Onhan tuokin kommentti esillä siellä Ilves.comin jutuissa, mutta Juupen sanomisia ei aina kannata ottaa aivan kirjaimellisesti. Itse pidän Jessen pelaamista keskellä kuitenkin huomattavasti todennäköisempänä kuin hänen siirtämistään esimerkiksi vasemman pakin tontille...
Eiköhän tossa kuitenkin vinha perä ole eli Niinimäki jatkaa pelaamistaan laidassa ja kakkossentterin puute eli Mätskyn korvaaja haetaan joko Raskista tai Myttysestä. Itse alan uskoa, että Juupe kallistuu jälkimmäiseen. Tällöin voidaan sanoa, että meillä on lähtökohtaisesti liigan heikoin kakkossentteri. Tosin SaiPa voi vielä kiriä ohi. No, Blueskin näytti viime kaudella ja Ilves myös, että ei näitä karkeloita ratkaista paperilla vaan joukkuepelillä, joten ei Ilves tuohon välttämättä kaadu. Kuitenkin selkeä riski siihen liittyy ja itse en olisi sitä riskiä ottanut.
Mitä tulee taas Toskalan floppimahdollisuuteen niin tottakai sellainen on olemassa. Lähtökohtaisesti hän on kuitenkin eri tason veska kuin Hurme ja lisäksi tulee kasvattajaseuraansa, joten asetelma on eri. Hurmeen floppi oli suht selvä enkä silloin käsittänyt hankintaa. En käsitä kyllä Toskalankaan hankintaa, koska tarvetta ei ollut, mutta mikäs siinä jos kerran halvalla pelaa. Toskala on kuitenkin todella lähellä ilvesläisten sydäntä, joten jätetään Hurme-vertailut sikseen. Uskon, että Toskala tulee olemaan hyvä veska SM-liigaan ja ihan eri tason kaveri kuin Hurme.
Harmittaa kuitenkin Aittokallion kohtalo. Wiikmanista pitäisi mielestäni päästä eroon vaikka Hiitelä muuta onkin toitottanut. Onneksi kausi on pitkä ja tilanteet muuttuu muissakin seuroissa, joten ehkä Wiikmanille on vielä ottajia liigasta tai sitten vaikka Allsvenskanista.