Veroraja lähestyy. Lähestyykö pelimiehiä?

  • 105 011
  • 449

Charlie Horse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
kausi kirjoitti:
Olen aina väittänyt, että Turussa porukka hallille palautetaan sillä että tehdään joukkue joka voittaa koko ajan, hyvin harvoin häviää eikä mielellään keväällä ainakaan viimeistä peliään. Voi olla, ettei edes se riitä tässä tilanteessa. Voi olla, että tästä suosta noustaan ainoastaan loihtimalla paskan keskeltä hampaat irvessä ns kiekkobuumi. Se saattaa olla ainoa kikka kakkonen palauttaa TPS takavuosien tunnelmiin.

Näin sivusta, mutta läheltä asiaa seuranneena ajattelin laittaa tänne pari kommettia, kun kaikesta päätellen Palloseuran talouspuolella alkaa liikkumavara olemaan aika minimissä. TPS:n ongelma verrattuna moneen muuhun liigaseuraan on siinä, että taloutta tervehdyttääkseen TPS ei oikein voi käyttää suljetun sarjan "etuja" eli tehdä pelikaaneja tai ässiä ja luopua tukusta parhaita pelaajiaan ja jo lähtökohtaisesti lähteä kauteen tavoitteenaan paikka säälipleijareissa tai vastaavaa. Hyvin mahdollisesti sellainen vain pahentaisi tilannetta seuran talouden kannalta. Eli mitkä on vaihtoehdot? Vitunmoinen riski tai täydellinen nollaus? Ei kovin hyviä kumpikaan... Vai kuinka moni esimerkiksi teistä tänne kirjoittajista on niin mustavalkoinen, että kävisi peleissä oli tilanne sitten mikä tahansa? Ei taitaisi TPS:n kulurakenne joustaa, jos tulisi oikein todellinen yleisökato, niin kuin em. tapauksessa varmasti kävisi.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Jaakko kirjoitti:
Turun sanomien sunnuntain asuntoliite. Siitä voi ruveta ynnäilemään, mitä noista kaikista TPS:n omistamista kiinteistöstä ja ns. muista organaisaation omistuksessa olevista omaisuuksista voisi saada yhteensä. Sen verran uskon omaavan laskutaitoa, että aika paljon niistä tulee yhteensä.

Sen verran vielä tästä, että mitäpä jos nuo kiinteistöt sekä osakkeet ovat jo lainojen vakuutena. Mitä silloin myydään? Velkojan suostumuksetta ei mitään ja tällöinkin myyntihinta kuitataan ensin velasta ja lopuilla rahoilla voi ostaa vaikka kaikille hattarat. Ts palloseuran paljon mainostettu omaisuuden arvo riippuu täysin siitä missä määrin ne ovat edelleen rasitteista vapaat. Sitä ei sunnuntain asuntoliittestä näe.
 

Veijari

Jäsen
Turhaa spekulaatiota?

Kuinka suuri mahtaa olla ero Kupittaan uuden monitoimihallin ja Elyseen hallivuokrissa?

Meinaan vaan, että mielummin näkisin tepsin pelaavan täyteen ahdatussa Kuppiksessa kuin tyhjyyttä kumisevassa Elyseessä, vaikka Kuppikselle ei mahdukaan kuin se 3000 silmäparia. Jos tulot hupenisivat alenevien katsojamäärien myötä niin varmasti menotkin, olettaisin. Mutta mikä olisi lopputulema, siinäpä kysymys? Seura voisi ainakin niiden ilmaisten sponsorilippujen jakamisen lopettaa ja hallille olisi tunkua varmasti jokaiseen peliin.

Jos tuo Kuppis olisi tehty pari-kolme tuhatta katsojaa isommaksi niin tämä olisi varmasti realistisempi ajatus.
 

Huilumestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos tuo Kuppis olisi tehty pari-kolme tuhatta katsojaa isommaksi niin tämä olisi varmasti realistisempi ajatus.

Jep, tämä pistää miettimään. Mikäli TuTo joskus nousee liigaan alkaa Kuppis olemaan jo heillekin liian pieni mesta. Olisi sen nyt 5000 katsojalle voinut samantien rakentaa. Sitäpaitsi aitioiden puutekkin rajoittaa tepsin siirtymistä sinne.

mutta mitäpä minä näistä tiedän... aikalailla "must tuntuu" linjalla tuli tämäkin viesti kirjoiteltua.

edit. Ja mitäköhän hittoa tämäkin viesti tekee ketjussa: "Veroraja lähestyy. Lähestyykö pelimiehiä?"
 
Viimeksi muokattu:

Stan

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
kausi kirjoitti:
Nurmista väitettiin kaupatun Jokereihin. Virmanen vahvisti. Jokainen saa itse päätellä kuka oli yhteydessä kehenkin, kuka itse asiassa puhuu silkkaa paskaa.

http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/200611145367005_jk.shtml

Jommallakummalla meistä on ilmeisesti ongelmia luetunymmärtämisen kanssa. Tai sitten lähteesi ovat parempia.

Niin, jokainen voi tosiaan päätellä kuka itse asiassa puhuu tai kirjoittaa sitä itseään.
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaakko kirjoitti:
Vaikeina aikoina mitataan rakkautta omaa seuraa kohtaan ja lojaallisuutta omaan kaupunkiin. Kyllä talvisodassakin, jotkut miehet lähtivät pakoon tai liittyivät puna-armeijaan. Meillä on nyt sota, ja rintamalinja kulkee siellä missä taistellaan pisteistä.
Tämä oli Jaakko hyvin sanottu. Monet ihmiset ovat vaan niin loppuun asti pilattuja ja hemmoteltuja, että vaikeina aikoina pötkivät pakoon. Hyvinä aikoina taas ollaan niin kovin ylpeitä oman kaupungin pojista ja hymyillään torilla, että itseä ainakin alkaa oksettaa.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Stan kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/200611145367005_jk.shtml

Jommallakummalla meistä on ilmeisesti ongelmia luetunymmärtämisen kanssa. Tai sitten lähteesi ovat parempia.

Niin, jokainen voi tosiaan päätellä kuka itse asiassa puhuu tai kirjoittaa sitä itseään.

Jutussa puhutaan siirtymisestä. Lähteeni tosiaan taitavat olla parempia kuin sinun. Paskaa väitin puhutun oikein erikseen ja myös Alatalon osalta. Kerro sä mihin perustat sen ettei Alataloa tarjottu Lukkoon ja osoita myös että Santala puhuu paskaa äläkä fiksuna suu auki siellä kieli kuittailukiimasta väristen leikkaa ja lainaa vääristä kohdin, kokonaisuutta vääristellen pelkästään tyydy osoittamaan pelkkää nokkeluuttasi vaikka selkeästi sulla on tietoa niin perkeleesti itse aiheesta.
 

Stan

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
kausi kirjoitti:
Jutussa puhutaan siirtymisestä. Lähteeni tosiaan taitavat olla parempia kuin sinun. Paskaa väitin puhutun oikein erikseen ja myös Alatalon osalta. Kerro sä mihin perustat sen ettei Alataloa tarjottu Lukkoon ja osoita myös että Santala puhuu paskaa äläkä fiksuna suu auki siellä kieli kuittailukiimasta väristen leikkaa ja lainaa vääristä kohdin, kokonaisuutta vääristellen pelkästään tyydy osoittamaan pelkkää nokkeluuttasi vaikka selkeästi sulla on tietoa niin perkeleesti itse aiheesta.

Ei mulla mitään tietoa mistään ole. Tietenkään.

Mun mielestä sun kirjoitus oli muuten ihan "yleisessä tiedossa", lehdissä kirjoitettua juttua ja täälläkin paljon löpistyä, muuten paitsi tämä case Nurminen. Sulla oli ihan selkeä väite, että Virmanen on vahvistanut kaupustelun. Ei se vääristele kokonaisuutta, jos sen sieltä joukosta poimii.

En epäile, etteikö Alataloa tai muita (joiden selässä ei lue Nurminen, Hurme tai Berg) olisi kaupiteltu ympäriinsä. En vain muista nähneeni muita Nurmisen kaupusteluun/siirtoon liittyviä juttuja kuin edellisen viittamani. Nurmisen kauppaaminen on kuitenkin vähän eri asia kuin Alatalon. Varsinkin kun Hulma on myyty.

Iltalehden jutussa tosiaan puhuttiin siirtymisestä, mutta ei mitään kaupustelusta. Onko nyt jokin toinen lähde, joka puhuu kaupustelusta ja että Virmanen vahvistaa tämän?
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Siis HÄ?? Onko todellakin niin että tuonne peräpäähän ei aiota hommata yhtään uutta äijää?? Kun jo nyt avainpakit ovat lujilla, ajatellaanpa tilannetta jossa vaikkapa Berg ja Kipru ovat molemmat sairastuvalla. Aivan varmasti löytyisi joku Pukkaa parempi pakki, mutta eikö Tapparalla sitten ole ylijäämää pakkiarsenaalissa?? :)

Vaikka A-junnuista joku 7. pakiksi, kiiiiiiiiiitos.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Valkku kirjoitti:
Ensi kauden paluumuuttajaksi spekuloitu Kimmo Rintanen on tehnyt 2 vuoden jatkosopimuksen Kloteniin. Kts. täältä http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1276219
Tämä on todella huono uutinen. Käsittääkseni Kloten on jonkinlaisissa rahavaikeuksissa, ja Kimmo oli hylännyt jo ainakin yhden sopimusehdotuksen. Kahden vuoden päästä mies on 36, ja jos vaan terveenä pysyy niin ehdottomasti Tepsiin vielä koittamaan mikäli kiinnostaa. Taidot ei iän myötä kärsi vaikka ehkä liike hieman. Tuskin nyt sentään lopettaa uraansa Sveitsissä?
 

Ludek

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
kone82 kirjoitti:
Tämä on todella huono uutinen. Käsittääkseni Kloten on jonkinlaisissa rahavaikeuksissa, ja Kimmo oli hylännyt jo ainakin yhden sopimusehdotuksen. Kahden vuoden päästä mies on 36, ja jos vaan terveenä pysyy niin ehdottomasti Tepsiin vielä koittamaan mikäli kiinnostaa. Taidot ei iän myötä kärsi vaikka ehkä liike hieman. Tuskin nyt sentään lopettaa uraansa Sveitsissä?
Sveitsiläisten joukkueiden "rahavaikeudet" ovat vähän eri tasolla kuin vaikkapa täällä kotomaan kamaralla. Siellä saatetaan puhua rahavaikeuksista, jos ennen 400 k€:n liksaa saaneelle maksetaan nyt vain 300 k€:a. Tämän esimerkin ei tosin tarvitse koskea millään muotoa Rintsiä.

Joka tapauksessa Rintsi saa edelleen Sveitsistä sellaista liksaa, jota mikään joukkue SM-liigassa ei pysty hänelle maksamaan. Kun vielä pelit ovat sujuneet siellä hyvin, en minäkään näe mitään järkeä, miksi hän palaisi sieltä vielä Suomeen. Minulle tämä ei ollut mikään yllätys, että hän jatkaa siellä.

Siitä olen samaa mieltä, että Rintsi oli ja on edelleenkin loistava mailataituri ja toivottavasti ehditään näkemään hänet SM-liigassa vielä ennen lopettamistaan.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Stan kirjoitti:
Iltalehden jutussa tosiaan puhuttiin siirtymisestä, mutta ei mitään kaupustelusta. Onko nyt jokin toinen lähde, joka puhuu kaupustelusta ja että Virmanen vahvistaa tämän?

Kirjoitin nimenomaan kaupusteluyrityksistä, sinä lainaat pätkää, viittaat lehtijjuttuun jossa kirjoitetaan siirtymisestä ja sen jlk vihjaat minun kirjoittavan paskaa

Mulle on aika useista lähteistä saatettu tietoon että myös Nurminen olisi ollut kaupan, ehkä se oli varasuunnitelma Humlille tms. Taisi olla Kunnari joka myös jotain tällaista tykitti kolumnissaan (olin ko aikana poissa joten ole tästä satavarma).

Jos viime päivinä liikkuneet arviot, joita niitäkään ei toistaiseksi löydy mistään painetusta sanasta, pitävät paikkansa ei tepsissä olle yhtään pelaaja
a joka ei olisi kaupan. Edelleen, jos nämä arviot ovat likikään faktaa ei tepsiin tule missään nimessä palkata ensimmäistäkään pelaajaa enää tällä kaudella. Ikävää tekstiä mutta ei auta.

Onneksi joukkue pelaa helvetin hienosti tällä hetkellä. Jotain valoa tässä kuviossa. Periaatteessa kaikkien tulisikin tehdä vain oma ruutunsa. Jortikan valmentaa, joukkueen pelata tasollaan, johtajien hoitaa edellytyksiä ja kannattajien kannattaa. Tää on loppupelissä helvetin helppoa.
 
Viimeksi muokattu:

frankeeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
takavuosien TPS, toivottavasti myös tulevaisuuden
no ei kai?

kone82 kirjoitti:
Tämä on todella huono uutinen. Käsittääkseni Kloten on jonkinlaisissa rahavaikeuksissa, ja Kimmo oli hylännyt jo ainakin yhden sopimusehdotuksen. Kahden vuoden päästä mies on 36, ja jos vaan terveenä pysyy niin ehdottomasti Tepsiin vielä koittamaan mikäli kiinnostaa. Taidot ei iän myötä kärsi vaikka ehkä liike hieman. Tuskin nyt sentään lopettaa uraansa Sveitsissä?

Ajat ovat muuttuneet ja aika kultaa varsinkin hyvät muistot. Kaikki kunnia Rintsille, mutta ei hän mielestäni mikään sellainen poppamies ole, että eläkevirkaan kannattaisi tänne ottaa. Hyvät kädet ja loistava pelikäsitys, näillä pärjää hyvin Klotenissa, mutta ei kahden vuoden päästä enää täällä.

Mielestäni myös erittäin ailahteleva luonnepelaaja tyyppiä Kaitsu jollei 'pahempi'.

Saa sanoa, että olen väärässä.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Olet väärässä..

frankeeni kirjoitti:
Mielestäni myös erittäin ailahteleva luonnepelaaja tyyppiä Kaitsu jollei 'pahempi'.
Saa sanoa, että olen väärässä.
.. ja vahvasti. Nykyään ensinnäkin ikä ei ole se ensimmäinen/tärkein mittari, vaan pelaajan oma motivaatio pelata. Tietenkin terveys on se kaikkein ensimmäinen lähtökohta. Tälläkin kaudella esim. Nurminen 37v. pelaa erinomaista kautta, eikä voi sanoa iän haittaavan yhtään mitään -> päinvastoin kokemus on vain eduksi.

Rintanen on hyvä luistelija, jolla on erinomainen tekniikka/pelikäsitys. Erittäin positiivista Rintasessa on se, että hän on nimenomaan luova pelaaja -> joka saa tehtyä sekä itselleen että muille tilanteita. Vahvuuksiin voi vielä laskea hyvän laukauksen. Fyysiseksi pelaajaksi ei voi todellakaan sanoa, mutta kestää sitäkin peliä kuitenkin paremmin kuin yleensä vaahdotaan.

Itselleni ei ole jäänyt Rintasesta mitään mielialapelaajan kuvaa kuten ei Nurmisestakaan. Tai ainakaan enää ei tunnu olevan senkään vertaa kuin joskus oli, sillä aika tasaisen luotettavasti tuntuu mies pelaavan.
 

frankeeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
takavuosien TPS, toivottavasti myös tulevaisuuden
jtuominen kirjoitti:
..Itselleni ei ole jäänyt Rintasesta mitään mielialapelaajan kuvaa kuten ei Nurmisestakaan. Tai ainakaan enää ei tunnu olevan senkään vertaa kuin joskus oli, sillä aika tasaisen luotettavasti tuntuu mies pelaavan.

Olin Ilves-matsissa ja Kaitsu oli mielestäni Sicakin kanssa näkyvimmät positiivisessa mielessä. Pelaa todella eri peliä kuin parina edellisenä kautena. Tunnetasapaino taitaa olla hyvä, heh! Rautee raataa aina ja saatoi hyvinkin ansaita kolme jatkoajan tähteänsä.

Ja ilman muuta ottaisin Rintsin, jos mies olisi heti saatavilla.

Siitä en ole antamasssa periksi, että Rintsin tehot kasautuivat jostain syystä aina muutamaan harvaan peliin ja vähintään 75 % niistä meni nollatehoilla. Plusmiinuksia vois tietysti katsoa jos jaksaisi. Voisin kuvitella, että ne saattaisivat olla Rintsillä varsin hyvät. Ja on sekin tietysti jotain.
 
Suosikkijoukkue
TPS, LFC, FCB, Sens
kausi kirjoitti:
Nurmista väitettiin kaupatun Jokereihin. Virmanen vahvisti.

Tämäpä kiinnostais muakin, että missä Virmanen on tämän vahvistanut? Tätä mielestäni Stankin on kysynyt useampaan kertaan, mutta vastausta ei ole näkynyt.

kausi kirjoitti:
Mulle on aika useista lähteistä saatettu tietoon että myös Nurminen olisi ollut kaupan, ehkä se oli varasuunnitelma Humlille tms. Taisi olla Kunnari joka myös jotain tällaista tykitti kolumnissaan (olin ko aikana poissa joten ole tästä satavarma).

Jos viime päivinä liikkuneet arviot, joita niitäkään ei toistaiseksi löydy mistään painetusta sanasta, pitävät paikkansa ei tepsissä olle yhtään pelaaja
a joka ei olisi kaupan.

Vaikka nykyinen johto kiekkopiireissä onkin kokematonta, ei tämän kauden kohuvahvistusten siirtymistä mihinkään kesken kauden voi edes kuvitella selittävänsä mitenkään yleisöä tyydyttävällä tavalla. Moisiin mediatappiohin ei todellakaan ole varaa. Joukkueen viime kausien parhaan pistemiehen siirtoa kilpailijaleiriin pidän yhtä mahdottomana ja pelaajilla tunnetusti on omakin sanansa sanottavana joukkueen vaihdossa. Nurmisen kauppaaminen keventäisi palkkamenoja, mutta tiputtaisi lipputuloja. Tehopisteet kentällä vähenisivät roimasti, mikä heikentyneen menestyksen kautta lisäisi yleisökatoa. Vaikka Sutela rookie onkin, ei hän näistä asioista yksin saa päättää ja vaikka saisikin, tuskin ampuisi itseään näin räikeästi jalkaan.
 

frankeeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
takavuosien TPS, toivottavasti myös tulevaisuuden
toxteth_terror kirjoitti:
Vaikka Sutela rookie onkin, ei hän näistä asioista yksin saa päättää ja vaikka saisikin, tuskin ampuisi itseään näin räikeästi jalkaan.

Näin sillä lisäyksellä, että Sutela varmaan tekee sen, mikä on näissä olosuhteissa on mahdollista. Ei ole helppo paikka, mutta mielestäni ihan riittävän fiksu mies.

Eri asia, riittääkö härskiyttä tyyliin ensimmäinen 'toiminnanjohtajamme'.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
toxteth_terror kirjoitti:
Tämäpä kiinnostais muakin, että missä Virmanen on tämän vahvistanut?.

Mikä tässä on näin hankalaa, kaikkia vahvistuksia ei ole luettavissa lehdissä. Sanotaanko nyt sitten vaikka niin että ns piireissä näistä Nurmisen kaupusteluista puhutaan ihan totena. Ymmärtänet etten voi tässä alkaa eritellä nimiä. Sen lupaan etten jatkossa kirjoita ensimmäistäkään väitettä jota ei ole jossain lehdessä erikseen todennettu.
Tällainen tappaa kyllä keskustelua tehokkaasti mutta en jaksa antaa säväreitä ihmisille tällaisesta turhanpäiväisestä väääntämisestä.

Muista pelaajista&heidän kaupustelustaan so olen samoilla linjoilla kanssasi. Berg ja Hurme voidaan myydä vasta kun valot sammutetaan. Heidän treidauksellaan menisi kaikki uskottavuus.
 
Suosikkijoukkue
TPS, LFC, FCB, Sens
kausi kirjoitti:
Ymmärtänet etten voi tässä alkaa eritellä nimiä.
Toki. Luotan kriittiseen suhtautumiseesi lähteisiisi ja heidän tarkoitusperiinsä, vaikka ko. tyypit sanoisivat itse kuulleensa jutun Virmaselta tai vaikka Matti itse olisi jutellut aiheesta sulle. Jos Masa on jossain jutun off the record kertonutkin, se ei tarkoita, että hän olisi sitä sanan varsinaisessa merkityksessä vahvistanut. Sorry saivartelu. Asia saa munkin puolestani olla.

Kaitsun kohdalla spekulaatio lienee kuitenkin turhaa. Uran loppu on kuitenkin sen verran lähellä, ettei varmaankaan halua jättää Palloseuran kannattajille huonoa makua itsestään. Miehen omatkaan muistot Jokereista eivät taida olla ihan parhaasta päästä.

kausi kirjoitti:
Muista pelaajista&heidän kaupustelustaan so olen samoilla linjoilla kanssasi. Berg ja Hurme voidaan myydä vasta kun valot sammutetaan. Heidän treidauksellaan menisi kaikki uskottavuus.

Kuten sanottua, maali- ja pisteykkösemme laskisin samaan kategoriaan.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Pelien seuraaminen...

toxteth_terror kirjoitti:
Kuten sanottua, maali- ja pisteykkösemme laskisin samaan kategoriaan.
.. paikan päällä loppuu kuin leikattuna meikäläisellä, mikäli yksikin seuraavista myydään: Hurme(mv), Berg(puolustus) ja Nurminen(hyökkäys). Suluissa olevat tarkoittavat lähinnä sitä, että kyseiset herrat ovat niitä joiden edesottamuksia omilla pelipaikoillaan on miellyttävintä seurata.

Laitan lähinnä kausikorttini kiertoon em. pelimiesten myynnin sattuessa. En kyllä usko kenenkään myyntiin, mutta vannomatta paras.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
toxteth_terror kirjoitti:
Toki. Luotan kriittiseen suhtautumiseesi lähteisiisi ja heidän tarkoitusperiinsä, vaikka ko. tyypit sanoisivat itse kuulleensa jutun Virmaselta tai vaikka Matti itse olisi jutellut aiheesta sulle. Jos Masa on jossain jutun off the record kertonutkin, se ei tarkoita, että hän olisi sitä sanan varsinaisessa merkityksessä vahvistanut. Sorry saivartelu. Asia saa munkin puolestani olla.

Kaitsun kohdalla spekulaatio lienee kuitenkin turhaa. Uran loppu on kuitenkin sen verran lähellä, ettei varmaankaan halua jättää Palloseuran kannattajille huonoa makua itsestään. Miehen omatkaan muistot Jokereista eivät taida olla ihan parhaasta päästä.



Kuten sanottua, maali- ja pisteykkösemme laskisin samaan kategoriaan.

No nyt näistä jo aiemmin vihjailemistani talousuutisista sekä muidenkin kuin Humlin myyntiyrityksistä kirjoitetaan paikallislehdissä sekä päivän IS:ssa, nelonenkin eilen oli samalla asialla. Lähdekritiikkikeskustelu voinee loppua. Nurmisesta ei suoraan kirjoiteta, mutta väitteet hänen kaupusteluistaan olivat tätä ihan samaa pakettia jota nyt mediassa revitellään.
 

Alkiolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue ja Jokerit
Muistan

Kaitsun sanoneen joskus, ennen toiselle NHL-visiitilleen lähtöä Jääkiekkolehden 99-kysymystä palstalla, että "Jokerit on paras organisaatio, missä hän on koskaan pelannut", joten ei ne muistot "meiltä" varmaan ihan hirvittävät voi olla. No, tuskinpa miestä kuitenkaan "meillä" nähdään. Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin täälläkin vietetään nykyisin tarkan talouden aikaa. Kultaranne ei ennen kaikkea siitä syystä sovi Virmasen kuvioihin - varsinkin, kun perjantaina käytännössä pakkotilanteessa ostimme maalivahdin makkaramestarilta.
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Alkiolainen kirjoitti:
Kaitsun sanoneen joskus, ennen toiselle NHL-visiitilleen lähtöä Jääkiekkolehden 99-kysymystä palstalla, että "Jokerit on paras organisaatio, missä hän on koskaan pelannut", joten ei ne muistot "meiltä" varmaan ihan hirvittävät voi olla. No, tuskinpa miestä kuitenkaan "meillä" nähdään. Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin täälläkin vietetään nykyisin tarkan talouden aikaa. Kultaranne ei ennen kaikkea siitä syystä sovi Virmasen kuvioihin - varsinkin, kun perjantaina käytännössä pakkotilanteessa ostimme maalivahdin makkaramestarilta.
Nurminen ei nyt ole lähdössä koska ei halua.
 

Sister luck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vähän turhaa itkua, mutta...

Humlin lähdön jälkeen materiaali on taas kapeahko ainakin sentteri-osastolla. Rautee näyttää oikeastaan parhaalta sentteriltä niin hyökkäys-kuin puolustus-osastollakin. Muut alisuorittavat liian usein edelleen. Pitkässä juoksussa homma ei toimi. Toivottavasti tapahtuu Ulmerin ja Makkosen selkeä tason nousu.
Se lähes kaikkien peräänkuuluttama pakki olisi myös tarpeen. Eikö sitä Maunulaa voisi kokeilla... ei vaikuttanut hullummalta A:n-pelissä jonka taannoin näin. Ehkä mestiksestä voisi kokeilla myös jotain kaveria. Toki tiedän? taloudelliset rajoitukset, mutta Sutelahan sanoi liikkumavaraa vielä olevan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös