kuullutkaan.
Kiitokset kuitenkin vielä kertaalleen
@Evertonille, kun jaksaa visailuttaa meitä kanssapalstalaisia.