Tais olla VV:n ensimmäinen vitonen SM-liigassa. Ilves-ajalta en ainakaan muista ainuttakaan ulosajoa.
Tappara-kaudella 1991-92 jäähymäärä on 39 minuuttia, joten sieltä löytyy ilmeisesti edellinen suihkukomento.
Vesku pelaa edelleen erinomaista peliä, mutta valitettavasti se ei tehotilastoissa näy. Syykin on selvä. Ylivoimamaaleista kun ei plussia merkitä ja tänäänkin kaikki maalit tehtiin YV:llä.Veskulle näiden playoffsien ensimmäinen maali. Ja millaiseen paikkaan?! Jokaisen maalin aikana mies oli kentällä, eli tehotilasto näyttää varmasti makealta. Alkaa vedellä jo vertoja miehelle nimeltä Holmström, tuossa maskimiehen -hommissa.
Muutenkin erittäin pirteää peliä. Laukauksia, taklauksia, kiekonriistoja. Taisi Blues joutua rikkomaankin kun Vesa oli niin hyvällä pelituulella.
Onnistumisia loppupeleihinkin vaan!
Vesku pelaa edelleen erinomaista peliä, mutta valitettavasti se ei tehotilastoissa näy. Syykin on selvä. Ylivoimamaaleista kun ei plussia merkitä ja tänäänkin kaikki maalit tehtiin YV:llä.
Kyllä. Kiva on nähdä Veskun onnistuvan ja valtavan työmäärän tuottavan tulosta. Ihmettelin viime kesänä suuresti, kun Ipa ei tarjonnut enää sopparia. Lienevätkö jo tienneet, että pelit päättyy ennen välieriä, eikä Vesku(kaan) voittaisi mitään... Mutta nyt näyttää hyvältä, käy lopulta sitten miten hyvänsä. Huomasin illan matsia seuratessani tuulettavani, kun Vesku neppasi voittomaalin. Illan pyyteetön sankari numero yksi. Sattumoisin olen seurannut kaverin (ja perheen) tekemisiä lähemmin jo 15 vuotta.Tänään Viitakoski jokaisen tehdyn maalin aikana omalla tontillaan ja varsinkin Kuuselan maali olisi jäänyt tekemättä ilman Veskun panosta.
Haastattelussa perussuomalainen sotaratsu. Täältä peukku Viitakosken touhulle. Toivottavasti voittaa mestaruuden.
Veskun ainoa hymy (puolittain hampaaton) nähtiin eilenkin Toni Koiviston onnitultua maalista. Muuten Ajaton-Vesku oli oma itsensä. Huikeaa peliä taas + nyt jo taklasi eikä nojaillut. Noh, olihan pari kertaa edellisessä pelissäkin Vesku pystyssä, kun joku yritti ajella.
Hienoa, ja toivottavasti jatkaa samalla tavalla.
Voittomaalia ei irronnut vieläkään mutta tuli silti kaksi. Vesku nousi jälleen esille silloin kun piti. 2-0 tappiotilanteessa loistavaa maskia YV:llä ja munkkiohjaus Koskisen taakse. Lopussa sitten vielä sinetti Bluesin arkkuun ja tyhjiin. Irtosi muuten Veskulta spurtti tuossa pikkaisen eri malliin kuin syksyllä ekoissa harkkamatseissa.Vankkaa uskoa on siihen että Veskulta irtoaa voittomaalikin vielä kevään aikana.
Mutta eikös Veskulla ole jo yksi voittomaali tilillään? Näin ainakin muistelisin. Ei sillä, ettei niitä voittomaaleja voisi vielä lisääkin tulla.
Kah, niinpäs tekikin. Minä muistelin että tuokin olisi ollut ottelun avausmaali, mutta hyvä näinkin. No, sitten haetaan lisää niitä voittomaaleja kun kerran putki on jo auki.Ratkaisi toisen välierän 3-2 maalillaan Raksilassa. Eli pohjoisen poijjaat ovat hieman kahavilla asian suhteen.
Hyvin tärkeä syvyyspelaaja ja ennen kaikkea playoff-pelaaja, jos Kärpillä on optio niin ilman muuta kannattaa käyttää tähän mieheen.
Kah, niinpäs tekikin. Minä muistelin että tuokin olisi ollut ottelun avausmaali, mutta hyvä näinkin. No, sitten haetaan lisää niitä voittomaaleja kun kerran putki on jo auki.
Mitä tulee Veskun jatkamiseen, niin minä vähän luulen että Vesku pojan nostamisen jälkeen ilmoittaa että hokkarit ripustetaan naulaan.
Kuuntelin talvella Veskun haastattelun Megasta. Kaverilla on perhe Treella, ja ukko eiku jyystää kiekkoa Oulussa.Mestaruus himottaa harvinaisen paljon, erittäin kovaa uhrautumista tai sitten avioliitto on jo valmiiksi väljähtynyt .