Ilmoitukset

Nimimerkki FASlapsi on saanut kahden viikon pelikiellon Jesse Puljujärven ketjuun ilmestyneen offtopicin, provosoinnin ja flametuksen vuoksi. Aiempi rikehistoria vaikutti pelikiellon pituuteen korottavasti.

Nmimerkki Rambokala syyllistyi samassa ketjussa jatkuvaan aggressiiviseen käytökseen ja hänet on passitettu viikoksi rauhoittumaan.

Nimimerkki Wizzö on ansainnut lauantaiaamuyön sisällöttömästä spämmistään kahden viikon kirjoitustauon.

Sulje ilmoitus

Nimimerkki Salama15 pääsee viikon päästä kokeilemaan uudelleen, jos Trumpin ketjuun eksyisi pelkän nimittelyn ja sisällöttömän huutelun sijasta välillä vaikka jotain asiaakin.

Sulje ilmoitus

Nimimerkki Nynoamous jatkoi offtopicia ja turhaa vääntöä ketjunootin jälkeenkin, joten hän saa harjoitella viikon ajan luetun ymmärtämistä.

Sulje ilmoitus

Vieraskannattajien olosuhteet – suo, kuokka ja tolppa

Viestiketju osiossa 'Liiga' , aloittajana Tompsoni, 02.07.2019 klo 23.20.

1. Porilaine miäs Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Porin Ässät
    Lainaus:
    Hyvä se oli että kotkille rakennettiin kanala, ettei taas keväällä muninta-aika yllättänyt, niinkuin Porissa :).
    Mulle tuo aitaus tuli hieman yllättäen, sillä olen kuullut Mikkelin jäähallin vieraspaikosta pelkkää hyvää, vaikkakin jo edesmennyt viritys onkin.

2. Tuusa Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jukurit
    Lainaus:
    Tuohan oli vain sen yhden kevään juttu Jukurit-Sport pelin jälkeisten nujakointien jälkimainingeissa. Ollutta ja mennyttä, ja siihen on turha palata enää millään muotoa. Mikkelissä on vierasfaneilla varmasti yksi liigan parhaista katsomoista.

Miju ja Porilaine miäs tykkäävät tästä.
  3. Tompsoni Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lukáš Dostál
    Noihin verrattuna Vaasan järjestely on suorastaan loistava. Mutta jos joku lähtee toteuttamaan Timrån tasoista WWE-häkkiä, niin se halli menee saman tien boikottiin ainakin omalla kohdalla. Mikkelin vanha light-versiokin on vähän siinä ja siinä, mutta olen sitä mieltä, että kaiteet ja pari asiansa osaavaa järkkäriä riittävät nykyisellään enemmän kuin hyvin.

Porilaine miäs tykkää tästä.