Videoita

  • 584 203
  • 1 385

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Valabik kirjoitti:
Ai ei osu päähän. Katoppa uudestaan sehän ensimmäinen kosketus on juuri päähän. Ei pelaaja retkahda tuolla lailla veltoksi jos ei isku tule päähän. Jumalauta kovaa pitää pelata ja vastapallot on hieno juttu ja lajin suola mutta niissä jos missään ei pitäisi taklata päähän. Ei koskaan, vaarallista hommaa. Perkele puhtaus on kaukana. Olkapäätä olkapäätä vasten tai rintaan, mutta ei päähän. Pahasti vielä tippuu Johansson pääedellä jäähänkin...

Vai vielä hieno pommi. Sairasta sanon minä. pelaajaa pitää kunnioittaa ja jos on vähänkin saumaa että joku on loukkaantunut vakavammin ei pommi ole enää hieno!
Ja mikäs taklauksien vihaaja täällä taas on? Osui päähän, mutta kädet olivat taklaajalla alhaalla. Näitkö tämän päiväisen Kudrocin taklauksen? Oli puhdas taklaus ja osui päähän, kokoero oli vaan valtava.
 

M10

Jäsen
Valabik kirjoitti:
Vai vielä hieno pommi. Sairasta sanon minä. pelaajaa pitää kunnioittaa ja jos on vähänkin saumaa että joku on loukkaantunut vakavammin ei pommi ole enää hieno!

Jos toi on sairasta sinun mielestä, niin lopeta jääkiekon seuraaminen. Taklaaja toimii tilanteessa täysin oikein ja pitää kädet alhaalla. Kyseessä oli ns. "tilaisuus tekee varkaan", jossa toiselle pelaajalle tuli erinomainen mahdollisuus ajaa toinen avojäällä pystyyn. Kunnioitettavaa oli, ettei taklaaja alkanut teloittamaan taklattavaa esimerkiksi kyynerpäällä. Pitää muistaa, että noita tilanteita nyt vain sattuu tapahtumaan pelissä nimeltä jääkiekko. Mistään pelaajan kunnioituksen laiminlyönnistä ei todellakaan ollut kyse. Sääli että kaveri loukkaantui, mutta puhdas pommi oli kyseessä.
 

Armoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Valabik kirjoitti:
Ai ei osu päähän. Katoppa uudestaan sehän ensimmäinen kosketus on juuri päähän. Ei pelaaja retkahda tuolla lailla veltoksi jos ei isku tule päähän. Jumalauta kovaa pitää pelata ja vastapallot on hieno juttu ja lajin suola mutta niissä jos missään ei pitäisi taklata päähän. Ei koskaan, vaarallista hommaa. Perkele puhtaus on kaukana. Olkapäätä olkapäätä vasten tai rintaan, mutta ei päähän. Pahasti vielä tippuu Johansson pääedellä jäähänkin...

Vai vielä hieno pommi. Sairasta sanon minä. pelaajaa pitää kunnioittaa ja jos on vähänkin saumaa että joku on loukkaantunut vakavammin ei pommi ole enää hieno!
Katsoin uudestaan ja kyllähän se päähän osui. Kelailin videota aluksi vain siitä viimeisestä kuvakulmasta ja se hämäsi minut. Mutta tuo toinen kuvakulma todistaa, että se osuu päähän. Se on niin pienestä kiinni, kun vauhti on noin kova, että osuuko taklaus päähän vai vartaloon. Ja kun kädet alhaalla, niin en pitäisi mitenkään törkeänä kohtauksena
 

macce

Jäsen
Suosikkijoukkue
kaikki ne 'nimettömät' pikkuseurat..
Olihan se tosiaan pahannäköinen niitti, mutta noita sattuu aina silloin tällöin. Kuten aiemmin mainittiin, 'tilaisuus tekee varkaan'. En kuitenkaan sanoisi, että taklauksessa mitään väärää oli, varsinkin kun kädet pysyi alhaalla.

Itse saanut joskus vastaavanlaisen niitin avojäällä ja otin omaan piikkiin kun en pitänyt päätä ylhäällä..
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä. Tuokin taklaus tuli tavallaan olkapään "läpi" päähän. Minusta taklauksessa ei ollut mitään väärää. Muutenkaan en oikein tykkää tuosta "päähän kohdistunut taklaus" -säännöstä. Mielestäni säännön ja sanamuodon pitäisi olla "päähän kohdistettu taklaus".

Pahan näköinen tilanne, mutta sellaista sattuu...
 

Valabik

Jäsen
Lauri kirjoitti:
Ja mikäs taklauksien vihaaja täällä taas on? Osui päähän, mutta kädet olivat taklaajalla alhaalla. Näitkö tämän päiväisen Kudrocin taklauksen? Oli puhdas taklaus ja osui päähän, kokoero oli vaan valtava.
En ole taklauksien vihaaja, pikemminikin päin vastoin, ja taisin tuossa edellisessä viestissä puhua vastapallojen puolestakin, vai kuinka? Musta vaan tuntuu oudolta kun pelaaja taklataan tajuttomaksi että joku pitää sitä hienona juttuna. Ei niiden käsien aina tarvitse nousta että se taklaus kohdistuisi päähän. Olkapäällä saa vastapallossa ihan yhtälailla tuhoa aikaan kuin käsillä jos se päähän tulee.

Ei, en nähnyt Kudrocin taklausta, mutta tässä se kokoero vain sattuu olemaan toisin päin.

Oli miten oli, mun mielestä taklaus oli ruma ja...

Morrow10 kirjoitti:
Jos toi on sairasta sinun mielestä, niin lopeta jääkiekon seuraaminen
...vaikka tarkoitin sairaalla tuossa yhteydessä sitä kuinka hienona joku taklausta piti, en aio lopettaa jääkiekon seuraamista, en aio lopettaa kovasta pelistä pitämistä, mutta voin myöntää ehkä hieman liioitellun reaktioni ja sanoa että kyseessä on todennäköisesti valitettava vahinko joita, kuten sanoit sattuu jääkiekossa.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Sasha Lakovic

Löytyskö keltään Sasha Lakovicin videopätkiä?? Mies on kai free agent nykyään..? Kuulin että harrastaa kick-boxingia tms. nykyään...
 

Natural

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Simon Gagne, Keith Primeau, JVR
Pierre-Marc Bouchard

Ihastuin Pierren taitoihin jatkoajan artikkelin jälkeen. Kävin katsomassa hänen maalinsa NHL:än kotisivuilta.

http://www.nhl.com/players/8470153.html

Recent Video ja Coloradoa vastaan 28.2 tehty maali. Aivan loistava. Tässä on pelimies minun makuun. Taitoa ja tahtoa löytyy, ja kaiken lisäksi loistava laukaus!

Pierre-Marc Bouchard. Gagnen rinnalla toinen suosikeistani.
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Shejbal kirjoitti:
Kyllä. Tuokin taklaus tuli tavallaan olkapään "läpi" päähän. Minusta taklauksessa ei ollut mitään väärää. Muutenkaan en oikein tykkää tuosta "päähän kohdistunut taklaus" -säännöstä. Mielestäni säännön ja sanamuodon pitäisi olla "päähän kohdistettu taklaus".

Pahan näköinen tilanne, mutta sellaista sattuu...

Ei todellakaan ollut mitään väärää tuossa taklauksessa. Kuvottaa tämä jääkiekkoilun tila 2000-luvulla, kun noinkin komeaa taklausta kehtaa joku täällä haukkua rumaksi.
 

atne

Jäsen
Detroit vs Nashville SO

http://www.megaupload.com/fi/?d=PZBH0O5E

Eli eilis-iltaisen pelin rankkarit, peli tallennettu canal+ ottelusta, mutta jos kiinnostaa ni olkaa hyvä. Taustalla soi musiikkia koska selostus kusi jotenkii ni päätin laittaa soimaa musaa. (Sorry vaan ku ei oo alkuperäis selostusta).
Laukojia videossa Kariya,Timonen,Erat,DATSYUK,ZETTERBERG,YZERMAN yms..
Hienoja maaleja videossa on monia.

Ei ole minun tekemä video, ladattu netistä, eli ei kritiikkiä mulle videosta ;)
Mutta nauttikaa..
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
gscorer kirjoitti:

Amazing!! Datsyuk on esittänyt nyt viimeisissä matseissa rajatonta mailatekniikkaansa ja vartalonhallintaa. Chicagoa vastaan upotti myös tyylikkäästi läpiajon, Vancouveria vastaan melkeinpä samanlainen.
Tämä maali oli sit kaiken huippu. Lähemmäksi 100x olen katsonut ja aina vaan jaksaa innostua katsomaan uusiksi. Go Datsyuk Go!!!
 
Suosikkijoukkue
Jokerit & Taitokiekko
_tane kirjoitti:
http://www.megaupload.com/fi/?d=PZBH0O5E

Eli eilis-iltaisen pelin rankkarit, peli tallennettu canal+ ottelusta, mutta jos kiinnostaa ni olkaa hyvä. Taustalla soi musiikkia koska selostus kusi jotenkii ni päätin laittaa soimaa musaa. (Sorry vaan ku ei oo alkuperäis selostusta).
Laukojia videossa Kariya,Timonen,Erat,DATSYUK,ZETTERBERG,YZERMAN yms..
Hienoja maaleja videossa on monia.

Ei ole minun tekemä video, ladattu netistä, eli ei kritiikkiä mulle videosta ;)
Mutta nauttikaa..


Et viitsisi uppia Rapidshareen ko. pätkää? Tuo Megaupload on niin helvetin hidas ja takkuileva :/

Tänks.
 

Spanky#24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Mahtiankat, Minnesota Wild, Sport
sampio kirjoitti:
Dallasin kotisivuilta pitäisi löytyä. Siellä on muuten myös Dallasin organisaation kunnianosoitus Suomen mitalisteille videon muodossa.

Edit: Hitaita moukkia.

Tuo kunnianosoitus kiinnostaisi kovasti, vaikka olympialaisista onki jo tovi. Kovaa oon yrittäny ettiä, mutten oo löytäny. Joten jos vain viittit niin kerro toki missä sieltä se löytys
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Ryan Malonen maali

Ryan Malonen loistava maali, ensin hän poimii oman maalivahtinsa torjuman kiekon lapaansa omassa päässään ja kirmaa hyökkäykseen ohittaen Islander pakin näyttävästi ja on yhtäkkiä aivan yksin läpi.... mutta miehen tasapaino pettää ja hän kaatuu, mutta onnistuu kuitenkin kuin ihmeenkaupalla törkkäämään kiekon maalivahti Rick DiPietron längistä sisään.... Yksi kauden hienoimmista maaleista ilman muuta: http://rapidshare.de/files/16410235/Malone_goal.wmv.html
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Spanky#24 kirjoitti:
Tuo kunnianosoitus kiinnostaisi kovasti, vaikka olympialaisista onki jo tovi. Kovaa oon yrittäny ettiä, mutten oo löytäny. Joten jos vain viittit niin kerro toki missä sieltä se löytys
Kävin etsimässä sitä Dallasin sivuilta, mutta en löytänyt itsekään enää. Se oli heti etusivulla jonkin aikaa, mutta ovat näköjään heivanneet sen kokonaan tai sitten kätkeneet todella hyvin.
 

gscorer

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-kiekko
Löytyiskö tuosta Selänteen ensimmäisestä maalista mistään erillistä videota?
 

gscorer

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-kiekko
zinedine kirjoitti:
Ainakin tuolta www.nhl.com'sta löytyy noita maaleja, osiosta Highlights
Joo, oon kyllä katsonut. Oli sen verran nätti, että haluaisin tallentaa koneelle.
 

CorporalSyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjois-New Yorkin joukkueet
gscorer kirjoitti:
Joo, oon kyllä katsonut. Oli sen verran nätti, että haluaisin tallentaa koneelle.

Noita voi yrittää nauhoittaa itselle sopivalla ohjelmalla. Aikanaan ainakin sellainen kuin asfrecorder toimi tuossa hommassa. Googlella tai Afterdawnista pitäis löytyä sopiva ohjelma.
 

Spanky#24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Mahtiankat, Minnesota Wild, Sport
gscorer kirjoitti:
Joo, oon kyllä katsonut. Oli sen verran nätti, että haluaisin tallentaa koneelle.

Mahtiankkojen kotisivuillehan tulee koosteet kotipeleistä Ducks TV muodossa ja sieltä ne voi myös tallentaa omalle koneelle. En nyt muista oliko tuo viime öinen koti vai vieras, mutta kumminki. Ite oon tallentanu sieltä Teemun tuhannennen pisteen pelin.
 

Spanky#24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Mahtiankat, Minnesota Wild, Sport
Largostos kirjoitti:
Sattuisko jollain olemaan Teemu Selänteen klippejä miltä tahansa vuodelta, paitsi tulokaskaudelta. Tulokaskauden videot alkaa olemaan jo aika läpikäytyjä. Esimerkiksi San Josen kaudet on multa mennyt aika ohi ja niitä ois kiva nähdä.
Mitä tahansa löytyykin, olisin kiitollinen jos pistäisit eteenpäin!

Tuolta yahoon videohaun avituksella löytyi aika montaki Teemun maalia Anaheimin paidas ja pari San Joseenkin.
http://video.search.yahoo.com/search/video?ei=UTF-8&fr=sfp&p=teemu+selanne

http://espn.go.com/nhl/2000/20000409/recap/losana.html tämän sivun oikeassa laidassa Pool Kariian kuvan alla myös "harvinaislaatuinen" Marko Tuomaisen osuma.

Ja tässä http://www.espn.go.com/nhl/best/110701.html top 10 tuuletuksia, jossa myös Teemu esiintyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös