Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Freelancerina tekee molemmille.Nuutti Vihtilä taitaa nykyään olla Discoveryn palveluksessa, ei Viaplayn.
Freelancerina tekee molemmille.Nuutti Vihtilä taitaa nykyään olla Discoveryn palveluksessa, ei Viaplayn.
Kovaa studioshow´ta pyrkii Viaplay tekemään, mutta kovin pieneksi katsojamäärä jäänee Maikkarin lähetyksiin verrattuna.
Ai fiddu mikä mielikuva kun olisivat samassa kopiossa kunnon mashuppina. Yksi aloittaa lauseem ja toinen päättää. Tehkää joku videonero sellainen miksaus! :DOnkin aika mielenkiintoista, jos yhtä aikaa ois Mertaranta ja Mäkinen tulilla.
Tai olisiko se myös symbolinen valtikan vaihto? Mertsi on noita selostanut nyt 30 vuotta ja Mäkinen seuraavat...?
Raipe Corner 2.0.Mäkiseen en viitsi edes kommentoida, mutta onneksi ei hänen selostusta täydy kuunnellakaan. Enemmänkin ihmettelen koko kansan mörön kiinnittämistä tiimiin. Itse en ainakaan ole Anttilaa pitänyt kovin suulaana tai viihdyttävänä suustaan.
Raipe Corner 2.0.
Tuohon soppaan kun lisäisi vielä yhden V+V:n (ValaVuori), niin se olisi pelkkää Woittoo.ViaPlay ja Veikkaus lisäävät yhteistyötä.
V + V = W
Kommentti | Veikkaus ja Viaplay tekivät historiallisen sopimuksen – ei ihan reilua
Veikkaus ja Viaplay julkistivat yhteistyösopimuksen, joka herättää kummastusta, kirjoittaa Tero Hakola.www.hs.fi
Kenellä on kokemusta Elisa viihteen Viaplaysta?
Olin viime kauden loppuun saakka Viaplayn tilaaja. Sitten halusin äänestää jaloillani hintojen nousua vastaan. Nyt olen sortumassa.. Diggailin katsella pelejä Viaplayn omasta aplikaatiosta AppleTV:n kautta. Mutta miten Viaplay toimii Elisa viihteen kautta? Entä mobiilissa?
Katson paljon änäriä nimenomaan jälkilähetyksenä. Saanko siis myös Viaplayn omaan mobiiliappiin tunnarit? Tämä on itseasiassa se varsinainen kysymykseni. Viaplayn appi on tuttu ja toimittaa hienosti! Elisa viihde ei ole mulle ylipäänsä se suosikki toimittaja..Toki sitten jos haluaa katsoa jälkilähetyksenä tai laittaa matsin jostain syystä paussille, niin menee Elisa Viihteestä itse Viaplayhyn ja katsoo sieltä (tai kännykästä sama Viaplayn appin kautta).
Kyllä saa. Omalla osalla ei ole mitään ongelmia tuossa kombossa ollut.Katson paljon änäriä nimenomaan jälkilähetyksenä. Saanko siis myös Viaplayn omaan mobiiliappiin tunnarit? Tämä on itseasiassa se varsinainen kysymykseni. Viaplayn appi on tuttu ja toimittaa hienosti! Elisa viihde ei ole mulle ylipäänsä se suosikki toimittaja..
Tuo koodi muuten toimii vieläkin, jos sitä ei ole käyttänyt aiemmin. Saisi kyllä tulla joku uusi kamppis, täyttä hintaa en edelleenkään aio maksaa Viaplay Totalista.Kellään tullut nyt vastaan mitään viaplayn alekampanjoita? Viimeisin mitä itse löysin oli tuo joulukuu IIVO40 millä sai 40% alennuksen.
Löytyy sieltä ainakin tuo Nextera energy 250 tai joku vastaava tällä hetkellä, kun pistää hakuun Nascarin.En tiedä onko tämä oikea ketju kysyä, mutta näyttääkö viaplay Nascaria tänä vuonna? Jos ei niin tietääkö joku mihin se on siirtynyt.
Ainakin viikonlopun änärimatsien katkoilla mainostivat kovasti niin Indy caria kuin Nascariakin. Eli Viaplaylta taitaa edelleen näkyä.En tiedä onko tämä oikea ketju kysyä, mutta näyttääkö viaplay Nascaria tänä vuonna? Jos ei niin tietääkö joku mihin se on siirtynyt.
Ainakin viikonlopun änärimatsien katkoilla mainostivat kovasti niin Indy caria kuin Nascariakin. Eli Viaplaylta taitaa edelleen näkyä.
Nyt on Viaplay total 12 kk sitova määräaikaisuus 36,99€