Vähän ot mut olen huomannut kun Tapparan peleissä alkaa soimaan ennen toisen ja kolmannen erän alkua Alan Parsons Projectin Sirius niin jengi alkaa palaileen katsomoon. On muuten ollut sama biisi ties vaikka kuinka kauan tässä roolissa.
Kuripidolla soi Onnenpyörä-tunnari aina päätöksiä tehdessä repeatilla.Mun mielestä kovin ois Pelle Hermannin tunnari. Olisi kuvaavin.
En kyllä pahottaisi mieltäni jos Se on siellä soisi myöskin ympäri Eurooppaa!Live is life soi ympäri Eurooppaa urheilutapahtumista. Itse pidän Patasydäntä parhaana, mutta HPK menee kärkeen pidemmän historian vuoksi.
Vähän ot mut olen huomannut kun Tapparan peleissä alkaa soimaan ennen toisen ja kolmannen erän alkua Alan Parsons Projectin Sirius niin jengi alkaa palaileen katsomoon. On muuten ollut sama biisi ties vaikka kuinka kauan tässä roolissa.
Ihan tosi vai? Biisihän on tuolloin tullut ulos. No, annetaan Lukolle sitten synninpäästö tästä pitkien perinteiden vuoksi, vaikka ei se tietysti omaa mielipidettäni sopivuudesta muuta. Aikansa klassikko toki, mutta tarina on maalibiisiksi vähän erikoinen. Voi olla, että henkilökohtainen suhtautuminen biisiin vaikuttaa, enkä pysty ihan objektiivisesti ajattelemaan juuri tätä laulua jonkin jääkiekkojoukkueen maalilauluksi.
Olen kyllä onnistunut missaamaan Lukon maalilauluvalinnan sitten täysin, kun itse luulin että tämä on joku alle 10v sitten tehty valinta.