jeps
TPS-Jokerit OLI suora lähetys ja maksoi sen 8e.
Seuraavana viikonloppuna katselin suorana Montreal-Toronto, Habs oli 1-3 tappiolla, mutta Saku Koivu teki 2-3 ja 3-3 ja ratkaisi vielä rankkarikisan. Se suora lähetys ei maksanut mitään, se oli TVU-playerin kautta ja toimi ihan hyvin ADSL:n yli.
Suorissa NHL-lähetyksissä on se vika, että ne tulee yöllä. Viime lauantaina tosin tuli NY Rangersin kotimatsi klo 22 illalla. Lisäksi minun aikavyöhyke on tunnin vähemmän kuin Turussa, eli aamuun saakka mun ei tartte olla hereillä jos haluan katsoa livenä.
Joissakin lähetyksissä (esim NFL) kuva nykii, selostus kuuluu ja kuva uusiutuu "silloin tällöin", radioselostuksen voittaa. Vähintäänkin se on radioselostus pysäytyskuvien kera. Tuo katsomani Montreal-peli tosiaan toimi hyvin. Kun katson NFL-jenkkifutista, niin sitä ei edes muualta näy. Ainakaan jos haluaa matsin valita, minä haluan nähdä San Diegon matseja... "go bolts".
Haastetta Auran Aalloille (tai tps.fi): milloin saisi näkymään edes maalikoosteet videokuvana?
NHL-maalikoosteet on kuulema tarjolla NHL.com sivulla, itse en ole katsonut, kaveri mainitsi.