Vihaan moderaattoreita-ketju

  • 2 418
  • 10

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Tässä ketjussa vihataan moderaattoreita, ja puretaan kaikki vuosien varrella patoutuneet pahat tunteet asioista, joissa moderaattorit ovat sinua sortaneet!

Vihaan moderaattoreita, koska:

-Kun vaihdoin nimimerkkiä olisi nickin pitäny alkaa isolla C:llä, mutta en uskaltanut vaivata enää moderaattorien suurta auktoriteettia tämän asian tiimoilta. Olisitte laittaneet oikein, tässähän tulee alemmuuskopleksit ja kaikki!

-veinikretski sai aikoinaan pelikieltoa, Jatkoajan viihdyttävimpiä kirjoittajia, ei sellaista olisi saanut tehdä.

-Scarface sai vasta hiljattain pelikieltoa, vaikka aihetta olisi ollut jo paljon aikaisemminkin(Torino 2006-alue).

-JOS saan tästä aiheesta pelikieltoa.

-JOS tämä ketju menee lukkoon.

Pura patoutunut vihasi!
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Joissain seuraketjuissa ko. toimijat toimivat nickeillään perin pöyhkeästi ja kuin maailman omistaen. Se on toki enemmän huvittavaa toimintaa vanhoilta äijiltä kuin että se vituttaisi.
 

IceMaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trashers, Flyers
Minulle henk.kohtaisesti moderaattorit eivät ole tehneet mitään pahaa, ihan mukavia setiä ovat olleet minua kohtaan.
Mutta sen sijaan, monet ovat saaneet pelikieltoa yms. suhteellisen helpolla. Kait heilläkin on perusteensa ollut.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä ainakin arvostan moderaattoreita ja olen vakaasti sitä mieltä, että he tekevät työnsä hyvin, ellei loistavasti, näissä annetuissa puitteissa. Ei tämä kuulkaas ole helppoa heillekään!
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
-Scarface sai vasta hiljattain pelikieltoa, vaikka aihetta olisi ollut jo paljon aikaisemminkin(Torino 2006-alue).

Tämäkin vitutti itseäni aika pitkään, mutta en sentään vihaa moderaattoreita. Olisi hauska nähdä minkälainen jatkis olisi jos täällä ei olisi moderaattoreita...

- tinke.80
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tinke-80 kirjoitti:
Olisi hauska nähdä minkälainen jatkis olisi jos täällä ei olisi moderaattoreita...

Tiedäksää sellasen Suomi24-keskustelupalstan.Sielläkin on olemassa seriffit ,mutta eivät ne mihinkään puutu ja sen kyllä huomaa.
Keskustelun taso on mikä on.
Itsellänikään ole mitään kaunaa moderaattoreita kohtaan.Kerran saanut pelikieltoa ja sekin tuli ihan aiheesta.Toki vitutti ,mutta elämä on.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Netti on pullollaan keskustelupalstoja, joissa ei kunnon moderointia ole ollenkaan. Niita on hyva kayda aina valilla katsomassa ja tulla sitten takas tanne, jossa homma toimii loistavasti.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
1Timer kirjoitti:
Netti on pullollaan keskustelupalstoja, joissa ei kunnon moderointia ole ollenkaan. Niita on hyva kayda aina valilla katsomassa ja tulla sitten takas tanne, jossa homma toimii loistavasti.
Jep, se on vähän niinkuin valittaisi, miten täällä Suomessa on meininki tätä mitä on ja kaikki on paskaa ja hirveetä byrokratiaa ja valvomista. Sitten kun käy jossain toisessa valtiossa, jossa lakeja ei tunneta tai ainakaan noudateta missään muodossa ja kaikki irtain revitään irti ja otetaan mukaan ja muutenkaan kehenkään ei voi luottaa lainkaan, niin jo alkaa tuntua Suomi toimivalta paikalta.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Mainitsisin ketjun avaajalle, että sattui pieni virhe. Nimittäin nimimerkkini alusta on jäänyt kovalla työllä ansaitsemani Sv, titteli pois kokonaan ! No eipä siinä mitään, kestän sen kuin mies. Mitä tulee moderointiin jatkoajassa, näen sen tiettynä tärkeänä osana palstan toimintaa, palstan on kuitenkin kehittänyt vapaaehtoisvoimin ryhmä joka tietenkin välillä puolustaa tarvittaessa toisiaan ehkä epäoikeudenmukaisestikin, tämä onkin asia joka on varmasti vaikea pala hoitaa kunnialla.

Kun seuraamme esimerkiksi nyt lähiaikoina pelikieltoja on siellä eräs nimimerkki joka on ollut palstaa kehitettäessä tärkeässä roolissa, tavallisena kirjoittajana hän olisi lentänyt jo ajat sitten helvettiin. Ihminen on vain sellainen epeli että tarvitaessa puolustaa kavereitaan :) Vihaanko minä moderointia jatkoajassa ? Sanoisin että en, monet mukavat naurut ja hyvät mielet olen enemminkin saanut useasti, alussa sitä tietenkin otti asiat liian vakavasti.

Ketju on muuten loistava, missä muualla voi perseen-nuolenta piirit toteuttaa haaveitaan, kuin tälläisessä ketjussa. Hekin tarvitsevat kanavan itselleen, niinpä sanonkin tässä lopussa, että Jatkoajan moderointi tiimi on upea, ja varmasti komeita kissanomistajia suurelta osin, saisinko jo näillä kehuvilla kommenteillani hieman anteeksi :)

veini
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Penaltya on tullut jo pariin otteeseen. En voi sanoa, ovatko tulleet syystä vai syyttä, koska moderaattorit eivät ole jaksaneet kauheasti kyselystä huolimatta perustella. Linkki ketjuun, jossa olin avautunut riitti heidän mielestään. No, ehkä vaan olen niin yksinkertainen etten oikein ymmärtänyt. Perustelut olisivat vain kohdallaan, koska nyt joudun arvuuttelemaan, miksi tuli sanktiota. Etenkin, kun joidenkin kirjoittajien kohdalla pinna venyy. Lienevätkö modejen kavereita...

Vihaan jotakuta heistä vain siinä tapauksessa, että yksi heistä sattuisi olemaan exäni. Propsit annan siitä, että eräs Patafanaatikko pantiin hetkeksi rauhoittumaan. Henkilökohtaisuuksiin meneminen ja jatkuva muille vittuilu alkoi jo olla vähän rasittavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös