Kahden pisteen erolla voitit. Onnittelut, päihitit minut, mutta ohitan sut taas seuraavassa vihjekysymys-tietokilpailussa!Kiitos visasta vaikka jäi paska maku vaikka olin jo käyttänyt kaikki vastausvuorot ja @heketsu88 Katos pistetaulukkoa!!
Ellen tee ite omaa Turusta, Lällislää :DKahden pisteen erolla voitit. Onnittelut, päihitit minut, mutta ohitan sut taas seuraavassa vihjekysymys-tietokilpailussa!
Taisi olla korkein sijoitukseni Vihjekysymysvisassa?
Minulla puolestani oli ainakin huonoimmat pisteet ja varmaan huonoin sijoituskin. Useampikin kysymys jäi kaihertamaan, MM-finaalin maaleissa juutuin miettimään liikaa vain voittajajoukkueita ja ajattelin ettei esim. Völler ole osunut tai kukaan pohjoismaalainen. (Brehmen pilkku 1990 oli vahvasti mielessä.)
Thomas Berhold kans pelas käsi kipsissä Mehikon kisoissa.Tässä muuten vielä hyvä havainnollistava kuva tuosta Hector Castrosta. Olen aina pitänyt Beckenbaueria kovana, kun se pelasi käsi kantositeessä, mutta kyllä tämä nyt on vielä sitkeämpi sissi ollut. Ei siis ollut mikään sellainen, että vähän on nyt sirkkeli silpaissut käteen, vaan ihan tosissaan toinen käsi puuttui kyynärpäästä alaspäin ihan kokonaan:
P.S. Selitäs nyt aikuisten oikeasti paukkumaissin kolme RAAKA-AINETTA!!
" Intiaanit paukuttelivat maissinjyviä hiekalla täytetyssä saviruukussa. Valmiista popcorneista tehtiin sitten puuroa ja olutta, sekä käytettiin myös sellaisenaan koristeena. He opettivat sen teon myös uudisasukkaille, jotka söivät sitten popcornia sokerin ja kerman kera aamupalaksi."No olisi se kysymys voinut olla ehkä vähän paremminkin muotoiltu. Mutta kyllä mä taidan mieluummin syödä jatkossakin omalla rasva+jyvät+suola -reseptillä paukuteltuja poppareita kuin sinun rasvattomia ja suolattomia terveysnaksuja, jotka on luultavasti vielä ihan palaneitakin.
Annan katos @WarWasille hyvän olon tunteen nyt ja isken seuraavassa Vihjekysymys-tietokilpailussa törkeästi ohi.Kyllä oli, eka top-20 sijoituksesi samalla. Seuraavan visaan kun laitetaan pari kysymystä Scooterista ja toinen mokoma Porista, niin eiköhän sinutkin vielä top-kymppiin saada!
Myös ainakin SteelGate, Kauko Viisas ja redpecka metsästivät parhaat sijoituksensa.
ps. Itä-Länsi-ottelussa @WarWas on nyt seitsemän pinnaa @heketsu88 :n edellä kaikkien aikojen yhteenlasketuissa pisteissä.
Kvaak, Kvaak!!Annan katos @WarWasille hyvän olon tunteen nyt ja isken seuraavassa Vihjekysymys-tietokilpailussa törkeästi ohi.
Kiitos paljon visasta! Vähän hämmentynyt olo, kun joskus oikeastaan kaikki menee putkeen.Ja tällä kertaa se joku oli E. Voitto irtosi hänelle nyt toista kertaa. Pisteet 103. Masturbointi ei ollut tuttu juttu, eli siitä vain 2+1 pinnaa, mutta popcorn, eka Clinton ja kalakukko löytyivät jo kahdeksan pisteen kohdilla. Ja kaikista muista tasaisesti 9-11 pistettä.
Perhana, TOP10 olisi ollut hallussa, jos olisin muistanut vastata viimeiseen puuttuvaan kysymykseeni, eli 3. kysymykseen.10. sija, olen jopa vähän yllättynyt. Meni paremmin kuin odotin, harmittaa edelleen että jotenkin sen ekan Clintonin "Lipevä Vili" vihjeen luin kokoajan "Lipevä Villi". Olisin voinut sen avulla sen arvata jo aikaisemmin ja saada muutaman pisteen lisää. Mutta kivaa taas oli, isot kiitokset jälleen kerran @Everton kisan järjestämisestä!
Perhana, TOP10 olisi ollut hallussa, jos olisin muistanut vastata viimeiseen puuttuvaan kysymykseeni, eli 3. kysymykseen.
No niin, torille! Ei muuta kuin uutta kisaa tulille.Itse asiassa sijoituksesi on kymmenes. Unohdin tuohon taulukkoon merkata samat jaetut sijat tasapisteisiin päätyneille ja ne on nyt siinä vaan aakkosjärjestyksessä.
E oli tosi hankala. MM-maalintekijät eivät myöskään tosiaan meinanneet aueta. Jalkapallo tuli jostain syystä aika nopeasti mieleen, mutta pohdin liian pitkään ensin MM-kultaa voittaneita. Onneksi olin sen verta hereillä, että kaksi pohjoismaalaista ei ole voittanut kultaa. Ja järkeilin myös maailmanmestareita olevan enemmän kuin alle sata. Sitten aika lopussa tuli tuo loksahdus, että maalintekijöitähän nuo voisivat olla.Kärkipään yllätysnimi oli MacRef, joka on aiemmin ollut korkeimmillaan sijalla 14. Näytti pitkään siltä, että saattaisi kisata koko kisankin voitosta (kärkipinnat 8+6 kolmesta kysymyksestä) , mutta jäi lopulta neljänneksi. Vääriä vastauksia oli vain kolme ja löysi oikean vastauksen kaikkiin kysymyksiin, mutta E (0+1) ja MM-finaalimaalarit (2+1) olivat sellaisia, mistä tuli vähemmän pinnoja kuin monelle muulle. Komeat 81 pinnaa kuitenkin!
Itse asiassa tämä vihje ei hämännyt vaan se toisessa kysymyksessä ollut kuuden pisteen vihje. Siitä 42:sta tuli nimittäin niin vahvat fibat Bill Clintonista, joten aloin epäilemään, että jos kerran Clinton on vastaus kysymykseen 3, niin voiko se sitten olla vastaus myös tähän. Taisi vielä muutama vihje mennä, ennen kuin uskalsin päätellä, että sama mies on oikea vastaus kahteen kysymykseen.6 p. Sukunimi vaihtunut.
Syntymänimi on William Jefferson Blythe III isänsä William Jefferson Blythe II:n mukaan. Bill otti 15-vuotiaana virallisesti käyttöönsä uuden sukunimen leskiäitinsä mentyä naimisiin Roger Clintonin kanssa.
Tämä vihje hämäsi ainakin MacReffia, joka jätti lukitsematta. Niinpä Cujo#31 oli ainoa, joka sai 8+6. Uusia tietäjiä: E ja Myrsky74 (olivat myös ensimmäiset, jotka hoksasivat että Clinton on oikea vastaus kahteen kysymykseen) sekä myöskin FASlapsi. Myöskin yksi läheltä-liippasi -osaston väärä vastaus (George W. Bush).
No mitä tai mikä Esa Tikkasella lensi? Kiinnostaa mikä tuli mieleen.Kiitos tietokilpailusta @Everton. Olisihan tuo kalakukko jo tietää tuosta "Esalla lensi"-vihjeestä, mutta aivot alkoivat ajattelemaan Esa Tikkaseen liittyvää asiaa. Pohjois-Koreakin olisi pitänyt jostain kaivaa.
Mä.... oikeasti huuli!! Tiädäks, huulenheitto.No mitä tai mikä Esa Tikkasella lensi? Kiinnostaa mikä tuli mieleen.
No sitä yritin miettiä:D.No mitä tai mikä Esa Tikkasella lensi? Kiinnostaa mikä tuli mieleen.
Tiki-talk.Mä.... oikeasti huuli!! Tiädäks, huulenheitto.