En osaa suoraa linkkiä löytää, mutta tätä kautta itse löysin sen, tosin tilanteesta ei saa kovin hyvää kuvaa.JussiK kirjoitti:Olisko yllämainitusta tapahtumasta mitään videota? Youtubeen joku oli uppinutkin sen jo mutta ei toijmi.
Suosittelen kokeilemaan jotakin näistä:Doaner kirjoitti:Kiitoksia Marcelolle!
Nyt on vaan yksi pikku pulma kun en saa tuota clippiä näkymään. Joku Codekki puuttuu ilmeisesti? Osaako joku auttaa? Esim. linkkiä sivulle mistä sen voi ladata!
Kiitos etukäteen.
Doaner kirjoitti:Kiitoksia Marcelolle!
Nyt on vaan yksi pikku pulma kun en saa tuota clippiä näkymään. Joku Codekki puuttuu ilmeisesti? Osaako joku auttaa? Esim. linkkiä sivulle mistä sen voi ladata!
Kiitos etukäteen.
zelios kirjoitti:Hienoa, kiitos ja kumarrus Marcelo Nymanille. Mua kiinnostaa just vanhemmat tappelut.
Orman Mollis kirjoitti:Jos vanhemmat pätkät kiinnostaa, etkä ole vielä tutustunut, niin HockeyFights.com sivuille kannattaa rekisteröityä. Video-sivun kun alas asti selaat, niin löydät aika paljon vanhoja legendaarisia matseja. Toki sivuilta löydät myös tuoreimmat tapahtumat tällä rintamalla. Kannattaa tutustua ja rekisteröityä, jos et vielä ole!
JussiK kirjoitti:Olisiko missään videota viimekaudelta, kun Niittymäki epähuomiossaan imaisi sen purkukiekon?
Hyvä että kelpaa.zelios kirjoitti:Hienoa, kiitos ja kumarrus Marcelo Nymanille. Mua kiinnostaa just vanhemmat tappelut.
M.K.M. 15 kirjoitti:Tuli vähän leikittyä, kun sain MAGIX movie edit 11-minkä-lien koneelle ja tuloksena syntyi:
Your Best Shot
Enjoy!
(Kuvalaatu ei valitettavasti päätä huimaa)
http://www.youtube.com/watch?v=kIpNVdVscpsVirginialainen kirjoitti:Täällä on jo ollut videoita Selänteen tappeluista, mutta en ole itse koskaan nähnyt matsia/matseja?