Lieköhän tuo sama video.
Kiitos tuosta. Ilmeisesti kaikki TSN:n Only Canada -videot päätyvät lopulta YouTubeen.
Lieköhän tuo sama video.
Mahtaakohan kenelläkään olla pätkää Niinimaan Edmontonin aikaisesta nukahduksesta (tai niitä on varmaan useampia), jossa aloitus on Edmontonin päässä maalivahdista, muistaakseni Salo, katsottuna oikealla. Janne seisoo aloituksessa B-pisteen kaaren keskustan puolella ja aloituksesta kiekko tulee Jannelle. Mitä tekee Janne? Lämäri täysiä kohti omaa maalia! Osuu muistaakseni veskarin patjaan ja seuraavalla katkolla aiheuttaa hilpeyttä sekä omien että vierasjoukkueen pelaajien keskuudessa.
Noihin aikoihin telkkarista näytettiin vielä NHL Powerweek ohjelmaa ja aina kun ohjelmassa tuli suomalais osuus osuuden käynnistävässä video insertissä (saattaisi olla Doanerilla nauhalla?) - missä näytettiin pätkiä suomalaisten otteista - näytettiin aina tuo Niinimaan veto Saloa päin.
Yritettiinköhän muuten tuona maskittomana aikakautena jopa tarkoitushakuisesti eliminoida maalivahteja laukomalla/ranaamalla näitä suoraan neppariin? Niin ainakin minä olisin tehnyt.
Anteeksi jos tämä on jo linkitetty tänne aikaisemminkin, mutta tässäpä erittäin viihdyttävä kooste Ron Hextallin urasta ja miehen tempauksista. Vaikutti olevan aika agressiivinen kaveri, en olisi kyllä itse hyökkääjänä kovin mielelläni mennyt maskimieheksi Hextallin maalin eteen,aika surutta kaveri tarjoili nyrkkiä tai mailaa liian lähelle eksyville vastapuolen pelaajille. Ja kerran lähti jopa raivopäisenä ajamaan takaa maalin tehnyttä Pittsburghin hyökkääjää. Lähti muuten pakoon aika hätääntyneen näköisenä tämä hyökkääjä, enkä kyllä moiti miestä.
http://www.youtube.com/watch?v=Z8_wrJpRDaU
Anteeksi jos tämä on jo linkitetty tänne aikaisemminkin, mutta tässäpä erittäin viihdyttävä kooste Ron Hextallin urasta ja miehen tempauksista. Vaikutti olevan aika agressiivinen kaveri, en olisi kyllä itse hyökkääjänä kovin mielelläni mennyt maskimieheksi Hextallin maalin eteen,aika surutta kaveri tarjoili nyrkkiä tai mailaa liian lähelle eksyville vastapuolen pelaajille. Ja kerran lähti jopa raivopäisenä ajamaan takaa maalin tehnyttä Pittsburghin hyökkääjää. Lähti muuten pakoon aika hätääntyneen näköisenä tämä hyökkääjä, enkä kyllä moiti miestä.
http://www.youtube.com/watch?v=Z8_wrJpRDaU
Erityishuomautus ajassa 00:34-00:40 tapahtuva läpiajomuilu. Ehkä yksi nöyryyttävimmistä ikinä.
Varmaan tätä haet, eli Rochester Americansissa aikanaan maalia vahtinut Mika Noronen näyttää, mitä mieltä on maalituomarista.Hakusessa olisi videopätkä seuraavilla tuntomerkeillä: Pätkässä kiekko menee maalin (?) parin tolpan kautta, seuraa epäselvä tilanne missä maalituomari painaa kuitenkin lampun palamaan maalin merkiksi. Maalissa oleva suomalainen maalivahti menee juomapullon kanssa maalin takana olevan maalituomarin luokse ja alkaa pesemään pleksiä.
Tämän verran kertoi kaverini, itse en löytänyt tapahtunutta.
Ja eihän tuo kiekko tuossa maaliin taida mennä, eli sikäli paitsi hyvä, myös osuva läppä ja nöyryytys maalituomarille.Hakusessa olisi videopätkä seuraavilla tuntomerkeillä: Pätkässä kiekko menee maalin (?) parin tolpan kautta, seuraa epäselvä tilanne missä maalituomari painaa kuitenkin lampun palamaan maalin merkiksi. Maalissa oleva suomalainen maalivahti menee juomapullon kanssa maalin takana olevan maalituomarin luokse ja alkaa pesemään pleksiä.
Tämän verran kertoi kaverini, itse en löytänyt tapahtunutta.
EDIT.Ikerille kiitokset juurikin tuo.
Ja kerran lähti jopa raivopäisenä ajamaan takaa maalin tehnyttä Pittsburghin hyökkääjää. Lähti muuten pakoon aika hätääntyneen näköisenä tämä hyökkääjä, enkä kyllä moiti miestä.
Onkohan kellään tietoa, pystyykö jostakin netin ihmeellisestä maailmasta katsella kokonaisia NHL-matseja 90-00-luvulta?
[...] Mutta mielellään katselisin eritoten Pensin matseja viimesen parinkymmenen vuoden aikana.