banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vaihtoehto muu: Pesen. Mulkeron pyyhkäsen paperilla etukautta, jos kusella käyn, ei tuu vikat tipat housuun.
Totta kai! Intissä tätä tuli harrastettua ja p-kauden jälkeiset 4kk (minulle siis loppupalvelus) tuli varmaan jokaisella isommalla vessakäynnillä väännettyä vähintään tj-luku vessan seinään. Siellä lapsetti.Aihealueeseen liittyen, moniko myöntää kirjoitelleensa huoltoaseman / jonkun muun julkisen paikan paskahuussiin kuulakärkikynällä jonkun mietelauseen. Esim. Kake was here
Kusemisessahan aina kestää se tietty aika, minkä verran sitä nestettä nyt sieltä tuleekaan, mutta ei kait paskan tai kahdenkaan pökäleen tiputtamiseen mene puoliakaan siitä. Miksi pöntöllä istuessa pitää ensin miettiä pari minuuttia että pitäiskö sitä nyt paskantaa vai ei. Mä meen sinne pöntölle vasta sitten kun paskattaa.
Vai onko se joku ujokakkajuttu. Ujostuttaa kakata yksin tms. Ujopissasta mä oon kuullut. Sille ei vissiin jotkut mahda mitään. Mä kyllä voisin kusta lorottaa vaikka koko pataljoonan edessä. Ei tuntuisi missään.
Viestissä #25 nimimerkki verikuut kertoili käyttävänsä juuri tätä metodia, hänellä paperinpalan virkaa toimittaa kauppakuitti. Tarkka mies.Eikö perinteinen englantilainen tapa muka ole käytössä kellään?
Otetaan yksi pala paperia. Revitään huolellisesti keskisormen mentävä aukko sen keskelle. Säästetään se revitty pieni pala.
Työnnetään keskisormi paperissa olevaan reikään ja sitten persereikään, kaivetaan paskanjämät pois ja pyyhitään sormi sen ympärilla olevaan paperiin.
Puhdistetaan keskisormen kynnenalus vielä sillä säästetyllä pikku paperinpalalla.
Maailma on noin kahdessa ja puolessa vuodessa muuttunut paljon liberaalimmaksi paikaksi. Näetsen, kakka-asioista voi puhua ja kirjoittaa ainakin varovasti. Emme ole kuitenkaan saavuttaneet tätä uhrauksitta, emmekä varsinkaan ilman kaltaistesi esitaistelijoisen panosta. Osaltaan myös Rectum-ketju on avartanut katseita, vähän samaan tapaan kuin ylisuuri tekoelin avartaa kotvaksi sulkijalihaksen, jättäen poistuttuaan tämän "haukkomaan henkeä".Perustin syksyllä 2012 ketjun: Jöpäleitkö julkisissa tiloissa pönttöön istuaaltaan vai seisaaltasi? Ketju lukittiin melko pian. En minä valita. Sitä vaan, että tämän ketjun lukijoita voi kiinnostaa tuokin näkökulma, sen verran lähellä tämän ketjun aihepiiri on tuota piiriä.
Perustin syksyllä 2012 ketjun: Jöpäleitkö julkisissa tiloissa pönttöön istuaaltaan vai seisaaltasi? Ketju lukittiin melko pian. En minä valita. Sitä vaan, että tämän ketjun lukijoita voi kiinnostaa tuokin näkökulma, sen verran lähellä tämän ketjun aihepiiri on tuota piiriä.
Maailma on noin kahdessa ja puolessa vuodessa muuttunut paljon liberaalimmaksi paikaksi. Näetsen, kakka-asioista voi puhua ja kirjoittaa ainakin varovasti. Emme ole kuitenkaan saavuttaneet tätä uhrauksitta, emmekä varsinkaan ilman kaltaistesi esitaistelijoisen panosta. Osaltaan myös Rectum-ketju on avartanut katseita, vähän samaan tapaan kuin ylisuuri tekoelin avartaa kotvaksi sulkijalihaksen, jättäen poistuttuaan tämän "haukkomaan henkeä".
Venäläisten tiedämme jöpälöivän toisinaan pönttöön asettumalla seisomaan porsliinipytyn reunoilla ja käyden hoitamaan toimitusta syvästi kyykäten. Tuntuu eksoottiselta, mutta arabialainen reikä lattiassa -toimitus on varsin samantapainen, ja onhan entisen Neuvostoliiton alueella tästä paskistyypistä oma sovelluksensa.
Okei, yksi ongelma tässä on, nimittäin kraana on joissain vessoissa käden ulottumattomissa, jolloin joutuu tekemään pienen manööverin eli nousemaan housut kintuissa puoliseisontaan ja tepastelemaan lyhyin askelin perse pystyssä (yhdistämättä pakaroita) kraanalle. Yleisissä vessoissa tulee kyllä helposti kiusallisia tilanteita kun täytyy lähteä sinne käsienpesuualtaille kostuttamaan paperia kun kopeista puuttuu usein kraana.
Voishan tota muuten kokeilla, mutta enpä lähtisi sörkkimään luutulla toisiin koppeihin. Luutun tilalla olen käyttänyt esim. mökin ulkohuussissa kertakäyttömukia, johon voi paperia dippailla.Tämän ongelman voi ratkaista ottamalla mukaan oman luutun. Vessaan mennessä kastelee luutun märäksi ja siinä sitten paskottuaan ja kuivapyyhinnät suoritettuaan kostuttaa / märättää paperin mieltymystensä mukaiseksi - ja jos paperi onkin lopussa, niin pesee perseensä suoraan luutulla. Luutun varrella voi sitten vaikka hämmästyttää kummastuttaa vieruskopin kaveria ujuttamalla sitä vuoroin ylä- ja alakautta vierailulle, tai työntää se paskomisen päätteeksi omaan ahteriinsa.
Tämän ongelman voi ratkaista ottamalla mukaan oman luutun. Vessaan mennessä kastelee luutun märäksi ja siinä sitten paskottuaan ja kuivapyyhinnät suoritettuaan kostuttaa / märättää paperin mieltymystensä mukaiseksi - ja jos paperi onkin lopussa, niin pesee perseensä suoraan luutulla. Luutun varrella voi sitten vaikka hämmästyttää kummastuttaa vieruskopin kaveria ujuttamalla sitä vuoroin ylä- ja alakautta vierailulle, tai työntää se paskomisen päätteeksi omaan ahteriinsa.
Hei jätkät!! Nyt tuli ihan kipee juttu mieleen (ei erisnimi kuten huomaatte)!!! Siis...hahhah...tota, onks kukaan teistä...ei hitto...koskaan tehny tarpeitaan...naisten puolella!!?? Ei helvetti!!!! Ahahahaha!!!
Miksi jotkut käy joka ikinen päivä paskalla? Siksikö niillä joillakin kestää niin kauan kun pitää hirveästi ponnistella että saa pienen papanan ulos. Mun mielestä joka kolmas päivä on sopiva vuoroväli. Paskakin tippuu kuin itsestään. Eikä tarvitse joka päivä kyykkiä pöntöllä.