Videoita

  • 584 167
  • 1 385

Migelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Spurs, JJK
Cramer kirjoitti:
Jostain syystä kuva häviää aina, mikäli säädän sitä pop-upin omaa volume säädintä. Tällöin ikkuna pitää avata aina uudestaan. Tämä sama tapahtuu NHL:n virallisilla sivuilla sekä Chicagon omissa videokoosteissa. Ainiin... selaimena minulla on Mozilla Firefox 1.0.6, mikäli sillä on jotain vaikutusta asiaan.

Ootko kokeillu Internet Explorerilla? Sillä toimii ainakin minulla ihan moitteetta, vaikka Operalla se ei tykkää wörkkiä...
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitos paljon neuvoista. Sain videon näkymään kun kirjauduin Windowsiin toisella käyttäjällä. Ilmeisesti olen sekoittanut oman käyttikseni asetuksia jotenkin. Sillä ei näkynyt video hyvistä neuvoista huolimatta. No pääasia että pääsee katsoo ne videot edes jollakin lailla.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
mazapp kirjoitti:
Hieno pätkä. Eikös tää Willis - taklaus ollu se mistä puhuttiin aika paljon. Hienoja pommeja kuitenkin jokainen, eikä varmaan monikaan pelaaja haluais vastaanottavana osapuolena noissa olla. Hieno miestuo Stevens.

Eikös se mennyt täällä JA:ssa ainakin niin, että joku palstan oma kulttuuriministeri kirjoitti, että noin pelin lopussa ei saisi enää taklata noin tuhoisasti. Taisi olla peliä jäljellä 6 sekuntia ja peli selvä.

Joo, just näinhän se menee.

Kariya taklauksesta sen verran, että katsokaapa, jos löytyy, niin tilanne normaalinopeudella. Silloin se ei enää kiekottomalta näytäkään.

Ja eikös NHL:ssä pelaaja ole kiekoton vasta kun kiekko on selkeästi seuraavan pelaajan hallussa? Ainakin kun katsoo oman maalin takaa avauksia, niin pommia tulee sinne vielä kun kiekko on jo toisessa päässä.
 

Brunberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyynärpäätaklaus
Mikä on kun mulla ei näy nuo nhl.comin highlightsit? Siinä lukee vaan, että transferring data from www2.nhl.com...
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Brunberg kirjoitti:
Mikä on kun mulla ei näy nuo nhl.comin highlightsit? Siinä lukee vaan, että transferring data from www2.nhl.com...

En tiedä onko tästä mitään hyötyä mutta itsellä Winblows XP:n kanssa pitää klikata sitä linkkiä oikealla nappulalla ja valita 'tallenna', ja sitten avata se tallenettu härdelli, sillai pelittää ihan normaalisti, suoraan linkkiä klikkaamalla mikään ei aukea...
 

CorporalSyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjois-New Yorkin joukkueet

Brunberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyynärpäätaklaus
Selaimessa aukas bsplayerin ja toimi kuin junan vessa, media playerissa open url-toiminnolla sama juttu. Ei sitten kattella nhl.comin highlightseja. Onko mitään muuta mistä näkee noita klippejä kierroksen peleistä?
 

Thibauld

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gwinnett Gladiators, Lukko
Turder kirjoitti:
Onko tietoa Atl-Tor -pelin joukkorähinöiden videoista?

Mulla on sellanen 15 sek klippi hemmetin huanolla kuvanlaadulla siitä Domin alottaman rähinän alusta. Jos jotain tosiaan se kiinnostaa huomenna kun heräilen niin voin sen johonkin koittaa laittaa ei siitä kyllä mitään selvää saa kun on tommonen lelukamera.
 

Cramer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Mr. Penguin kirjoitti:
Vähän aikaa sitten päättyneessä ottelussa Penguins vs. Flyers nähtiin yksi kaikkien aikojen torjunnoista:

http://www.wewantthecup.com/caron.wmv

Oli kyllä melkoinen torjunta. Ylhäältä kuvattuna se näyttäisi olevan räpylässä ja ja räpylä maalissa, mutta kuvakulma vähän valehtelee...

Niittymäki imaisi viime yönä melkoisen roikun puolesta kentästä sisään. No sattuuhan noita myös ruotsalaismolareille.
 

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Gerodz kirjoitti:
Sattuisiko tuota torjuntaa olevan mistään muualta saatavilla, kun itsellä ei ainakaan toimi tuo kyseinen linkki.

Koititko avata sen tiedoston suoraan vai tallensitko ensin kovalevylle? Minulle ei suoraan avaaminen onnistunut, mutta ensin tallentamalla ja sitten avaamalla toimi.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Juu, ei toimi mullakaan. Voiko joku laittaa uuden linkin? Siis tuohon Caronin huippupelastukseen.
 

Kyle

Jäsen
Routainen Sydän kirjoitti:
No huhhei! Kyllähän Garon otti varmasti uransa pätevimmistä game-saveristä ikinä.

Kyseessä oli siis Sebastien Caron.

ozo kirjoitti:
Kiitän, JP! On kyl kiva torjunta. Muistaakseni Caron on tehnyt tällä kaudella toisenkin highlight-pelastuksen jossain ottelussa. Olisiko nyt ykkösmaalivahdin paikka varmistumssa?

Veikkaan että tässä oli sitten taas kyse puolestaan tuosta Routaisensydämmen mainitsemasta Mathieu Garonista. =)

Ainakin Phoenix ottelussa oli paikalla olijat hehkuttaneet, itse en ole löytänyt kyseistä torjuntaa clippinä, mutta tästä kuvasta voi jotain päätellä: http://www.lakings.com/MediaGallery/FrontEnd/Viewer.aspx?id=6449&page=1
 
Viimeksi muokattu:

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Gerodz kirjoitti:
Veikkaan että tässä oli sitten taas kyse puolestaan tuosta Routaisensydämmen mainitsemasta Mathieu Garonista. =)

Muisti vielä pelaa.. :) Kyl se oli Pittsburghin Caron, joka teki jossain aikaisemmassa ottelussa myös hienon torjunnan. En vaan muista mikä ottelu se oli.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
shack kirjoitti:
Vatsaa koskee, on se äijä. Nasevia pommeja. Kariya ja Fransic olivat kohtalaisen pihalla niittien jälkeen.

Uskomattominta Stevensin kohdalla on, kun noita taklauksia katselee, että mies sai 1653 runkosarjaottelun aikana 4 (neljä!!!) kappaletta 2 minuutinjäähyjä kyynärpäätaklauksista.Huhhuh....
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Norja vs Tshekki
  • 13.00
  • 9.00
  • 1.13
USA vs Saksa
  • 1.26
  • 6.30
  • 8.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös