Videot

  • 434 690
  • 1 049

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Tälläinen otsake on jo niin NHL kuin SM-Liiga osiossakin, joten ei tee pahitteeksi avata vastaavaa myös tänne, ainakin henk.koht. kaikkein mielenkiintoisimalle palstalle.

Kaikki tietänevätkin idean, minä voin aloittaa.

Nauttikaa. Suomi, Antero ja ykkösketju rules.

http://s30.yousendit.com/d.aspx?id=2GR862HG7Q87Q0UUNSKQQ20TN8
 

Johnny Cool

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Tappara, Suomi.
Mistä helvetistä noita vanhoja videoita mm-kisoista voi nähdä? Erit. kaikki 90-luvun arvokisamaalit haluais tsekata.
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Viestin lähetti Johnny Cool
Mistä helvetistä noita vanhoja videoita mm-kisoista voi nähdä? Erit. kaikki 90-luvun arvokisamaalit haluais tsekata.

Samaa mieltä ollaan. Nannaa olisi myös varmasti nähdä entisen punakoneen klap-klap-klap ja maali -videoita.
Saa laittaa linkkiä.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Viestin lähetti Saku #11
Legendary. Sääliksi käy kaveria:

Nobuhiro Sugawara

Kysyy rohkeutta ihan pokalla pistää lätty noin komeasti maaliin, ja tuulettaa vielä päälle! =)
Eihän sitä maalintekijä voi mitään reflekseilleen...
 

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Viestin lähetti ozo
Itävallan ottelut livenä netissä tarjoaa TW1-Liveprogramm.

Tänään Valko-Venäjä - Itävalta klo 20:15.

04.05 20:15 Itävalta - Slovakia

Ozo, tiedätkö tuleeko Slovakia-Venäjä -ottelu TW1-kanavan nettisivuilta suorana? Harmi kun Suomi-Ruotsi pelataan 4.5. samaan aikaan jolloin olisi Itävalta-Slovakia.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Viestin lähetti vetoo
Ozo, tiedätkö tuleeko Slovakia-Venäjä -ottelu TW1-kanavan nettisivuilta suorana? Harmi kun Suomi-Ruotsi pelataan 4.5. samaan aikaan jolloin olisi Itävalta-Slovakia.

Ööh, ei mitään tietoa. Mä en oo vielä kertaakaan katsonut näitä nettilähetyksiä. Joku deutschia osaava voisi valaista tai päättele itse.
 

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Viestin lähetti ozo
Ööh, ei mitään tietoa. Mä en oo vielä kertaakaan katsonut näitä nettilähetyksiä. Joku deutschia osaava voisi valaista tai päättele itse.

Jaa-a.. kyllähän tossa ohjelmistossa on Slovakia-Venäjä, mutta tuleeko se tv:n puolelta vai myös netissä niin siitä en saa mitään käsitystä. Eiköhän asia ratkea, että kokeillaan ottelun alettua näkyykö netissä livenä. Nerokasta!
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
mistähän...

Kaikki kiva löytyy jostain ja joku tietää missä ne on. Siis jos joku linkin löytäis siihen missä Jokisen syötöstä Hagmanin Nikke tekee voittomaalin nuorten MM-finaalissa, olisko ollu 1998
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin ja oliskos netissä missään mm-kisavideoita 80-luvulta kun kiekkoa maalin latovat mm Krutov-Larionov-Makarov? Onhan näillä sivuilla linkki nuorten mm-kisojen joukkotappeluunkin 1987, joten kai sitä löytäisi vaikka mitä jos osaisi hakea.
 

Bluesfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Detroit Red Wings, HJK, FC Honka, Arsenal
Viestin lähetti vetoo
Jaa-a.. kyllähän tossa ohjelmistossa on Slovakia-Venäjä, mutta tuleeko se tv:n puolelta vai myös netissä niin siitä en saa mitään käsitystä. Eiköhän asia ratkea, että kokeillaan ottelun alettua näkyykö netissä livenä. Nerokasta!


Miten ton saa päälle ton livejutun?
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös