Vierasreissut

  • 1 576
  • 5

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Kysyisin, että mikä olisi teidän mielestänne sopiva hinta reissulle, jos siitä vaikka ottaisi lipun hinnan pois? Olisitko valmis menemään seisomakatsomoon, jos hinta olisi halvempi. Vai onko tärkeintä saada hyvät paikat? Lähtisikö viikolla matkalle, vaikka seuraavapäivä olisi työpäivä? Kiinnostaisiko, että ennen peliä mentäisiin ”valloittamaan”, joku paikallinen kapakka ja luomaan siellä tunnelmaan ennen ottelua? Entä olisiko hyvä, jos bussissa olisi mahdollista ostaa jotain tai mistä muista palveluista olisit kiinnostunut?
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaakko varmaan minun mielipiteen näistä tietääkin, mutta koitetaan silti vastata.

Minulle on aivan sama minne katsomoon vierasreissulla mennään. Kunhan on kohtuuhintainen ja sieltä näkee kentälle. Seisoakin jaksaa yhden pelin ajan ja tekee pitkän automatkan päälle ihan hyvääkin.

Bussissa olisi hyvä olla myytävänä ainakin juotavaa sekä ehkä pientä naposteltavaa. Tosin ei nekään välttämättömiä ole, mutta ehdoton plussa kuitenkin.

Koko homman ydin on se, että matkan hinta pysyy kohtuuden rajoissa. Näillä reissuilla on yleensä paljon opiskelijoita ja työttömiä, joilla ei tunnetusti ole varaa matkoista paljon maksaa. Tuohon kapakoiden valloittamiseen sen verran, että ihan hyvä homma muuten, mutta sen takia pitää lähtöaikaa aikaistaa. Se taas ei sovi kaikille.

Itse aion vierasreissuja ensi kaudella jonkin verran pakollisista syistä johtuen vähentää ja niistäkin suurimman osan teen muuten kuin itse ajaen. Eli bussimatkoja lienee tiedossa.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Viestin lähetti champselyse
. Tuohon kapakoiden valloittamiseen sen verran, että ihan hyvä homma muuten, mutta sen takia pitää lähtöaikaa aikaistaa. Se taas ei sovi kaikille.

Viikonloppuisin tuo tuskinpa on monelle kovin suuri este, ehkä muutaman se voi syödä, mutta voi se pari uutta tuodakin. Ainakin Oulussa meillä oli baarissa hyvin rattoisaa.
 

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Viestin lähetti champselyse
Bussissa olisi hyvä olla myytävänä ainakin juotavaa sekä ehkä pientä naposteltavaa. Tosin ei nekään välttämättömiä ole, mutta ehdoton plussa kuitenkin.

Koko homman ydin on se, että matkan hinta pysyy kohtuuden rajoissa. Näillä reissuilla on yleensä paljon opiskelijoita ja työttömiä, joilla ei tunnetusti ole varaa matkoista paljon maksaa. Tuohon kapakoiden valloittamiseen sen verran, että ihan hyvä homma muuten, mutta sen takia pitää lähtöaikaa aikaistaa. Se taas ei sovi kaikille.

Itse aion vierasreissuja ensi kaudella jonkin verran pakollisista syistä johtuen vähentää ja niistäkin suurimman osan teen muuten kuin itse ajaen. Eli bussimatkoja lienee tiedossa.

Itse olen samoilla linjoilla. Mahdollisimman halvat liput vaikka joutuisikin seisomaan. Ainakin Oulun peleissä kun ajomatkaakin kertyy.

Minusta vaikka hintaa muutaman euron nostettaisiin jos saisi matkan järjestäjät ostettua matkoille vaikka sämpylöitä ja juomaa kumpaankin suuntaan. Vaikka 5 € nousisi hinta niin se ei ole paha kunhan saisi jotain naposteltavaa matkoille.

Itsekkin olen opiskelija joten matkan hinta on pysyttävä kohtuullisena. Ja jos niitä baari reissuja tulee ennen matsin alkua niin ne matsit olisi hyvä buukata sitten viikonlopun matseihin, koska ainakaan minulle ei sopisi jos lähtöä viikolla sen takia aikaistettaisiin.

Myös minä ajattelin ensimmäistä kertaa vierasmatseja käydä katsomassa.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Ne baariin menemiset olisivatkin täysin viikonloppu tekemistä.

Jos sinne jotain myyntiä saisi, niin sillä olisi lähinnä tarkoitus laskea matkan hintoja, enemmän kuin niitä nostaa millään pakkomyynillä.

Muutenkin, jos väellä olisi hyviä ideoita, mitenkä saisi matkoja halvemmaksi, niin kuunnellaan mielelllään.
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Viestin lähetti stouni

Myös minä ajattelin ensimmäistä kertaa vierasmatseja käydä katsomassa.

Oikein!
Kyllä ne lauantaiset vierasmatsit ovat todellakin sen arvoisia.

Tämä "kapakan valloitus" kuullostaa hyvältä. Lähtö aikaistettaisiin esim. 1-2 tunnilla ja hallille päästyämme käveltäisiin lähimpään kuppilaan.
Sama formaattihan toimi hiton hyvin Oulussa jossa baariaikaa (lue:laatuaikaa) tuli aikataulujen takia todella paljon.
Sen reissun kuvia katsellessa näyttäisi siltä että porukka pitäisi todellakin hauskaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös