Vetoomus Jokereille: ottakaa Theo Fleury!

  • 3 607
  • 40
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt olisi tarjolla kovan luokan kanadalainen. Hän on ilmoittanut, että pelaa NHL:ssä ainoastaan New York Rangersissa. Muutoin Euroopassa.

Rangersissa on odotettavissa muutoksia, kun kausi meni jälleen pieleen. Liipasimella lienee tämä arvaamaton, päihdeongelmienkin kanssa paininut tähtipelaaja.

Jokereihin hän sopisi kuitenkin kuin korkki pulloon. Onhan meillä ennenkin nähty NHL:ssä kokemuksensa hankkineita äijiä, joilla naama punottaa. Yksi valmensi ja toinen pelasi, jopa sen paita jäädytettiin.

Jokerithan on sitäpaitsi Suomen Rangers, rikkain ja vihatuin. Viime vuosina on menestyttykin vähän ailahtelevaisesti, mitä nyt tänä vuonna tuli korjattua Poika kotiin. Pääsisipä Fleurykin maistamaan vähän menestystä;) Ei kai se Salt Lake City loputtomiin elätä.

SM-liigalle Theo Fleuryllä olisi sitäpaitsi paljon tarjottavaa. Ainakin hän voisi pitää nopeuskisan Pasi Nielikäisen kanssa, mikäli hänet saadaan pidettyä HIFK:ssa.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Jos tulee Euroopaan, niin tuskinpa mahtuu Jokereitten budjettiraameihin, saattaapi olla Keski-Eurooppa osoitteena. Aikamoinen kärppähän tämä kaveri on ja säpinää saataisiin varmasti kaukaloon. Mitäköhän mieltä Tapparassa oltaisiiin asiasta?
Tere tulemasta, mutta soppii tuota tulemista eppäillä.
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Ottakaa Theo Fleury?

Otsikko on vähintäänkin harhaanjohtava. Ei sitä Theota oteta vaan se saadaan, jos saadaan. Varmasti niitä ottajia on Suomessa ja muuallakin. Yhtäkaikki, on 98% varmaa, että Fleuryn tasoinen pelaaja pelaa siellä missä parhaat pelaa eli NHL:ssä.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti nikolaimakarov
Nyt olisi tarjolla kovan luokan kanadalainen. Hän on ilmoittanut, että pelaa NHL:ssä ainoastaan New York Rangersissa. Muutoin Euroopassa.

Rangersissa on odotettavissa muutoksia, kun kausi meni jälleen pieleen. Liipasimella lienee tämä arvaamaton, päihdeongelmienkin kanssa paininut tähtipelaaja.

Jäitä hattuun. Fleury on sanonut noin, mutta mielipide tuskin on kiveen hakattu mikäli pelipaikkaa isosta omenasta ei irtoa. Sitä paitsi Theo on valmis palkanalennukseen puheidensa mukaan, joten hän ei välttämättä tule olemaan Rangersille tolkuttoman kallis jätkä. Liigaan hän sitä on vaikka pilkkoisi palkan neljännekseen nykyisestä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Vaikka nyt on vappu

Vaikka nyt on vappu - tai on pian - niin mulle on nyt tänään osunut tämä vitt*maisen miehen rooli eli projekti Nielikäinen kaatui aamusta (tai viime yön aikana) ja samaan syssyyn saa nyt mennä tämäkin -;)

Fleury jatkaa NHL:ssä 100 % varmuudella. Puheet on puheita, mutta Theon elämä on boxissa ja Fleurylla on myös omaisia. He eivät ole Suomeen tai Eurooppaan lähdössä. Lisäksi vähintään huhujen mukaan Fleurylla on taloudellisia sitoumuksia aika reippaasti, joita on helpompi hoidella vaikkapa hieman reilummin pudotetullakin, esimerkiksi noin 5 miljoonan USD kausipalkalla.

Jokereiden koko pelaajabudjetilla saisimme noin 1/3 Fleurya. Riittääkö se sitten SM-liigassa ja faneille - voi olla :D
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Fleury

Voisihan tuohon hakea sponssoriksi 10-15 stadilaista ravintolaa, jossa Fleuryn tulisi käydä vastineeksi. Kyllähän hänen juomatahdillaan nuo ravintolat saisivat nopeasti rahansa takaisin.

Cobol: Mihinkä Nielikäinen sitten suuntaa? Tästä uutisesta on ainakin JHag tyytyväinen.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Fleury

Viestin lähetti tumba17
.Cobol: Mihinkä Nielikäinen sitten suuntaa? Tästä uutisesta on ainakin JHag tyytyväinen.

Luultavasti Espooseen. Tai sitten Raumalle. Mutta tulisi kyllä meille ennemmin kuin Raumalle, jos vaan huolittaisiin... Toisaalta ymmärrän sen, että valtaosa kannattajista ei lämpene yhtään Nielikäiselle. Vielä. Mutta se olisi vain ajan kysmys: Nielikäinen kun antaisi ensimmäisessä kotipelissä pari kunnon niittiä, niin kukapa enää haikailisi vaikkapa Gagnonin perään! Todellisuudessa Pasi Nielikäinen on vielä jonkin verran monipuolisempi kaveri kuin vaikkapa Sean Gagnon ja lisäksi Gagnonia parempi aika monella osa-alueella :D
 

raksipoi

Jäsen
No jaa.Salt lake cityn kisapelaaja tuskinpa nyt ihan tulee Jokereihin.Minä ainakin uskon että hän jää eneitsooliin ja jos ei nii viimesenä uskon sen tulevan Suomeen.No yllätyksiä tapahtuu(niinku Ruotsi Valko-Venäjä :D )
 

Jokerz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Philadelphia Flyers, Werder Bremen
Viestin lähetti Pete 62
Jos tulee Euroopaan, niin tuskinpa mahtuu Jokereitten budjettiraameihin, saattaapi olla Keski-Eurooppa osoitteena. Aikamoinen kärppähän tämä kaveri on ja säpinää saataisiin varmasti kaukaloon. Mitäköhän mieltä Tapparassa oltaisiiin asiasta?
Tere tulemasta, mutta soppii tuota tulemista eppäillä.

Ottaisin tähän vähän kantaa että Suomessa on kovempi taso kun keski-euroopassa joten jos Fleury haluaa hyvätasoiseen kiekkomaahan niin Suomi olisi ykkös-vaihtoehto
 

Alps´Da

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-liigassa: TPS..sympatiat HPKNHL:ssä: LA Kings ja Philadelphia FlyersSuomen maajoukkue
Theo Fleury ei tule sm-liigaan ensi kaudella!!!

Tätä mieltä minä olen asiasta enkä varmasti ole ainut.
Näin ensiksi uskoisin Theon saavan jatkopahvin Rangersiin enkä usko että silloin puhuttaisiin mistään vuoden-parin sopimuksesta vaan useamman.
Mikään täysi mahdottomuus se ei kuitenkaan ole että Fleury jonain päivänä voitaisiin nähdä esim.Tapparan paidassa pelaamassa sm-liigaa mutta,kovin kaukaiseslta se ainakin tällä hetkellä tunutuu.
Joten turha vielä ainakaan ensi kaudella odottaa Theo Fleuryta sm-liigaan tai edes eurooppaan...ehkä sitten muutaman vuoden päästä jos Theo edelleen jatkaa kiekkoilua.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Vetoomus Jokereille:

Älkää ottako Theo Fleurya, oikeasti, pyydän!

Siinä on pelaaja josta minä en pidä.
En perustele koska en osaa, minä en vain pidä hänestä.

Onneksi ei taida sitä pelkoa olla, että hänet meillä nähtäisiin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Vetoomus Jokereille:

Viestin lähetti Playmaker
Älkää ottako Theo Fleurya, oikeasti, pyydän!

Siinä on pelaaja josta minä en pidä.
En perustele koska en osaa, minä en vain pidä hänestä.

Onneksi ei taida sitä pelkoa olla, että hänet meillä nähtäisiin.

Voit olla huoleti. Mitään pelkoa Fleuryn liittymisestä Jokereihin ei ole. Ei pienintäkään.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Re: Re: Vetoomus Jokereille:

Aamulehdessä tänään, jotta Tapparan Leinonen on ollut yhteyksiisä Theoon (agenttiin siis). Jos Theo on tulossa Euroopaan, on Tappara ykkösvaihtoehto. Theo ei tule eurooppaan rahan vaan pelin takia. Tosin samassa jutussa mainitaan, että ensin katsotaan NHL ja että vaikka Eurooppaan lähtö ei ole todenäköistä on se mahdollista
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Vetoomus Jokereille:

Viestin lähetti Tarinankertoja
Aamulehdessä tänään, jotta Tapparan Leinonen on ollut yhteyksiisä Theoon (agenttiin siis). Jos Theo on tulossa Euroopaan, on Tappara ykkösvaihtoehto. Theo ei tule eurooppaan rahan vaan pelin takia. Tosin samassa jutussa mainitaan, että ensin katsotaan NHL ja että vaikka Eurooppaan lähtö ei ole todenäköistä on se mahdollista

Hoh-hoijaa. Uskomatonta julkisuuden tavoittelua. Ja nyt en tarkoita Fleurya...

Mä lupaan sen, että jos Theo Fleury pelaa Tapparassa kaudella 02-03 normaalilla vähintään puoli kautta kattavalla pelaajasopimuksella (ei siis pelaa minkään NHL-lakon, työsulun tms. seurauksena) puolet otteluista, mä tarjoan kaikille Jatkoajan Tappara-faneille Happy hourin Areenalla silloin kun Tappara tulee runkosarjassa vierailulle Fleuryneineen :D

Ja olen ihan saletti, että maksumieheksi en joudu -;)
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Re: Re: Vetoomus Jokereille:

Viestin lähetti cobol


Hoh-hoijaa. Uskomatonta julkisuuden tavoittelua. Ja nyt en tarkoita Fleurya...

Mä lupaan sen, että jos Theo Fleury pelaa Tapparassa kaudella 02-03 normaalilla vähintään puoli kautta kattavalla pelaajasopimuksella (ei siis pelaa minkään NHL-lakon, työsulun tms. seurauksena) puolet otteluista, mä tarjoan kaikille Jatkoajan Tappara-faneille Happy hourin Areenalla silloin kun Tappara tulee runkosarjassa vierailulle Fleuryneineen :D

Ja olen ihan saletti, että maksumieheksi en joudu -;)

Sinulla on varmasti tieto asioiden oikeasta etenemisjärjestyksestä. Vai olisiko niin, että sana kiersi Göteborgin kisoissa, että Leinonen ja Fleuryn agentti Don Baizley vaihtoivat ajatuksia. Tämän kuultuaan toimittaja soitti Leinoselle ja kyseli uteliaana lisää, onhan Fleury liitetty moneen kertaan huhuissa Tapparaan. Ja saatiinhan asiatsa muutama rivi sitten lehden täytteeksi.

Ja loppuun kysymys, että mitä pahaa on julkisuuden tavoitelussa? Kun eräskin seura polkee ensin ilmoille huhun, että ko. seura taitaa olla vaihtamassa valmentajaa. Sitten valmentaja saa potkut ja kolmanneksi lööpit huutavat uuden valmentajan palkkausta. Ja varmuuden vuoksi kuvio tehdään muutamaan kertaan. Mutta tuohan ei olekaan enää julkisuuden tavoittelua. Salailua pikemminkin ja tähtää ainoastaan vähentämään seuraan virtaavan rahan määrää...
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Re: Re: Vetoomus Jokereille:

Viestin lähetti polvipetteri


Sinulla on varmasti tieto asioiden oikeasta etenemisjärjestyksestä. Vai olisiko niin, että sana kiersi Göteborgin kisoissa, että Leinonen ja Fleuryn agentti Don Baizley vaihtoivat ajatuksia. Tämän kuultuaan toimittaja soitti Leinoselle ja kyseli uteliaana lisää, onhan Fleury liitetty moneen kertaan huhuissa Tapparaan. Ja saatiinhan asiatsa muutama rivi sitten lehden täytteeksi.Ja loppuun kysymys, että mitä pahaa on julkisuuden tavoitelussa?

No tähän loppuun lyhyt vastaus: mitäpäs pahaa siinä julkisuuden tavoittelussa onkaan, ei mitään, ei ainakaan minusta. Julkisuutta on kuitenkin monenlaista... Kun noin 1.5 miljoonan euron pelaajabudjetilla operoivan seuran toimistusjohtaja tekee julkisuuteen päätyneen neuvottelukosketuksen muistaakseni jotain 6.0 miljoonaa euroa kaudessa ansaitsevasta pelaajasta niin mulle tulee oitis mieleen hiiri, joka päätti syödä norsun -;)

Mutta. Tiedä sitten kuinka tosissaan Leinonen tällä kertaa oli.
En itse usko ollenkaan, että Leinonen on moisia keskusteluja edes käynyt. Laitan tämän "uutisen" tamperelaisen innokkaan kiekkotoimittajan aihepulan piikkiin. Vaikka eihän tuo Leinonen ole "uutista" oikaissutkaan -;)
 

axe

Jäsen
Minä taas voin kertoa sataprosenttisella varmuudella tämän "kohun" alun, koska minä itse omalla henkilökohtaisella panoksellani pistin sen vauhtiin.

Olin eilen Tapparan toimistolla jutulla, kutsuttakoon sitä sitten palaveriksi tai miksi tahansa, toisen Tappara-pomon kuin Mikko Leinosen kanssa. Siinä sitten jutustelun lomassa heitin herjalla puolihuolimattomasti, että jokos Fleuryn kanssa on sopimus valmiina, kun se on Eurooppaan hamuamassa. Tämä toinen boss ei hoitele pelaajasopimuksia eikä sanonut juuta eikä jaata, totesi vain, että ihme jos ei yhteyksissä olla oltu.

Samassa hetkessä Leinosen Mikki porhalsi paikalle ja kysyttiin samaa häneltä. Leinonen sitten kertoili aika lailla sanasta sanaan tuon, mitä on luettavissa www.tappara.fi:stä. Eihän se mikään varsinainen uutinen ole, niinkuin kaikki hyvin ymmärtää. Julkisuudentavoittelua? Ehkäpä. Mutta joka tapauksessa ihan hauska pätkä saada Tappara ja Fleury liitettyä taas toisiinsa, kun se on ihan todellista kuitenkin vaikka kuinkakin epätodennäköistä. Ei-tapparalainen ei voi edes ymmärtää millainen suhde Fleuryn ja Tappara-fanien välille ehti melkein 10 vuotta sitten syntyä 10 pelin aikana.

Sitä en tiedä miten se Aamulehteen päätyi. Mun veikkaus on, että toimittaja luki netistä asiasta ja pisti pirauttaen Leinoselle, että saisi lehteensäkin juttua. Aihe kun on kuitenkin mielenkiintoinen ja ajankohtainen tamperelaiselle kiekkokuluttajalle.

Itse asiassa koko juttua ei olisi koskaan varmaan mistään saatu kuullakaan, ellen nyt olisi sattunut osumaan sopivasti paikalle ja heittämään Fleury-vitsiä.

Mutta että sitten vielä kehdataan epäillä, että Leinonen kirkkain silmin valehtelisi pelkästä jutustelusta jonkun pelaaja-agentin kanssa, sitä minä en ymmärrä taas ollenkaan. Jos valehtelemaan alettaisiin tai sitä julkisuutta todella tavoittelemaan, niin kai nyt perkele sitten kerrottaisiin edes mojovampia valheita oikein vakavista neuvotteluista tai sellaisista.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Juu, olen pahoillani kun oletin, että toimittajat olivat keksineet "Fleury mahdollisesti tulossa Tapparaan ensi kaudeksi" -liikeen -;)

Todellisuudessahan Leinonen onkin neuvotellut asiasta. Näin 1.5 M€ pelaajabudjetilla operoiva Leinonen siis tarjoaa sopimusta noin 6.0 M€ pelaajalle. "Fleuryn näkeminen taas Tappara-paidassa ei ole aivan mahdoton ajatus", Leinonen visioi tamperelaisaviisissa.

Jään sanattomaksi.
 

The G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves ja Calgary Flames
Calgaryn Tulisielu

Viestin lähetti axe
Ei-tapparalainen ei voi edes ymmärtää millainen suhde Fleuryn ja Tappara-fanien välille ehti melkein 10 vuotta sitten syntyä 10 pelin aikana.

Tuon kuuleminen tuntuu aina "niin pahalta".

90-luvun alussa "ihastuin" pienikokoiseen, tulisieluiseen todelliseen ikiyrittäjään. Pelaajaan jonka nopeus oli tuolloin vertaansa vailla. Hänen rinnassaan oli liekehtivä C. Calgary Flamesin tunnus.

Hän oli ehdoton kiekkoilu idolini. Lähes ainoa sellainen. Olisin nauranut jos joku olisi sanonut, että hän tulee vielä joskus suomeen ja Tampereelle. Kotikaupunkiini.

1994 ja NHL-lakko. Monet NHL-kiekkoilijat suuntasivat Eurooppaan pitämään pelituntumaa yllä rupupalkalla. Kun kuulin ensimmäisen kerran, että Theoren on tulossa Suomeen ja vielä Tampereelle -olin pyörtyä. Minun joukkueeni ehdoton tähti tulee minun kotikaupunkiini. Joukkueen nimi vain ei ollut Ilves vaan Tappara. Peri vihollinen.

Kun puhuin vielä 94 syksyllä Fleurystä, niin kukaan ei ollut kuullutkaan hänestä mitään ennen sitä, mutta pian kaikki tunsivat hänet. Hän oli yhtäkkiä Tapparalaisten omaisuutta ja heidän "löytö". Vaikka hän oli pelannut seurassani; Calgary Flamesissa jo vuosia, oli hän yhtäkkiä Tapparalainen ja lähes Tapparan kasvatti -kun kuunteli Tapparan kannattajien puheita. Tuntui hieman omituiselta.

Kun Fleury katkaisi Tapparan ennätyksellisen yli 10:n ottelun tappioputken Ilvestä vastaan jatkoajalla ja tuuletti villisti kentän päästä päähän; nousin seisomaan ja taputin. Ei tuntunut pahalta, että rakasta rakkaampi seurani oli kärsinyt yhden runkosarjan tappion, sillä ne menee ja tulee... tällaiset riemun purkaukset ja tuuletukset ikuiselta idoliltani olivat uskomatonta. Kyseinen tuuletus on minulla päässäni nauhalla ja myös videoilla.

Pian tämän jälkeen Theo lähti takaisin Flamesiin, jossa on pelannut suurimman osan urastaan. Hänen kyyneleensä oli ikuistettuna 2000-luvun taitteessa Aamulehden kuvassa kun hän kuuli siirrostaan pois Calgarystä - Coloradoon.

Tällaista tunteikasta supertähteä ei ole toista. Ei sellaista jonka miljonääri sydämen alla sykkii voimakkaasti tunteva suuri sydän. Tapparan pukuhuoneessa hän oli hakannut mailansa poikki ja raivonnut Tapparan pelaajille veltosti sujuneen erän jälkeen. Siinä oli kuulemma Ojanen ja Jutila olleet ihmeissään, Kempin Miikka kertoi.

Siksi älkää te Tapparalaiset tulko omimaan "Flamesin-Fleuryä" 10 ottelun tähden. Hän pelasi meillä 850 liigaottelua (se on 85 kertaa enemmän kuin Tapparassa) ja teki niissä 892 tehopistettä.
 
Viimeksi muokattu:

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti cobol

Todellisuudessahan Leinonen onkin neuvotellut asiasta. Näin 1.5 M€ pelaajabudjetilla operoiva Leinonen siis tarjoaa sopimusta noin 6.0 M€ pelaajalle. "Fleuryn näkeminen taas Tappara-paidassa ei ole aivan mahdoton ajatus", Leinonen visioi tamperelaisaviisissa.

Tuosta pelaaja budjetista sen verran, että ainakin aamulehdessä kerrottiin ettei Theon mahdolliseen siirtymiseen tapparaan ratkaise raha, vaan halu pelata hyvää jääkiekkoa. Theo on kyllästynyt NHL:ssä vastustajien sikailuun ja tuomareiden välinpitämättömyyteen.
Jos pitää paikkaansa, että Theo hakee muita arvoja kun raha, niin voidaan uskoa tapparalla olevan kohtalaiset mahdollisuudet tuohon "patukkaan". Toisaalta NHL:ssä pelaaminen on jokaisen pelaajan unelma ja niille jotka sinne pääsevät se on suorastaan etuoikeus. En usko että kukaan pelaaja sieltä ihan vaan vaihtelun vuoksi lähtee.

Pidän Theo Fleuyryn pelaamista sm-liigassa hyvin epätodennäköiseltä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
axe: Juttu oli akuuttia matskua jo Göteborgin kisojen aikana. Ihmeitähän tapahtuu ja sellaisesta tässä olisi kyse. Mutta positiivisesta sellaisesta. Onnea metsästykseen.
 

The G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves ja Calgary Flames
Re: Re: Calgaryn Tulisielu

Viestin lähetti TBK


Älä nyt vielä hermostu! Vasta neuvotellaan.
:D

Et tainnut lukea juttuani kokonaisuudessaan. Ei ollut kyse tästä "tulemisesta". ;/
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös