Vertala ulostettu?

  • 15 261
  • 73

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti cobol
Sitten toivon, että jokainen fani osaisi arvostaa Vertalan suoraselkäisyyttä. Kun asiat menivät kuten menivät, hän teki itse aloitteen sopimuksen purkamisesta Jokereiden kanssa siitäkin huolimatta, että tekemällä aloitteen itse, korvaus jäi murto-osaan siitä, jos hän olisi vain odotellut puolitoista kautta eräiden meille tuttujen surffareiden tapaan.

Totta, ja vaikka Vertsille varmasti on ihan hyvä sopimuksen purkukorvaus maksettu niin siitä huolimatta tuo toiminta on paljon suoraselkäisenpää ja kuin Turusen ja kumppaneiden toiminta oli. Eli kiitokset Vertsille viime kauden pelijareista ja onnea ja menestystä jatkoon missä Vertsi sitten seuraavaksi pelaakaan.

Itse veikkaan että Jyp, Blues tai Tappara nappaa Vertalan itselleen.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manitoba moose,NJD
Tapparaan Vertsi ei kyllä päädy, sen verran tulehtuneet on välit nykyisen Tappara-koutsin kanssa. Jypi voisi olla hyvinkin se joukkue misää hänet seuraavaksi nähdään.....
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Hanskat jäähän
Tapparaan Vertsi ei kyllä päädy, sen verran tulehtuneet on välit nykyisen Tappara-koutsin kanssa. Jypi voisi olla hyvinkin se joukkue misää hänet seuraavaksi nähdään.....

Minä en olisi niin varma että Mika Saarinen on jatkaa Tapparassa tämän kauden loppuun ja jos Tapparalla on mahdollisuus saada Vertala myös ensi kauden kattavalla sopimuksella niin enpä laskisi Tapparaa ulos noista spekuloinneista varsinkin kun Saarisen pesti loppuun varmasti tähän kauteen.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manitoba moose,NJD
Viestin lähetti flintstone
Minä en olisi niin varma että Mika Saarinen on jatkaa Tapparassa tämän kauden loppuun ja jos Tapparalla on mahdollisuus saada Vertala myös ensi kauden kattavalla sopimuksella niin enpä laskisi Tapparaa ulos noista spekuloinneista varsinkin kun Saarisen pesti loppuun varmasti tähän kauteen.

Saarisen pesti varmasti loppuukin tähän kauteen, mutta voipi olla, ettei Vertsi ole enää vapailla markkinoilla silloin. Tätä kautta on kuitenkin jäljellä viellä jonkin verran ja tuskin Vertala haluaa/jaksaa istua kotona pelejä katsomassa kun toisena vaihtoehtona on ansaita rahaa ja olla mukana peleissä.

Voinhan toki olla väärässäkin...
 

krobbe

Jäsen
Myöhän se sitten saatiin takaisin tuo Vertsi. Toivotaan että poika saa ison roolin ja onnistumisia, näyttöhaluja ainakin pitäisi oleman.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti krobbe
Myöhän se sitten saatiin takaisin tuo Vertsi. Toivotaan että poika saa ison roolin ja onnistumisia, näyttöhaluja ainakin pitäisi oleman.

Okei, onnittelut! Missä tuo on uutisoitu?

Minua uutinen ei yllättänyt. Parhaat pelinsä Vertala on pelannut Tapparassa, joka puolestaan juuri nyt tarvitsee vahvistuksia. Sitä en tiedä onko Vertalasta vahvistukseksi, mutta toivotaan.
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti Vakio
Okei, onnittelut! Missä tuo on uutisoitu?

Minua uutinen ei yllättänyt. Parhaat pelinsä Vertala on pelannut Tapparassa, joka puolestaan juuri nyt tarvitsee vahvistuksia. Sitä en tiedä onko Vertalasta vahvistukseksi, mutta toivotaan.

sori, lähde unohtui olen niin tohkeissani; teksti- tv 202
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Edit: Krobbe ehti. Eli Ylen tekstiteeveessä tuo mainitaan tällähetkellä sivulla 202
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vertala Tapparaan

Viestin lähetti krobbe
Myöhän se sitten saatiin takaisin tuo Vertsi. Toivotaan että poika saa ison roolin ja onnistumisia, näyttöhaluja ainakin pitäisi oleman.


Toivottavasti onnistuu Tapparassa.Ei kun onnea vaan.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jep, onnea täältäkin Vertsille matkaan. Fakta on se, että homma ei Jokereissa onnistunut, mutta paljon hyvääkin miehestä mieleen jäi;

- viime kauden pleijarit,
- ei asennevammaa vaan yritti aina ja tosissaan,
- teki itse johtopäätökset tilanteesta.

Se on kiitti ja good bye, lycka till !

Ps. Näistä tuo keskimmäinen viiva on sellainen, että kun noin toimii, lähtee minun kirjoissani aina puhtailla papereilla. Vaan eikös Laineen Teemu voisi tulla paluupostissa ?
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kaikkea hyvää Vertsille Tapparaan ja parempia onnistumisia toivotellaan (paitsi Jokereita vastaan).

Tosiaan - laittakaa Laineen Teemu meille takaisin, 92:lle on aina tilaa mun Jokereissa. Bozik: hommataan 92 ensi kaudeksi meille, soitatko sä Masalle vai soitanko mä =).
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Vertalaa en ikinä oppinut kunnolla vihaamaan, vaikka aika tehotonta peli olikin. Asenne oli kuitenkin kohdallaan ja yritystä löytyi, mutta kokonaisuudessaan aika hyödytön mies Jokereille. Kaikkea hyvää kuitenkin Versille Tapparassa, toivottavasti pelihuumori löytyy ja tehojakin tulee.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Tomppa#74
Tosiaan - laittakaa Laineen Teemu meille takaisin, 92:lle on aina tilaa mun Jokereissa. Bozik: hommataan 92 ensi kaudeksi meille, soitatko sä Masalle vai soitanko mä =).
En mä tiedä enää mistään mitään. Ihan sekaisin olen koko ukko. Mun ja meidän diili Masan kanssahan oli, että se saa pitää Vertalan ja me päätetään muusta. Nyt sitten Vertsi halusi lähteä itse, mitä tämä tarkoittaa, saako Masa nyt muka valkata uudelleen itselleen yhden asian josta se ei luovu ? En tiedä.

Toinen asia joka aiheuttaa päänvaivaa on ranskalainen lämmitysjärjestelmä. Tämä nimimerkillä plus 24 on pikkaisen liigaa ja kielinero pääni ei oikein saa tolkkua kuinka kaasua saisi pienemälle siten, että (suihku)vesi olisi edelleen lämmintä, mutta pattereissa kiertävän veden ei tartte rullata sata lasissa.

Nää on kaikki Masan juonia, jotakin se nyt miettii.

Taktiikka siis oli (Huom! oli), Masa saa Vertsin ja muuten me häärätään. Eli ei olis ollut tarvetta Teemun tapauksessa soittaa Masalle, oltaisiin vaan haettu Teemu himaan ja jätetty huntti Tapparan koppiin. Nyt kun vertsi meni ja mulla on kuuma (paitsi suihkussa), niin en tiedä enää mistään mitään. Vaan alan huutamaan, se Tepsii!!!!

Ps. Ja Helge pääsee kimppakyydillä Stadiin, voidaan vähentää verotuksessa.
 

Mosabacka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Re: Ei ainakaan Tapparaan

Viestin lähetti Mosabacka
Mitä arvelette, siirtyykö Timo Vertala Tapparaan kun siellä on Mika Saarinen valmentamassa? Mies, jonka valmennuksessa Vertala ei saanut kovin montaa maalia aikaiseksi. Jypin kausien 97-98 4+8 ja 98-99 5+5 versus Tapparan kaudet 99-00 24+18 ja 00-01 17+10. Voi olla, että kirvestakki ei kiinnosta nyt.

Näin tilanteet muuttuvat, Tappara tarjosi fyffeä ja Vertalalla ei kuitenkaan ollut jäänyt riittävän mustia ajatuksia Jypin ajan Saarisen kausilta. Tai oikeastaan jos totta puhutaan, niin ei Vertala ovet paukkuen lähtenyt Jypistä Tapparaan. Eli minun ja monen muun arvelut Saarisen Mikan kauheuksista Vertalaa kohtaan eivät välttämättä ole pitäneet paikkaansa. Tiedä häntä?
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivottavasti Vertsi onnistuu Tapparassa. Asennetta oli pelaamiseen aina, harmi ettei tehoja kuitenkaan tullut. Ainakin itse pidin Vertsin tyylistä pelata: kovaa taistelua ja välillä pientä kuumenemistakin. Parhaimpana muistona viime kauden pleijarit.

Onnea Vertsille jatkossa ja kiitos Jokeri-ajasta!
 

Tenkanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maaseudun Tulevaisuus
Vertala on top-5 jos puhutaan huonoimmista jääkiekkoilijoista jotka NHL:stä ovat Suomeen tulleet. Pelillisesti Helenius oli vielä huonompi, mutta kokonaisuudeltaan Vertala on huonoin mies jonka olen nähnyt pelaavan Suomessa joka on kokeillut NHL:ssä asti. (Helenius sentään omasi tietyt ominaisuudet). Tekipä Vertsi varmaan pari maalia viime vuoden pleijareissa, mutta käsittämättömän paljon aikaa sai näyttää vaikka jo ekana kautena oli selvä että mies on kuin norsu luistimilla. Halua on, mutta ei yhtään päätä.

Selitykset:
-Sai kokeilla 2,5 vuotta eri huippuvalmentajien alaisuudessa vaikka kenen rinnalla hulppealla peliajalla (myös ylivoimalla). Tulos= nolla.
-Täytyy myöntää että mies taisteli aina kentällä ollessaaa, mutta minkäs teet kun suunta on väärä, kädet paskat ja pää puuta? 25 maalia Tapparassa on kyllä maailman suurin ihme kautta aikojen. Ojasen Jannella voisi laittaa tuosta määrästä heti 15 maalia lisää sarakkeeseen.

Ennustus:
Vertala painaa hyvällä asenteella jatkossakin, mutta päättömästi, jalattomasti ja kädettömästi päin honkia.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Vertalan asenne Jokereissa pelaamiseen oli syvältä aina ja ikuisesti.

Kysymys toissakauden pronssipelin jälkeen: pelaatko ensi kaudella Jokereissa?

Vertalan vastaus suunnilleen näin: "Ei kiinnosta pätkääkään".

Kiitos ja näkemiin, ei tule ikävä. Vaikka sun huonouden ansiosta Masa Virmasen vedonlyönnissä voitinkin.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jortikan kommentti Vertalan lähdöstä HPK-pelin pressissä:

Vertala ei tykännyt pelata Jokereissa. Halusi parempaan organisaatioon ja parempaan valmennukseen.

Ei voi mitään, elämä on valintoja. Toivottavasti Vertsi valitsi itselleen oikein.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti jacquar-fan
Vertsi heitti tietenkin häkin ekassa Kirvesrinta-matsissa. Merkattiin varmaan väärälle miehelle...

Ei muuten heittänyt, vaan vasta kolmannessaan. Mutta se toki merkittiin oikein.

Olisi mielenkiintoista tietää, oliko Vertalalla sisäpiirin tietoa Tapparan ensikauden valmennuskuvioista, jos kerran halusi parempaan valmennukseen...
 

Miller

Jäsen
Viestin lähetti Tuomas
Vertalan asenne Jokereissa pelaamiseen oli syvältä aina ja ikuisesti.

Kysymys toissakauden pronssipelin jälkeen: pelaatko ensi kaudella Jokereissa?

Vertalan vastaus suunnilleen näin: "Ei kiinnosta pätkääkään".


Kertoisitko Tuomas, ketä entistä tai nykyistä huippupelaajaa kiinnostaa kommentoida tulevaa vain hetki sen jälkeen, kun kauden viimeinen peli on hävitty. Varsinkin kun kysymys on Play Off-pelistä saati mitalin ratkaisevasta pelistä.

Ihan vaan tämmönen heitto?
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti Miller
Kertoisitko Tuomas, ketä entistä tai nykyistä huippupelaajaa kiinnostaa kommentoida tulevaa vain hetki sen jälkeen, kun kauden viimeinen peli on hävitty.
Ainakin muita paikallaolleita kiinnosti.

Mutta eipä siitä sen enempää, ihan tyytyväinen olen että Vertala ei enää Jokereissa pelaa.
 

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
On se hienoa, että pojat pärjää Areenan ulkopuolella. Toisaalta olisi mukavaa jos pärjäisivät meilläkin. Tää asetelma, että pärjätään muualla, mutta Areenan valot hävittää tehot on aivan uskomaton.

Timo Vertala 6+0 11 matsia. En voi vaan uskoa, että tämä tehojen löytyminen johtuu roolin pienuudesta meillä.


Pekka Saravo, Vasen puolustaja
Anssi Salmela, Oikea puolustaja

Timo Vertala, Vasen laitahyökkääjä
Janne Ojanen, Keskushyökkääj
Kimmo Koskenkorva, Oikea laitahyökkääjä

Tossa se on pelannu, tosin en tiedä onko kentälliset vaihdellut. Aikas ihmeellinen juttu.
 

Miller

Jäsen
Oiskohan valmentajan antaman palautteen ja itseluottamuksen kanssa mitään tekemistä. Tuskin ne Areenan valot nyt kuitenkaan niin kirkkaita ovat?

Schumi ja Jortikka eivät useinkaan anna kovin rakentavaa/positiivista palautetta...

Hyökkäävänä sentterinä Ojanen on toki Pakaslahtea parempi, joten kaippa tommonenkin jossain tuntuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös