Videoita

  • 584 405
  • 1 385

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
CorporalSyd kirjoitti:
Jokuhan tuossa sanoi että "don't even have to be a Comcast subscriber". Peukut pystyyn. :)
Oon nyt vähän ulkona tästä. Siis pitäisko tuolta näkyä koko matsi maksuttomana?
 

grap

Jäsen
Suosikkijoukkue
habs, suomi
Lauri kirjoitti:
Oon nyt vähän ulkona tästä. Siis pitäisko tuolta näkyä koko matsi maksuttomana?

Kyllä. Tai ainakin pitäisi, mutta näkyvyys tänne Suomeen ja suomalaisille yhteyksille on siihen asti epävarmaa, kunnes jokin peli alkaa ja päästään kokeilemaan. Tuon sivun alalaidassa näkyy kalenteri peleistä, jotka näytetään netissä.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
grap kirjoitti:
Kyllä. Tai ainakin pitäisi, mutta näkyvyys tänne Suomeen ja suomalaisille yhteyksille on siihen asti epävarmaa, kunnes jokin peli alkaa ja päästään kokeilemaan. Tuon sivun alalaidassa näkyy kalenteri peleistä, jotka näytetään netissä.
Onko tämä siis ihan uusi juttu, kun vasta nyt kokeillaan? Eihän tämä voi pitää paikkaansa, tuntuu vaan niin uskomattomalta, että pystyisi katsomaan ilmaseksi näitä pelejä omalta kotisohvalta. Ja pelejäkin tulisi melkein joka päivä!
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
grap kirjoitti:
Tuon sivun alalaidassa näkyy kalenteri peleistä, jotka näytetään netissä.
Eli ei tuolla näytetä kuin kaksi ensimmäistä kierrosta. Niin ainakin luki ComCastin sivuilla. Toki sekin kelpaisi meikäläiselle ihan hyvin. Toivottavasti nyt näyttäisivät nämä alkurundit, huomennahan tuo selviää.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Bialowas kirjoitti:
no miten kävi tuon comcastin kanssa? näkikö sieltä peliä vai ei? ;)
Tänään klo. 02.00 tuo selviää.

Edit.Itse asiassa huomenna
 

IFK_Helsinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, SaPKo ja Raine Hartus
Elikkäs 02.00 pitäisi alkaa Philadelphia-Buffalo?

No katotaan alkaako täällä..;)
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Hockey 24/7 kirjoitti:
Kiitos tuosta osoitteesta. On hienoa että tuollaisia sivustoja löytyy.


Öö mikä on tuon sivuston pointti...? Ei jaksa rekisteröityä turhaan.
 

grap

Jäsen
Suosikkijoukkue
habs, suomi
Daespoo kirjoitti:
Öö mikä on tuon sivuston pointti...? Ei jaksa rekisteröityä turhaan.

Foorumi, jossa julkaistaan tv:stä ripattujen lätkäpelien torrent-linkkejä.
 

Ipaisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa, Wings, Juve
eivät näytä toimivan. Olisihan se ollutkin "liian anteliasta" ollakseen totta.
 
Viimeksi muokattu:

puujalkapakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Suomi ja Kärpät
Kessel ja Staalit

Oisko Phil Kesselistä videota? Entä Eric Staalin pikkuveljistä??
 

Jeffrey

Jäsen
Pitää vissiin käydä tonne laiskuusketjuun kirjoittelemassa. Varmaan täällä jo ollut video, mutta jos joku viittisi vielä laittaa sen missä tämä joku kaveri kipeää kentälle alasti....
 

CorporalSyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjois-New Yorkin joukkueet
Comcast

Comcastin live-lähetys (SJ - NSH) toimii ainakin täällä jenkeissä, vaikkei nettiliittymä olekaan comcastin. Eli jos ei suomesta muuten toimi, kokeilkaapa proxyn avulla.
 

CorporalSyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjois-New Yorkin joukkueet
Garantie kirjoitti:
Idea hyvä, toteutus miltei mahdotonta (kaverin mukaan). Itse en noista proxyistä tiedä yhtään mitään mutta kuuleman mukaan ilmaisissa proxyissä ei ainakaan kaistaa riitä katsomaan striimattavaa videota. Täten tyydyn jälleen kuuntelemaan peliä

Jep, näin taitaa olla. Joku kysyi proxyistä yksityisviestissä (ja minä dellasin vahingossa :o), joten tässä vielä infolinkkiä:

Ohjeet Firefoxille (proxy tietenkin joku muu kuin esimerkissä mainittu)

Proxyn wikisivu

Pahoittelen jos menee pahasti aiheen sivusta.

----

Itse kuva Comcastin matsissa oli kohtuu hyvä, suurinpiirtein Highlight-machine tasoa (tai vähän parempi).

Ja vielä yksi juttu: kokeilitteko mennä matsiin tuon "http://www.comcast.net/sports/nhl/hockeylive/" -urlin kautta vai suoraan Comcastin etusivulta matsin aikana? Minulla ainakin heitti jonkun virheen tuon urlin kautta yritettäessä avata mutta comcast.net -etusivun linkki toimi ok.
 

puujalkapakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Suomi ja Kärpät
CorporalSyd kirjoitti:
Ja vielä yksi juttu: kokeilitteko mennä matsiin tuon "http://www.comcast.net/sports/nhl/hockeylive/" -urlin kautta vai suoraan Comcastin etusivulta matsin aikana? Minulla ainakin heitti jonkun virheen tuon urlin kautta yritettäessä avata mutta comcast.net -etusivun linkki toimi ok.
Nii mut eikös tuo mee samalle sivulle kummiskin?? Ei kai sillon sillä oo mitään väliä kummalta menee??
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
puujalkapakki kirjoitti:
Nii mut eikös tuo mee samalle sivulle kummiskin?? Ei kai sillon sillä oo mitään väliä kummalta menee??
Sama se tulos ainakin tässä tapauksessa on eli ei pysty katselemaan, meni sitten mitä kautta tahansa.
 

puujalkapakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Suomi ja Kärpät
Lauri kirjoitti:
Sama se tulos ainakin tässä tapauksessa on eli ei pysty katselemaan, meni sitten mitä kautta tahansa.
Oke! Oot siis täysin varma? :D
 

Sirad

Jäsen
grap kirjoitti:
Foorumi, jossa julkaistaan tv:stä ripattujen lätkäpelien torrent-linkkejä.
Osaan varsin heikosti sekä englantia että tietokone-sanastoa.
Voisko joku valaista mitä tällaset torrent-linkit on, ja millä ohjelmalla näitä .torrent-tiedostoja saa avattua.
Kiitos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös