Vessalukemiston parhaita

  • 11 176
  • 106

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Nyt ollaan perimmäisten kysymysten juurella. Mikä on parasta lukemista vessassa pöntöllä istuessa?

Itse suosin aku ankkaa, Hobby Hall'in kuvastoa, mutta selkeäksi suosikiksi nousee Bilteman kuvasto. Sitä selaillessa menee aika erittäin hyvin ja ko. opus ei heti lopu kesken. Aika kuluu kuin siivillä kun selailee ladan moottorinosia.

Mutta mitä muut JA-toverit lukevat pöntöllä istuessaan?

- Tinke-80
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jääkiekkolehti, Stockmannin kanta-asiakaslehti ja jostain syystä Kokoomuksen jäsenkirjeet aina ilmaantuvat vessan hyllylle. Luen jäsenkirjeitä sitten siellä...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En ole koskaan oikein ymmärtänyt vessassa lukemisen pointtia. Itse koen sen jollain tapaa jopa ällöttäväksi tavaksi. Myös kummalliseksi, osin sen takia että en ymmärrä miten jollain voi mennä ylipäätään toimituksissa niin kauan että ehtii jotain lukemaankin? Se että joku määrätynlainen lehdykkä on mukana, silloin kun istuu kädellä vessassa on vielä jokseenkin ymmärrettävää, mutta muutoin... Ei voi tajuta.

Nää on näitä juttuja taas.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
^komppaan samoilla linjoilla.
Sitten jotkut raahaavat niitä samaisia lehtiä vielä muualle
luettaviksi sieltä wc:n nurkasta, hyi helvetti.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Ota Tinke ensi kerralla äidin kielen oppi kirja mukaan, kun menet vessaan... NO EI VAISKAAN.

Viestin lähetti Ted Raikas
En ole koskaan oikein ymmärtänyt vessassa lukemisen pointtia. Itse koen sen jollain tapaa jopa ällöttäväksi tavaksi. Myös kummalliseksi, osin sen takia että en ymmärrä miten jollain voi mennä ylipäätään toimituksissa niin kauan että ehtii jotain lukemaankin? Se että joku määrätynlainen lehdykkä on mukana, silloin kun istuu kädellä vessassa on vielä jokseenkin ymmärrettävää, mutta muutoin... Ei voi tajuta.

Nää on näitä juttuja taas.

Ehdottomasti samaa mieltä! Joskus olen ottanut jotain luettavaa mukaan apinoidakseni muita samointekeviä, mutta yleensä heitän lehden lattialle ja nostan se siitä siinä vaiheessa, kun olen poistumassa hyysikästä. Aivan täysin älyvapaa tapa lukea paskoessaan. Ettei vaan olis Larry 1:stä opittu tapa tjsp.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Viestin lähetti Romppanen
Ota Tinke ensi kerralla äidin kielen oppi kirja mukaan, kun menet vessaan... NO EI VAISKAAN.


Anteeksi kauheasti! Laita modeille viestiä että täällä kirjoitetaan huonoa äidin kieltä. Pakkohan tälläiselle anarkistille on saatava kuri ja järjestys. Ikuinen pelikielto minulle.

Mutta aikuisen oikeasti, kannattaa kokeille vessassa lukemista. Aika menee kuin siivillä ja ei tarvitse kiirehtiä suoritusta.

PS. Kai sä pääset insinööriksi ennen J-Ko'ta?

- Tinke-80
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti stiflat
^komppaan samoilla linjoilla.
Sitten jotkut raahaavat niitä samaisia lehtiä vielä muualle
luettaviksi sieltä wc:n nurkasta, hyi helvetti.

No hyi helvetti, onko teillä niin likaiset vessat? Meillä on vessat pesussa pari kertaa viikossa...
 

NHL

Jäsen
Viestin lähetti Tinke-80
Mutta aikuisen oikeasti, kannattaa kokeille vessassa lukemista. Aika menee kuin siivillä ja ei tarvitse kiirehtiä suoritusta.

- Tinke-80

Sustahan on tullut kova urheilija sen rantaprojektin myötä, vähintään penkki/pönttö urheilija. Jopa kakkaaminen on sulle suoritus. :)

Viestin lähetti girlzilla
No hyi helvetti, onko teillä niin likaiset vessat? Meillä on vessat pesussa pari kertaa viikossa...

Jos stiflatilla on käytössä ns. "arabialainen malli", eli kolo keskellä lattiaa. Rapatessa roiskuu.

En tiedä kiinnostaako ketään, mutta itse en mene vessaan rentoutumaan vaan kun hätä tulee niin silloin. Lehdet ja läksyt tulee luettua muulla.

Tai no...lukeminen kannattaa aina, jopa vessassa.

PS. Kummalla kädellä pyyhitte pyllyn? Tai kummalla kädellä vastaatte puhelimeen?
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Viestin lähetti girlzilla
No hyi helvetti, onko teillä niin likaiset vessat? Meillä on vessat pesussa pari kertaa viikossa...
Niin, vaikka sitä vessaa jynssäisi kuinka, niin sinäkin girlzilla kun
sitä torttua väännät niin niitä bakteereita kulkee ympäriinsä.
Varsinkin kun hosut (oletettavasti) toimituksen jälkeen käsillä
siellä haarojen välissä ja niillä samoilla käsillä sitten kiikutat
sen lehden sinne ruokapöytälukemiseksi. Joo, pesty on, mutta
silti en voi ymmärtää.

Heh, ei ole arabialainen malli, ihan perus posliinialttari, NHL hyvä...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Jääkiekkolehteä tulee usein luettua, aku ankkaa taas ei enää nykyisin juurikaan. Ja seiskaa torstaisin!
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aku Ankka ja Jääkiekkolehti, uuden jääkiekkolehden kun mukaan ottaa vessaan niin voi toimitus kestää hyvinkin kauan.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Viestin lähetti Tinke-80
Anteeksi kauheasti! Laita modeille viestiä että täällä kirjoitetaan huonoa äidin kieltä. Pakkohan tälläiselle anarkistille on saatava kuri ja järjestys. Ikuinen pelikielto minulle.

- Tinke-80

No ei tartte, se oli hymööriä! Elä nyt leikistä suutu.

Viestin lähetti Tinke-80


Mutta aikuisen oikeasti, kannattaa kokeille vessassa lukemista. Aika menee kuin siivillä ja ei tarvitse kiirehtiä suoritusta.

- Tinke-80

No siis voi jumankavita, minä en ymmärrä ihmisiä, jotka tarkoitushakuisesti tappavat aikaansa istumalla posliinipöntöllä perse paljaana. Minulle tuo "mykän pojan vapauttaminen" on kyllä aina ollut ns. välttämätön paha, josta haluaa suoriutua mahdollisimman ripeästi mutta kuitenkin turhia hätäilemättä; jos tarpeensa tekee ilman mitään ylimääräistä aktiviteettia, kuten lukemista, niin toimissa menee noin 2 minuuttia. Näin tässä tapahtumassa mahdollisimman vähäinen hukattu aika on aina lisää aikaa johonkin muuhun. Oikeastaan en pysty kuvittelemaan mitään sen vistompaa kuin istuskella pöntöllä kymmeniä minuutteja lukemassa Aku Ankkaa tms. Mielummin tinttaan ripeästi ja menen sen jälkeen sohvalle/sängylle ja otan opuksen käteeni, jos olen aikeissa lukea jotakin.

Koko tämä vouhotus taitaa olla alunperin joidenkin tiukkapipoisten "city-ihmisten" kotkotuksia. Perkeleen kaupunkilaiset, teillä pitää olla tekemistä joka perkeleen minuutti, ettei elämänne mene pilalle. Relatkaa vähän!

Viestin lähetti Tinke-80


PS. Kai sä pääset insinööriksi ennen J-Ko'ta?

- Tinke-80

Aika hiljasta.
 

NHL

Jäsen
Viestin lähetti stiflat
Heh, ei ole arabialainen malli, ihan perus posliinialttari, NHL hyvä...

Posliini sen olla pitää! Hmm...siis pöntön tai voihan "sekin" olla posliini.


Sori; kaksimielistä-chättäilyä.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Yleensä mukana on tekniikan maailma tai sitten veikkaaja. Mutta tärkeintä että jotakin on mukana. Monesti on tullut juostua pitkin kämppää etsien lukemista, vaikka norppa kurkkii jo! Ilman lukemista paskalla istuminen sama kuin makaroonilaatikko ilman makarooneja(ehkä surkein vertaus ikinä, anteeks)
 

Rocco

Jäsen
Allekirjoittaneella on vessan seinään kiinnitettynä lehtiteline. Tällä hetkellä siellä on Tekniikan Maailma, City-lehti, Salibandylehti ja jotakin muuta sälää.

Parasta vessalukemista en tiedä, mutta huonoin on ilman muuta Etelä-Pohjanmaan alueella ilmestyvä ilmaisjakelulehti Ykköset. Sellaista karstaa koko lehti että heti lentää kierrätykseen. Jos se siihenkään kelpaa...
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Hamaraa , tuota Rumban metalli-spessua viime kuukaudet, toki välillä vaihtunut uudempaan, sitten kun vaivaudun ostamaan niin Soundia, ja tietenkin paikallisia humpuuki-ilmaisjakeluja.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Viestin lähetti Rocco
Parasta vessalukemista en tiedä, mutta huonoin on ilman muuta Etelä-Pohjanmaan alueella ilmestyvä ilmaisjakelulehti Ykköset. Sellaista karstaa koko lehti että heti lentää kierrätykseen. Jos se siihenkään kelpaa...

Siellähän sä jo olet, kierrätyskeskuksessa...

Joo, väliin sillä pytyllä joutuu istumaan pidempäänkin kuin nuo kaksi minuuttia. Joten sen ajan voi ihan hyvin sivistää itseään. Tai sivistää ja sivistää. Mutta musta tyhjän seinän tuijottaminen on turhempaa. Tietysti, jos olis ulkohuussi, josta näkymät järven selälle...
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Aamulla luetaan Aamulehteä. Muuten kädessä on esim. Tampereleinen, Tuulilasi, Gti, tai jokin muu lehti. Jotain luettavaa on kuitenkin oltava, sillä ei vessakäynti ilman lukemista ole mitään vessassa käymistä.

-ipa rules
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Romppanen

Koko tämä vouhotus taitaa olla alunperin joidenkin tiukkapipoisten "city-ihmisten" kotkotuksia. Perkeleen kaupunkilaiset, teillä pitää olla tekemistä joka perkeleen minuutti, ettei elämänne mene pilalle. Relatkaa vähän!

Nimenomaan päinvastoin! Pöntöllä istuminen jonkun mukavan luettavan kera on todella rentouttavaa. Silloin ei ole kiire mihinkään ja seiskaa on mukava lueskella piereskelyn lomassa. City-ihmiset eivät kerkeä lukemaan paskoessaan vaan pinnistävät otsasuoni pullottaen kuonat ulos elimistöstään ja ryntäävät takaisin palaveriin. City-lehti sinänsä on kyllä hyvää vessaluettavaa, mutta tehokkuuden ja kiiren kanssa vessalukemisella ei ole mitään tekemistä.

Shitters Digest:

1. Urheilulehti
2. Paikalliset mainoslehdet (siis sellaiset sanomalehden tyyliset, mutta ohuemmat. esim. Oulu-lehti)
3. Seiska
4. City-lehti
5. Anttilan mainoslehtiset

Paskantaminen ilman lukemista on kuin pitkän matkan ajaminen autolla ilman stereoita.

edit:
Vertaus 2: Paskantaminen ilman lukemista on kuin vuokraleffan katsominen ilman naposteltavaa.
 
Viimeksi muokattu:

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti stiflat

Sitten jotkut raahaavat niitä samaisia lehtiä vielä muualle
luettaviksi sieltä wc:n nurkasta, hyi helvetti.

Voi kiesus sentään! Kannattaa vetää kumihanskat käteen ja pitää niitä 24/7. Koskaan ei tiedä milloin joutuu kättelemään sellaista ihmistä, joka on lukentut vessassa mukana ollutta Aku Ankkaa. Pientä rajaa.

Vessaan ei oteta mitään haasteellisa luettavaa. Itse lueksin seuraavanlaisia julkaisuja.

1. Aku Ankka
2. Mainoslehtiset
3. City-lehti
4. Sekalaiset sarjakuvat
 
Viestin lähetti Miksu00
Aku Ankka ja Jääkiekkolehti, uuden jääkiekkolehden kun mukaan ottaa vessaan niin voi toimitus kestää hyvinkin kauan.
Sama täällä. "Uunituore" Pelit-lehti on pakko korkata pöntöllä asioidessa.

Apropoo, muutama vuosi takaperin jouduin piipahtamaan paikallisen paloaseman vessassa. Olin ällikällä lyöty kun siellä nurkassa jökötti kirjahylly täynnä luettavaa! :confused:
Pointsit palomiehille.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Turambar
Voi kiesus sentään! Kannattaa vetää kumihanskat käteen ja pitää niitä 24/7. Koskaan ei tiedä milloin joutuu kättelemään sellaista ihmistä, joka on lukentut vessassa mukana ollutta Aku Ankkaa. Pientä rajaa.

Sama tuli itsellenikin mieleen. Ja jos vessan ovea paljoa auki pitää niin kyllä ne bakteerit sieltä liikkuvat. Jos ne lehtiin tarttuvat, niin hyvä luoja sentään, entäs vaatteet? Hiukset?

Kamalaa. Menen heti desinfioimaan itseni.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse olen asentanut pöntön vieressä olevaan hukkaneliöön lehtitelineen, jossa on yleensä toiseksituorein Erä, Hesarin kuukausiliite ja Rakennuslehti. Siinä niitä on sitten kiva mulkoilla, paskoessa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti girlzilla
Kamalaa. Menen heti desinfioimaan itseni.

Sä tarvitset sellaisen kylpyammeen täytettynä dessariaineella. Tai sitten jonkun ei-niin-likaisen pojan levittämään tuota puhtautta esim. nuolemalla. Tai muilla toimilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös